Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BernetteO schreef:
HippoLogic schreef:Ik snap nog steeds niet wat dit nu is. Hoe groot zijn die stempels eigenlijk, eerst dacht ik zo groot als een poederdoos omdat ze in een soortgelijke verpakking zitten, maar het heeft iet smet nagels te maken?Bij een review verwacht ik ook iets over het gebruik/gebruiksgemak en resultaat. Of is het alleen voor de sier? Enlighten me, please!
![]()
Mijn maandag blog heet Reward-based training: Introducing and using cues
Mijn vriendin is ook aan het bloggen geslagen. Haar blog gaat over thuisscholen. Dat is steeds gewoner aan het worden hier in Canada. Het is zo totaal anders wat ik als Nederlander dacht (waar het alleen om gezondheidsredenen of religieuze redenen soms is toegestaan). Je volgt een programma bij een school en je mag alle fieldtrips meedoen, er zijn programma's voor dingen die je misschien zelf niet kan onderwijzen zoals gym, muziek, dans, zang. Er is zelfs een openluchtschool waar de kinderen in het bos les krijgen. Van kleuterschool t/m highschool kun je je kinderen thuis lesgeven.
Yasmine schreef:Oh, Marrleen, ik heb ooit een post geschreven over waarom ik het woord 'guilty pleasure' haat, die is hier wel van toepassinghttp://www.thespectacularreality.com/?p=167
BernetteO schreef:Jans schreef:Misschien dat het leuk is eens een how-to-stamp te maken, ik ben wel erg benieuwd
Dat vind ik een goede, ga ik zeker doen!