Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivalavida_Jarig

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:29

mijn oppaskindje(3) was heel erg aan het huilen geweest ook nog toen ik daar was, kwam haar vader later thuis en vroeg aan haar waarom heb jij zulke rode oogjes, heb jij gehuild? waarop zij heel lief antwoorde 'Ja, ik was zo blij om Inge weer te zien Lovers
ze moest eigenlijk gewoon huilen omdat haar moeder krulspelden in het haar had, en zij er ook 1 wou maar het niet mocht maar toch zoiets streeld je ego Pling

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:32

Gister een feestje gehad bij mn zwager, muziek stond aan en zijn buurmeisje (4 jaar, misschien 5?) was er ook.
Kwam het nummer: zalik je is lekker in je bek schijten (ofzo) voorbij.

Mama was even naar de wc, en kwam terug. Zegt het meisje: mama, ik heb een leuk liedje gehoord
mama: waar ging dat liedje over?
meisje: over poep in je mond!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:35

Een tijdje geleden was ik mee met mijn vriend op de trekker en een meisje wilde ook mee, heel vaak mag ze niet mee omdat ze aan een stuk doorpraat dus we zeiden zo dat ze mee mocht als ze niet zo veel praatte.. Oke zei ze dus ze ging mee.
We bedachten een ''spel'' en dat ging zo: Proberen zo lang mogelijk stil te zijn.. ging na 2 min heel goed enzo, tot dat ze zegt: kijk, ik ben al heeel lang stil geweest.. en ik heb nog niks gezegd, maar ik wil wel heel graag wat zeggen. Haha!
Goh wat heb ik gelachen.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:51

xSiep schreef:
De eigenaren van mij verzorgpony hebben 2 kinderen, de oudste is 2 en hij heet teun. Erg schattig jongetje die mijn naam niet kan uitspreken (Simone). Ik bleef laatst een keer bij hun eten en ze vragen steeds voor de grap: hoe heeft zij? Dan weet hij dus nooit wat ie moet zeggen, maar laatst zei hij ineens ''Vita!'' Pling Dat grapje houdt hij heel sterk vol. Laats had ik het met hem over zijn oma. en hij zei dat hij oma erg lief vond, en toen zei die: ''jij ook lief''. Ik dacht aaah wat schattig, maar toen begon hij met ''Oma Vita'' ROFL Dus nu heet ik daar oma vita Tong uitsteken

Ook als ik op wedstrijd ga, staan ze vaak uit te zwaaien, en mijn vader rijd dan altijd met de trailer een rondje in de bak om naar de uitgang te gaan. Die is nogal smal dus moet ik van achter kijken of het allemaal goed gaat. En elke keer als mijn vader dan 'wegrijdt' is teun helemaal verschrikt:
(op mij wijzend) ''Die moet ook mee!!! Die ook mee!!! ajex stop! Die ook mee!'' (alex, mijn vader)
echt heel schattig! *LOL*

Wat een verschrikkelijk leuk kindje lijkt me dat Lovers

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:57

mijn zusje vroeg een keer wanneer mijn oma haar 'kinderfeestje' gaf Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:30

Ik was de eerste keer in groep 3 flink pissig, omdat we het woordje 'ik' gingen leren & dat wist ik al.. Clown

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:37

ma_rie_tje schreef:
Mijn vader is een indo, getinte huid en (hij had) zwart haar.
Ons buurjongetje zat vroeger altijd heel netjes stil, sprak netjes met 2 woorden, at met bestek, knoeide nooit en was altijd heel braaf als mn vader er bij was.

Wat bleek, hij dacht dat sinterklaas zwartepiet had gestuurd om hem in de gaten te houden... arme jongen....

Haha, dat ken ik wel ja! Ik loop stage op een aangepaste manege en daar werken ook "gehandicapten" (vind het steeds meer een rotwoord) en eentje bleef maar vertellen dat hij zwarte piet gezien had, een met een capuchon en eentje met een jurk. En ik maar denken goh dat is vroeg. Lekker naief van me om te denken dat er echt zwarte pieten met een jurk waren, dat was dus gewoon een Surinaamse of Afrikaanse vrouw.. die arme mensen worden altijd maar aangezien voor aap en zwarte piet!

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:40

Ik werd geopereerd, buisjes in mn oren en keel amandelen verwijderd, vroeg ik aan m`n moeder of ze wel even tegen de dokter wou zeggen dat het soms wel heel lang duurde voordat ik sliep.. * Dacht dat ik 'gewoon' moest gaan slapen.. Nagelbijten / Gniffelen *

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:43

Ik en een vriendin waren samen met de eigenaar van onze bijrijdpaarden op de manege. Komt er een klein jongetje naar ons toegelopen en hij vraagt doodserieus: Is dat jullie opa?
Huilen van het lachen

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:46

Mijn zoon (7) las laatst op teletekst, dat een stelletje een bekeuring had gekregen voor sexen op het strand.
"Waarom krijg je daar een bekeuring voor?" vroeg hij.
Ik zei dat dat niet mag in het openbaar. (weet hij veel wat sexen is Haha! )
"Oh" zegt ie; "Hadden ze maar een vergunning moeten aanvragen" Pling Nagelbijten / Gniffelen

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:00

Paar van mij:

Ik zei altijd overal 'Uhre' op. Mijn zogenoemde 'Uhre'-periode.
Als mijn moeder me in bed stopte en daarna wegging: 'En nu af mijn kamer' Vork .
Paardenbloemetje was 'Bloemetje blaas'.

Heb er vast nog meer, zal dat morgen eens aan m'n ouders vragen.

Mijn nichtje:

In Dussen zit een modezaak, 'Ballegooyen'. Mijn oma vertelde mijn tante dat ze
donderdag even langs zou gaan. Mijn nichtje vroeg de volgende vrijdag
heel serieus: 'Heeft u gisteren gewonnen?', waarop mijn oma vragend keek.
'Met ballen gooien?', zei ze er heel serieus achteraan.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:36

ik na mijn eerste schooldag (mijn moeder blijft het een mooi verhaal vinden...):
kwam superboos thuis, plofte op de bank neer en riep: Wat een k*tschool!! Ik ga er nooooit meer heen!
Dus mijn moeder vragen waarom...mijn antwoord: nou ben ik er al de HELE dag geweest (1 ochtend maar ach...) en kan ik nog steeds niet lezen en schrijven!!

Ik wilde blijkbaar nogal graag lezen en schrijven omdat mn broer en zus dat al konden. En dat leer je op school was altijd het antwoord. Dus na de eerste dag school vond ik dat ik het al moest kunnen...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:40

Mijn neefje moest vorige week een 'plakkie' hebben...

Lees: pleister op zijn hand ivm wondje Clown

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:58

Mijn oppaskindjes (tweeling, jongen en een meisje) zijn echt zó lief! Haha!

Laatst ging ik weg, dus zegt het meisje tegen de jongen; ''Luuk, zeg eens gedag tegen Murielle''
Zegt ie heel droog ''Gedag''

Oooh, echt zo lief. *LOL*

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:06

Zo ging ik een keer een rondje fietsen met mijn broertje van 4 achterop. Dus wij kwamen bij een vijver waar een paar mannen aan het vissen waren. Naast die mannen zat een reiger te wachten op vis. Dus mijn broertje achterop
'He Wen, kijk een hijger!!' Bloos Heb toen maar heel lief gelachen naar die mannen Clown

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:09

de oudste van mijn oppaskindjes had gister een berichtje gestuurd via bokt naar een vriendin van me die hij ook kent.

woelang kan ik je ond moeten? Kusje
op weliken dag wil je ? Lachen
woelaat gaa je naar bed ? Slapen

hihi vond het toch wel erg schattig

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:16

Ik ben onderwijsassistent op een basisschool.
Rond deze tijd praten we veel over de herfst.
En willen we kinderen leren dat je geen paddestoelen mag plukken.

Dus de vraag van juf "mag je zomaar een paddestoel plukken?
Zegt 1 knid uit de klas "nee want dan word de kabouter ziek!

Ik weet er ook nog 1 van me zelf.
Ik was 3 jaar en moest bij de sint op schoot, schijnbaar kon ik in die tijd nog niet zo best luisteren.
Sint stelde dus de vraag Susan waarvoor heb jij oortjes?
Ik Voor oorbellen sinterklaas."
Het grapigste van alles is dat deze sint nu mijn schoonvader is Clown

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:21

haha wat een cool verhaal Susan!

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:21

Dit is echt grappig allemaal! Ja

Ik heb er ook nog eentje... Ik was een jaar of 3 en zat bij mijn oma op schoot bij het zwembad. (ze heeft een tamelijk grote voorgevel Knipoog ) Ik keek naar haar borsten en prikte er zonder pardon in met mijn vinger en met de woorden: "En die heeft mijn moeder ook"! haha!!! Ze moesten allemaal erg lachen! ROFL

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:01

Haha wat lief allemaal!! Lachen

Zwerte schreef:
ik na mijn eerste schooldag (mijn moeder blijft het een mooi verhaal vinden...):
kwam superboos thuis, plofte op de bank neer en riep: Wat een k*tschool!! Ik ga er nooooit meer heen!
Dus mijn moeder vragen waarom...mijn antwoord: nou ben ik er al de HELE dag geweest (1 ochtend maar ach...) en kan ik nog steeds niet lezen en schrijven!!

Ik wilde blijkbaar nogal graag lezen en schrijven omdat mn broer en zus dat al konden. En dat leer je op school was altijd het antwoord. Dus na de eerste dag school vond ik dat ik het al moest kunnen...

Zoiets had mijn zus ook. *LOL*

Kwam thuis van haar eerste peuterspeelzaaldag dus het was echt nog zo'n lief klein onbedorven hummeltje. Vraagt mijn vader hoe het was. Zegt ze: "Hou de bek op!". (Er was nog nooit zoiets uit haar mond gekomen, altijd heel lief enzo. Haha! )

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:06

Ik loop stage op een kinderdag verblijf:
Was er een meisje ondeugend dus ik zei er wat van maar ik had net een hap van me boterham genomen zegt ze " Nou en jij mag niet praten met je mond vol!"

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:09

Zwerte schreef:

Haha dat had ik dus ook Huilen van het lachen Alleen ben ik dan de oudste thuis Tong uitsteken

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:44

mijn nichtje heeft een koemelk allergie en ze mag alleen sojamelk en geen ei melk

en zij zei toen mama ik wil een geite eitje Clown

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:53

Mijn dochter (bijna 5) van de week, toen ik vroeg of ze wilde doorlopen: "kijk eens hoe door ik loop!"

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:55

Zus vroeger tegen mn moeder:

zus: wat een hondenweer he *het regende*
overal hondepoep enzo