ze moest eigenlijk gewoon huilen omdat haar moeder krulspelden in het haar had, en zij er ook 1 wou maar het niet mocht maar toch zoiets streeld je ego

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSiep schreef:De eigenaren van mij verzorgpony hebben 2 kinderen, de oudste is 2 en hij heet teun. Erg schattig jongetje die mijn naam niet kan uitspreken (Simone). Ik bleef laatst een keer bij hun eten en ze vragen steeds voor de grap: hoe heeft zij? Dan weet hij dus nooit wat ie moet zeggen, maar laatst zei hij ineens ''Vita!''Dat grapje houdt hij heel sterk vol. Laats had ik het met hem over zijn oma. en hij zei dat hij oma erg lief vond, en toen zei die: ''jij ook lief''. Ik dacht aaah wat schattig, maar toen begon hij met ''Oma Vita''
Dus nu heet ik daar oma vita
Ook als ik op wedstrijd ga, staan ze vaak uit te zwaaien, en mijn vader rijd dan altijd met de trailer een rondje in de bak om naar de uitgang te gaan. Die is nogal smal dus moet ik van achter kijken of het allemaal goed gaat. En elke keer als mijn vader dan 'wegrijdt' is teun helemaal verschrikt:
(op mij wijzend) ''Die moet ook mee!!! Die ook mee!!! ajex stop! Die ook mee!'' (alex, mijn vader)
echt heel schattig!
ma_rie_tje schreef:Mijn vader is een indo, getinte huid en (hij had) zwart haar.
Ons buurjongetje zat vroeger altijd heel netjes stil, sprak netjes met 2 woorden, at met bestek, knoeide nooit en was altijd heel braaf als mn vader er bij was.
Wat bleek, hij dacht dat sinterklaas zwartepiet had gestuurd om hem in de gaten te houden... arme jongen....
Zwerte schreef:ik na mijn eerste schooldag (mijn moeder blijft het een mooi verhaal vinden...):
kwam superboos thuis, plofte op de bank neer en riep: Wat een k*tschool!! Ik ga er nooooit meer heen!
Dus mijn moeder vragen waarom...mijn antwoord: nou ben ik er al de HELE dag geweest (1 ochtend maar ach...) en kan ik nog steeds niet lezen en schrijven!!
Ik wilde blijkbaar nogal graag lezen en schrijven omdat mn broer en zus dat al konden. En dat leer je op school was altijd het antwoord. Dus na de eerste dag school vond ik dat ik het al moest kunnen...
Zwerte schreef:ik na mijn eerste schooldag (mijn moeder blijft het een mooi verhaal vinden...):
kwam superboos thuis, plofte op de bank neer en riep: Wat een k*tschool!! Ik ga er nooooit meer heen!
Dus mijn moeder vragen waarom...mijn antwoord: nou ben ik er al de HELE dag geweest (1 ochtend maar ach...) en kan ik nog steeds niet lezen en schrijven!!
Ik wilde blijkbaar nogal graag lezen en schrijven omdat mn broer en zus dat al konden. En dat leer je op school was altijd het antwoord. Dus na de eerste dag school vond ik dat ik het al moest kunnen...