Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardje_13 schreef:iemand een idee voor mijn opa en oma die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn?
Setti schreef:Na 10 jaar gaat mijn baas afscheid nemen en hij verdient natuurlijk een leuk kado. Ik ga een inzameling houden en daar een mooi kado van kopen, maar ik wil ook iets persoonlijkers. Een map met leuke spreuken/momenten zeg maar, maar dan op een ludieke manier.
Iemand ideeën?
MoniekJ schreef:Heey,
In 2 jaar tijd, is er veel gebeurt, waardoor mijn leven helemaal op zijn kop stond/staat.
Toen ben ik opgevangen door 2 hele lieve mensen, die echt altijd voor mij klaarstaan, wat er ook is.
En ik ben nou ook niet echt de makkelijkste, haha. Maar nu het hoofdstuk zo langzamerhand afgesloten kan worden, wil ik ze graag bedanken, want alleen bedankt vind ik zo kaal.
Daarom zoek ik een leuk cadeau.
dus, vroeg ik me af of jullie misschien iets wisten?
papiertjuh schreef:Mijn vriendin wordt komende zaterdag 18. Maar nu zoeken ik en een vriendin nog een leuk cadeau voor haar. Maar we zijn lichtelijk inspiratieloos en omdat het haar 18de verjaardag is willen we nog wel iets speciaals geven.
Hebben jullie nog ideeen?
CheyxBlond schreef:Ik zit dus met een klein probleempje;
Ik vind dus een jongen leuk en hij mij ook. We spreken de laatste tijd vaak af en we hebben al bijna wat.
Maar hij is dus over 1,5 week jarig en ik weet dus echt niet wat ik moet kopen..
Heeft iemand een leuk (orgineel) idee? alvast heel erg bedankt!!
x_Mliss schreef:Weten jullie een leuk inpak idee?
Me moeder word 50 woensdag al!
Morge moet ik werken dus ik heb niet veel tijd...
Het is dus al over 2 dagen.
Ik ga haar Disney cadeau geven.
Dat is pas in de loop van het jaar maar goed ik wil dus eigenlijk wel iets leuks om toch nog tegeven.
Want als ik alleen zeg we gaan dan en dan naar Disney is ook zo saai.
Iemand een ideeetje.