Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:21

Kerstboom op het werk neerzetten
Maar hoe kun je 100% verwachten als de ingrediënten er niet zijn :+

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:23

Tancreda4 schreef:
M'n kat moet voor een hart echo en ik vind het zo sneu. Hij heeft ook een pil gekregen om rustig te worden en is een halve zombi wat ik ook echt spannend en sneu vind... ben zo overbezorgd -O-

Sterkte Tancreda. Blijft toch altijd rot

Sachertorte schreef:
Sneu Tancreda. Sterkte!
Hier een hond met een hartaandoening en dat was een probleem wat juist bij katten veel voorkomt. Vergroot hart door taurinetekort. Ik denk alleen dat de echo bij onze hond iets makkelijker te doen was dan een echo maken bij een kat. Heel veel succes, denk aan je.

Dit komt helaas steeds meer voor doordat er steeds meer graanvrije voeder op de markt komen (vaak met veel erwten) waar vaak extra taurine nodig is maar waar het niet altijd aan wordt toegevoegd

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:24

Tancreda4 schreef:
M'n kat moet voor een hart echo en ik vind het zo sneu. Hij heeft ook een pil gekregen om rustig te worden en is een halve zombi wat ik ook echt spannend en sneu vind... ben zo overbezorgd -O-

Die spanning snap ik helemaal. Heel veel sterkte voor de kat en voor jou. :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:31

denisesilver schreef:
Oeh goed dat je het zegt. Ik moest nog een bestelling betalen.

Deze deel ik, goede reminder!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:34

Misschien werkt de reminder ook voor hypostore en gaan ze mijn bestelling opsturen :))

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:49

De nieuwe Apple update wtf happend…

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:50

Polarize schreef:
Misschien werkt de reminder ook voor hypostore en gaan ze mijn bestelling opsturen :))

Maar echt... Iets wat bij de fabrikant op voorraad is wacht ik nu al 2 weken op.. :?
Verwachte verzendtijd is eind volgende week...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 09:59

Mijn ervaring van hypostore is wel dat je altijd krijgt.
Kan idd soms wel ff duren en tot nu toe ben ik altijd op de hoogte gehouden.
Ook een keer dat het bij de leverancier niet meer op voorraad was, of ik het geld terug wilde of wilde wachten, maar de termijn wisten ze niet. Was een deken en geen enkele webshop had hem toen ook meer staan.
Ik heb gewacht want de aanbieding was te mooi. En toen had ik het toch nog weer 2 weken later

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:02

Captain schreef:
Polarize schreef:

Maar echt... Iets wat bij de fabrikant op voorraad is wacht ik nu al 2 weken op.. :?
Verwachte verzendtijd is eind volgende week...

Dat was niet eens bij fabrikant op voorraad, t stond op winkelvoorraad dus zou 1-2 dagen duren. Dat was vorige week _O-
Ik hou wel rekening met iets langere tijden omdat t een drukke periode is, but still

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:18

De echo is achter de rug en we zijn weer thuis, hij heeft zich heel knap gedragen! Ennn, deze echo-ist (?) Zei dat ze hem geen HCM zou geven en dat hij 3 jaar terug TMT mogelijk heeft gehad door trauma(de dood van z'n maatje?). En dat ik dus nu opeens een kat heb zonder hartprobleem? Durf het niet te geloven en weet ook niet of ik durf alle medicatie te stoppen (overleg met dierenarts), maar wel heel blij met dit nieuws! :):)

Nu hem nog binnen proberen te houden want ondanks dat hij een beetje wiebelen is wilt hij alleen maar in de vensterbank zitten of naar buiten :=

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:24

Zo fijn Tancreda. Blij dat je goed nieuws gekregen hebt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:26

Wat fijn te horen!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:26

Wat een fijn nieuws zeg!

Hier voor de 1e dag uets minder ziek gevoel. Vraag me af of mijn medicijnen ook sneller uitwerken als ik koorts heb en ik me daarom.gisteren zo enorm slecht voelde? Want die moest ik gisteren wisselen en nu een stuk fitter terwijl ik de paracetamol vergeten ben gisterenavond.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:34

Gisteren is dus mijn volgende ocd thema full force begonnen. Getriggered door het zieken seizoen wat er aan komt/begonnen is. Appt mijn vriend net dat ie denkt dat ie wat verkeerds gegeten heeft en dat ie vannacht is gaan spugen. Dat is wel echt de allerslechtst mogelijke timing :') ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-25 10:45

Mijn verzwaringsknuffel zou vandaag worden bezorgd (stond gister een tijd en alles bij) open ik net de track and trace en staat er ineens "nog niet ontvangen of verwerkt" en "bezorgtijd onbekend".

Wtf?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:50

xPabloBokt schreef:
Mijn verzwaringsknuffel zou vandaag worden bezorgd (stond gister een tijd en alles bij) open ik net de track and trace en staat er ineens "nog niet ontvangen of verwerkt" en "bezorgtijd onbekend".

Wtf?

Dat had ik ook vanochtend met een pakketje.. :?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:52

Dit komt omdat ze hem alvast inplannen met de verwachting dat hij dezelfde dag nog binnenkomt én verwerkt gaat worden.
Vanwege de drukte is dat voor veel pakjes momenteel niet t geval.
Dus nadat de deadline is verstreken springt hij naar 'onbekend' want hij weet niet wanneer het binnenkomt, danwel verwerkt wordt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-25 11:06

fleurtjeuh schreef:
Dit komt omdat ze hem alvast inplannen met de verwachting dat hij dezelfde dag nog binnenkomt én verwerkt gaat worden.
Vanwege de drukte is dat voor veel pakjes momenteel niet t geval.
Dus nadat de deadline is verstreken springt hij naar 'onbekend' want hij weet niet wanneer het binnenkomt, danwel verwerkt wordt

Ah, duidelijk. Begrijpelijk maar niet goed voor mijn autisme :+

Vooral omdat ik op dit moment niet lekker in mijn vel zit (loop tegen een bore-out aan) en ik kan die verzwaringsknuffel echt goed gebruiken. Hopelijk komt hij voor het weekend nog..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 11:11

Als je hem hebt kan je dan vertellen of het wat is? Ik zit er ook wel eens naar te kijken, het lijkt mij een mooi product zo'n verzwaringsknuffel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-25 11:14

Telpeva schreef:
Als je hem hebt kan je dan vertellen of het wat is? Ik zit er ook wel eens naar te kijken, het lijkt mij een mooi product zo'n verzwaringsknuffel.

Zal ik doen! Ik verwacht zelf wel al dat ik hem zwaarder moet gaan maken (hij is van zichzelf 2kg), maar dat zou moeten kunnen want hij is te openen met klittenband. Referentiekader: mijn kat van 5,5kg die het perfecte gewicht is als ze op mijn rug gaat liggen als ik ga slapen :+. Ik heb zelf ook een pakje erbij besteld die je dan dus los kunt uitwassen zodat je knuffel niet vies wordt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 11:54

Klinkt goed! Daar had ik nog niet eens bij nagedacht hoe je die kan wassen, zo'n gewicht lijkt mij niet per se goed voor een wasmachine.

Ik heb een ander merk koffie en deze smaakt echt ontzettend 'meh' :\

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 12:48

Polarize schreef:
Rijbroek besteld bij hypostore, er stond dat ie op voorraad was, levertijd 1-2 dagen

Dat was 7 December :+ en de maat die ik had besteld staat nu helemaal niet meer op hypostore. Dit is waarom ik altijd achteraf betalen doe :')

Als persoon die ook aan online verkoop doet kan ik je zeggen dat dat echt heel normaal is in deze tijd van het jaar. Ik begrijp dat de kortingen leuk zijn, maar als het je om snelle levering gaat bestel dan vooral niet tussen eind oktober en begin januari online.

Als de webshop het al aan kan dan zeker de pakketbezorgers niet

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 14:37

Sintara schreef:
Polarize schreef:
Rijbroek besteld bij hypostore, er stond dat ie op voorraad was, levertijd 1-2 dagen

Dat was 7 December :+ en de maat die ik had besteld staat nu helemaal niet meer op hypostore. Dit is waarom ik altijd achteraf betalen doe :')

Als persoon die ook aan online verkoop doet kan ik je zeggen dat dat echt heel normaal is in deze tijd van het jaar. Ik begrijp dat de kortingen leuk zijn, maar als het je om snelle levering gaat bestel dan vooral niet tussen eind oktober en begin januari online.

Als de webshop het al aan kan dan zeker de pakketbezorgers niet

Dat weet ik, in een ander bericht zeg ik dat ook. Maar het is nog steeds een ergernis als er 1-2 dagen bezorgtijd staat en het is 4 dagen later nog niet eens opgestuurd.

En ik kan snappen dat het druk is en me er nog steeds aan ergeren dat het lang duurt :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 14:46

Ik vind mijn verzwaringsknuffel van Lotgenootje echt zonde geld. Gebruik hem echt zelden. :o

Terwijl ik echt al jaren onder een verzwaringsdeken slaap...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 15:06

Polarize schreef:
Dat weet ik, in een ander bericht zeg ik dat ook. Maar het is nog steeds een ergernis als er 1-2 dagen bezorgtijd staat en het is 4 dagen later nog niet eens opgestuurd.

En ik kan snappen dat het druk is en me er nog steeds aan ergeren dat het lang duurt :')

Dat snap ik helemaal :j