Maar hoe kun je 100% verwachten als de ingrediënten er niet zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:M'n kat moet voor een hart echo en ik vind het zo sneu. Hij heeft ook een pil gekregen om rustig te worden en is een halve zombi wat ik ook echt spannend en sneu vind... ben zo overbezorgd
Sachertorte schreef:Sneu Tancreda. Sterkte!
Hier een hond met een hartaandoening en dat was een probleem wat juist bij katten veel voorkomt. Vergroot hart door taurinetekort. Ik denk alleen dat de echo bij onze hond iets makkelijker te doen was dan een echo maken bij een kat. Heel veel succes, denk aan je.
Captain schreef:Polarize schreef:Misschien werkt de reminder ook voor hypostore en gaan ze mijn bestelling opsturen
Maar echt... Iets wat bij de fabrikant op voorraad is wacht ik nu al 2 weken op..
Verwachte verzendtijd is eind volgende week...

fleurtjeuh schreef:Dit komt omdat ze hem alvast inplannen met de verwachting dat hij dezelfde dag nog binnenkomt én verwerkt gaat worden.
Vanwege de drukte is dat voor veel pakjes momenteel niet t geval.
Dus nadat de deadline is verstreken springt hij naar 'onbekend' want hij weet niet wanneer het binnenkomt, danwel verwerkt wordt

Telpeva schreef:Als je hem hebt kan je dan vertellen of het wat is? Ik zit er ook wel eens naar te kijken, het lijkt mij een mooi product zo'n verzwaringsknuffel.
. Ik heb zelf ook een pakje erbij besteld die je dan dus los kunt uitwassen zodat je knuffel niet vies wordt. Polarize schreef:Rijbroek besteld bij hypostore, er stond dat ie op voorraad was, levertijd 1-2 dagen
Dat was 7 Decemberen de maat die ik had besteld staat nu helemaal niet meer op hypostore. Dit is waarom ik altijd achteraf betalen doe
Sintara schreef:Polarize schreef:Rijbroek besteld bij hypostore, er stond dat ie op voorraad was, levertijd 1-2 dagen
Dat was 7 Decemberen de maat die ik had besteld staat nu helemaal niet meer op hypostore. Dit is waarom ik altijd achteraf betalen doe
Als persoon die ook aan online verkoop doet kan ik je zeggen dat dat echt heel normaal is in deze tijd van het jaar. Ik begrijp dat de kortingen leuk zijn, maar als het je om snelle levering gaat bestel dan vooral niet tussen eind oktober en begin januari online.
Als de webshop het al aan kan dan zeker de pakketbezorgers niet