Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maaik schreef:Hypostore ging dit jaar opnieuw top! Lichtelijk overdreven met 6 bestellingen, waarvan bij 4 alles op voorraad was en dezelfde dag ook echt is verzonden. Nummer 5 is nu onderweg en nummer 6 verwacht ik volgende week naar aanleiding van de mail.
Kruidvat was ook dezelfde dag verzonden.
Pharma Horse is inmiddels al ruim een week verder en afgelopen woensdag nog een bevestiging gehad dat ze dachten dat ie die dag wel op de post zou gaan. Tot op heden nog steeds niets. Supplement is inmiddels helaas wel op dus daar baal ik van. Prima als het een paar dagen op zich laat wachten, maar ruim een week vind ik persoonlijk niet netjes.

ikkeniet schreef:Ik heb sinds vandaag een nieuwe pony erbij staan, en vorige week gevraagd aan de eigenaar welke maat deken ze nodig heeft. 175-maar ze gaat meer naar de 185 toe.
Heb per ongeluk 2 verschillende dekens 185 besteld bij Agradi. Helaas of gelukkig nog niet binnen.
Pony werd vandaag gebracht, met eigen deken, nou 175 is nog aan de grote kant.
Nu maar een email gestuurd of ze een maat kleiner kunnen opsturen. En ik twijfel of een 165 niet beter is. Ze is nog zo smal aan de voorkant.