Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 21:14

Hypostore ging dit jaar opnieuw top! Lichtelijk overdreven met 6 bestellingen, waarvan bij 4 alles op voorraad was en dezelfde dag ook echt is verzonden. Nummer 5 is nu onderweg en nummer 6 verwacht ik volgende week naar aanleiding van de mail.

Kruidvat was ook dezelfde dag verzonden.

Pharma Horse is inmiddels al ruim een week verder en afgelopen woensdag nog een bevestiging gehad dat ze dachten dat ie die dag wel op de post zou gaan. Tot op heden nog steeds niets. Supplement is inmiddels helaas wel op dus daar baal ik van. Prima als het een paar dagen op zich laat wachten, maar ruim een week vind ik persoonlijk niet netjes.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 21:46

De duurste aankoop dit jaar is ook goedgekeurd :)) :D
Afbeelding

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:15

Maaik schreef:
Hypostore ging dit jaar opnieuw top! Lichtelijk overdreven met 6 bestellingen, waarvan bij 4 alles op voorraad was en dezelfde dag ook echt is verzonden. Nummer 5 is nu onderweg en nummer 6 verwacht ik volgende week naar aanleiding van de mail.

Kruidvat was ook dezelfde dag verzonden.

Pharma Horse is inmiddels al ruim een week verder en afgelopen woensdag nog een bevestiging gehad dat ze dachten dat ie die dag wel op de post zou gaan. Tot op heden nog steeds niets. Supplement is inmiddels helaas wel op dus daar baal ik van. Prima als het een paar dagen op zich laat wachten, maar ruim een week vind ik persoonlijk niet netjes.

Ja hier hetzelfde met PH, vandaag antwoord op mijn mail 'we zijn je bestelling nu aan het verwerken en hij wordt later vandaag verstuurd', maar is inderdaad ook niet gebeurt.. Gelukkig op zich niet heel hard nodig, maar het duurt wel lang :j

Mooi Berdien! <3

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Gaaf, Berdien. En die gaat echt jaren mee! Ik breng nog steeds zo blij met mijn Petrebels kattenpalen (de katten ook).

Purny, ik ben nieuwsgierig of de aanbiedingen in de USA echt de moeite waard waren. Kun je wat voorbeelden geven?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:22

Berdien schreef:
De duurste aankoop dit jaar is ook goedgekeurd :)) :D
[ Afbeelding ]

Die is echt gaaf! Ik heb zelf een kleine staan, en die van mij gebruik hem helaas helemaal niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

Hoewel de bank naast de houtkachel nu de strijd heeft gewonnen, is de woontoren dik goedgekeurd :D
Afbeelding

Op de valreep nog gebruik gemaakt van de BF korting bij Vodafone :=

Nog niks gehoord van mijn DocHorse bestelling van de 29e..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:11

Hier is mijn bestelling van Hypostore onderweg. Ik was gewoon iets te ongeduldig denk ik :')
Niks meer van Atorka gehoord helaas, hoop dat dat volgende week op de post gaat.

Heerlijk zo'n krabpaal! Ik zou ook ooit nog wel zo'n grote, robuuste willen.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

Mijn bestelling van cheval energy is vandaag binnen gekomen. Ik kreeg een mail met excuses dat de oculaire lotion niet leverbaar is. Ben ik niet blij mee, want dat heb ik nodig, ook al was het een gratis product.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:25

Mijn hypostore bestelling is nog steeds niet onderweg. :(

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

Hier is mijn hypostore bestelling net bezorgd.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

Ik heb sinds vandaag een nieuwe pony erbij staan, en vorige week gevraagd aan de eigenaar welke maat deken ze nodig heeft. 175-maar ze gaat meer naar de 185 toe.
Heb per ongeluk 2 verschillende dekens 185 besteld bij Agradi. Helaas of gelukkig nog niet binnen.
Pony werd vandaag gebracht, met eigen deken, nou 175 is nog aan de grote kant.
Nu maar een email gestuurd of ze een maat kleiner kunnen opsturen. En ik twijfel of een 165 niet beter is. Ze is nog zo smal aan de voorkant.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:27

ikkeniet schreef:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe pony erbij staan, en vorige week gevraagd aan de eigenaar welke maat deken ze nodig heeft. 175-maar ze gaat meer naar de 185 toe.
Heb per ongeluk 2 verschillende dekens 185 besteld bij Agradi. Helaas of gelukkig nog niet binnen.
Pony werd vandaag gebracht, met eigen deken, nou 175 is nog aan de grote kant.
Nu maar een email gestuurd of ze een maat kleiner kunnen opsturen. En ik twijfel of een 165 niet beter is. Ze is nog zo smal aan de voorkant.

Je kan bij agradi beste even bellen. Dan kunnen ze meteen dingen voor je doen. Met mail gebeurt soms niks is mijn ervaring.