Geweldige namen heb je verzonnen voor je gehoornde vrienden Jolien. Zelf zou ik zoiets niet zo snel in mijn huis hangen, maar ik vind ze wel erg gaaf om te zien.
Via mijn zwager ben ik met D&D in aanraking gekomen. Hij heeft ons daar mee kennis laten maken met een one shot (eenmalige sessie). Wij zijn daarna met een paar vrienden zelf een campaign begonnen. Online via roll20.net. Vanwege corona en het feit dat we allemaal wat verder uit elkaar woonden. Was erg gaaf, maar uiteindelijk bloedde het toch dood omdat de agenda's moeilijk op elkaar af te stemmen waren en één stel een kindje kreeg.
Ik zou het wel graag weer oppakken. We hebben ooit een poging gedaan met mijn vriend, zwager en hun oom, maar het DM'en bleek toch een dingetje. Wij zijn allen liever spelers.
Banjer schreef:Ik houd wel erg van eten trouwens... vegetarisch... en als er een vegan alternatief is dat ik lust, dan zal ik dat kopen... maar ik kan echt niet zonder mn witte chocomel en elke dag 2 zachtgekookte eitjes... en het zadel en hoofdstel van de paarden is ook van leer... dus helemaal vegan is dan weer niet mogelijk.. ik noem het 'as vegan as possible'.
Hier nog zo iemand. Op Bokt zag ik ooit iemand de term 'vagetariër' gebruiken, die heb ik overgenomen.
Waar mogelijk eet ik zoveel mogelijk plantaardig, maar zeker op bezoek en buiten de deur ben ik daar wat losser in en af en toe gun ik mezelf iets. Zoals nu in het mosselseizoen eens een pannetje mosselen, want dat vind ik toch wel heel erg lekker.
Puzzels zijn hier een groot succes. Ik daag mijn brein graag uit. Zweedse puzzels, logikwis of van die Smart Games. Sinds deze week heb ik catstax. Een ruimtelijk inzicht puzzel waarin je katjes naast en op elkaar moet stapelen. Daar kan ik me echt in vastbijten.