Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Momo94 schreef:Met pijn en moeite een pickwick theedispenser ingepakt.. Ze wilde het snel hebben, morgen ligt het al een week op het pakketpunt... Ben bang dat die wordt terug gestuurd.. daar zou ik wel van balen, want het was een rot ding om in te pakken..
Ik pleit er wel voor dat of deze mensen een slechte review krijgen of dat de verzendkosten wordt ingehouden.
_Nadia_ schreef:Momo94 schreef:Met pijn en moeite een pickwick theedispenser ingepakt.. Ze wilde het snel hebben, morgen ligt het al een week op het pakketpunt... Ben bang dat die wordt terug gestuurd.. daar zou ik wel van balen, want het was een rot ding om in te pakken..
Ik pleit er wel voor dat of deze mensen een slechte review krijgen of dat de verzendkosten wordt ingehouden.
Hier in de UK betalen ze nu de verkoper gewoon uit als het niet opgehaald wordt, voor zover ik weet krijgt de koper ook geen geld terug.
Heb al meerdere pakketten terug gehad terwijl ik wel geld ontvangen heb
_Lorette_ schreef:Ik zou het niet durven via Vinted als ik iets snel nodig heb. Je moet gelukt hebben met een snel verzendende verkoper en dan ook nog met bezorgdienst en het pakketpunt (als het niet aan huis gebracht wordt). Helemaal spannend met pakketjes uit het buitenland.
Zertab schreef:De verkoper zegt mijn pakket verzonden te hebben... Maar ik zie staan dat ze het nog steeds moet verzenden. Ben benieuwd...
Zertab schreef:Zertab schreef:De verkoper zegt mijn pakket verzonden te hebben... Maar ik zie staan dat ze het nog steeds moet verzenden. Ben benieuwd...
Wat zouden jullie doen? Ik kan de koop nog annuleren.
Ze heeft ook geen verzendbewijs gekregen. En het ''ordernummer'' bestaat niet. Ze heef wel echt iets va 102 reviews en scoort 4-5 sterren...
Eske_B schreef:Hebben jullie ook weleens kadootjes in pakketjes? Had wat babykleding besteld en daar zat een gelukssteentje en mini gezichtscrème bij. Kan het wel waarderen, maar ook wel apart.
Tallie1979 schreef:Eske_B schreef:Hebben jullie ook weleens kadootjes in pakketjes? Had wat babykleding besteld en daar zat een gelukssteentje en mini gezichtscrème bij. Kan het wel waarderen, maar ook wel apart.
Ik doe altijd een bedank kaartje en wat stickers bij een bestelling. Dit wordt ontzettend gewaardeerd.![]()
Maar ik verwacht niks van anderen.