Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Kaitlyn schreef:
Even klaar met dieren. :+
Pas de hond luchtweginfectie. Nu paard zichzelf aangetikt, komende dagen nog aankijken en anders dierenarts erbij om het been te scannen. En we hebben van het weekend 1 van onze katten onder de heg gevonden. Sleepte met zijn achterpoot, tilde hem ook op en zette hem naast de massa bij zitten en bleef het liefst liggen, en 2 wondjes, dus naar de dierenarts. Wij dachten aangevallen door een ander dier wellicht, dierenarts dacht een aanrijding. Maar hij heeft een tracker, en is helemaal niet op de weg geweest. Alleen bij ons in de achtertuin en het groen erachter. Dus wellicht verkeerd over een hek gesprongen en blijven hangen.
Heeft een spuit met antibiotica en pijnstillers gehad, en metacam naar huis. Ze wilde nog geen foto’s maken, omdat ze dan het been moeten uittrekken en dat doet enorm pijn. En bij een eventuele breuk zou hij toch pas deze week geopereerd kunnen worden, omdat dit geen spoed operatie is.
Als het maandag niet duidelijk verbeterd is dus alsnog door naar de kliniek.
Nu zien we wel echt verbetering, want zaterdag heeft hij grotendeels liggend doorgebracht. Hij is zelf alweer aan de wandel, reageert weer als we eten pakken, zet de poot er weer onder als hij zit en zet er weer gewicht op met lopen. Kijkt ook weer normaal uit zijn ogen en heeft weer een rustige ademhaling. Maar is wel echt nog kreupel. Maak me zo’n zorgen, maar weet realistisch gezien ook wel dat we geen wonderen kunnen verwachten in zo’n korte tijd. Denk dat we morgen maar even bellen met de dierenarts en een filmpje sturen, en vragen wat haar advies is.

Ah, dat is wel heel erg sneu. Vooral voor de dieren, maar het geeft jou ook kop- en financiële zorgen. Sterkte, ik hoop dat ze allemaal snel mogen opknappen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:39

Rambogirl schreef:
Asociale mensen in restaurants.
Ik was gezellig met mijn vriend uit eten, en na 40 minuten komt er een stel met een baby van aantal maanden naast ons zitten. Niet leuk, maar ach. Binnen 2 minuten besluiten ze dat ze de baby precies gewoon aan tafel gaan verschonen...
Ik ben direct naar de bediening gelopen en die hebben er direct iets van gezegd. Helaas had ik al mn eetlust inmiddels al verloren en ben dus maar af gaan rekenen.
Die mensen negeerden ook gewoon de bediening die zeiden dat dit niet mocht en dat er gewoon een verschoonruimte aanwezig is.
Bah bah. Gore mensen! :r

Dat is wel erg raar gedrag, inderdaad.
Wij ergeren ons tijdens het uiteten aan mensen die uitgebreid aan tafel gaan (video)bellen, waarbij je ook de andere partij kunt horen praten. Ook als je alleen maar even belt of gebeld wordt, loop dan naar buiten.
Ook vind ik het asociaal dat rokers bij de ingang hun peuk opsteken/oproken. Die meur komt bij het naar binnengaan mee en is niet te harden, plus dat die lucht nog lang aan de mensen zelf blijft kleven. Als dat dan naast je zit, dan zit je niet alleen in die gore lucht, maar smaakt je eten er ook naar. :r Evenals mensen die roken op een terras, waar andere mensen ook eten. Wat is er zo moeilijk aan om even te wachten tot je weer thuis bent (of desnoods in je auto)?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:47

kosseh schreef:
De kat van mensen uit de straat -:(-

Ik kan m'n balkon deur of ramen niet open doen, zonder dat dat rot beest naar binnenkomt. Ik vind katten (huisdieren in het algemeen) vies en wil die echt niet binnen hebben.
M'n paarden spullen daardoor ook niet verder dan de berging, wil de benden en haren niet in m'n huis hebben.

Nu moet ik dus kosten gaan maken, zodat die kat niet meer naar binnen kan. Terwijl die kat het huisdier is van iemand anders, die z'n kat gewoon binnen moet houden. -:(-

Bak water erover ?

Of bijvoorbeeld wat goedkope horren die niet al te ingewikkeld en of duur zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Paar keer vangen en dierenambulance op laten halen. O:)

Heb hun kosten om kat op te halen.

Maar zou ook gewoon voor wat goedkope horren kijken.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:07

Ik heb hem net (en de vorige keer) met een planten spuit weg gejaagd. Een emmer water kan m'n vloer niet tegen (laminaat).

Een emmer water kan ik volgende keer op het balkon ook wel klaar zetten. M'n tuinstoelen/kussens zitten vaak ook onder de katten haren :r

Weet dat m'n buurvrouw en bovenburen ook vaker last hebben van de kat.
Binnenkort toch maar voor horren kijken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:22

kosseh schreef:
Ik heb hem net (en de vorige keer) met een planten spuit weg gejaagd. Een emmer water kan m'n vloer niet tegen (laminaat).

Een emmer water kan ik volgende keer op het balkon ook wel klaar zetten. M'n tuinstoelen/kussens zitten vaak ook onder de katten haren :r

Weet dat m'n buurvrouw en bovenburen ook vaker last hebben van de kat.
Binnenkort toch maar voor horren kijken.

Heb je geen hond toevallig? Bij ons weten de katten dat er een hond is en ze blijven ver uit de buurt van het huis.

Mijn hond is trouwens eerder bang voor katten dan zij voor haar, maar het werkt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:47

Heb je het wel eens laten weten aan de eigenaren dat die kat overlast veroorzaakt?..

Ik hoop zo dat ik mag gaan emigreren. Niet dat al m'n problemen daar ineens opgelost zijn maar ik ben gewoon zó ontzettend klaar met sommige mensen en situaties hier.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Ik hoop dat het heel erg naar je zin gaat krijgen daar Nyaleti :) en dat het door mag gaan

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Ik duim ook voor je!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

MarlindeRooz schreef:
Ik ben de rattenkooi uit elkaar aan het halen.

Op zich een makkelijk klusje. Ware het niet dat een schroef doorgedraaid is en ik die niet los krijg. Schroef hoeft niet heel te blijven.

Geen enkele schroevendraaier of inbussleutel past. Tang lukt ook niet.

Accuboormachine heb ik niet.

Dus nu krijg ik hem niet uit elkaar. Kan ook pas morgen naar de bouwmarkt. |o

Je kwam zelfs op mijn FYP voorbij hiermee, sterkte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:06

Caira schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben de rattenkooi uit elkaar aan het halen.

Op zich een makkelijk klusje. Ware het niet dat een schroef doorgedraaid is en ik die niet los krijg. Schroef hoeft niet heel te blijven.

Geen enkele schroevendraaier of inbussleutel past. Tang lukt ook niet.

Accuboormachine heb ik niet.

Dus nu krijg ik hem niet uit elkaar. Kan ook pas morgen naar de bouwmarkt. |o

Je kwam zelfs op mijn FYP voorbij hiermee, sterkte.

Ah grappig! :D

Ergernis: m’n hele woonkamer is een beestenbende (letterlijk). Maar dan zonder beesten. :+

Overal rattenspullen en zaagsel. En de kooi kan nog niet uit elkaar. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:20

MarlindeRooz schreef:
Dit deden mensen ook in het Hema restaurant waar ik werkte. Want 70 cent voor de wc’s was te duur.

En dan doodleuk de vieze luier op het dienblad achterlaten. :j

Dat heb ik meegemaakt bij de La place waar ik werkte,
kreeg ik ineens een dienblad met een bord en daarnaast een een gevulde luier in de schoonmaak keuken.

En ook een keertje in het restaurant achter een muurtje waar niet veel mensen kwamen ook een gevulde luier.. %) %) :x :x :r :r

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:59

Muggen….

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:34

Ik hoor in mijn bed te liggen, maar heb geen zin..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:26

Dat m’n buurman wakker is en luid praat is al irritant. Maar dat hij nu gaat lopen boren is echt debiel.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:31

Moest net iemand ophalen en om 4 uur moet mijn vriend eruit voor werk, daarna moet ik er om 6:30u uit. Oftewel, nog geen 3 uur onafgebroken slaap vanacht :O

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:27

Slapen? Kan je dat eten?

Ik heb morgenvroeg een belangrijke afspraak. Dus waarom zou ik moeten slapen. :7

Het is niet alsof m’n toekomst van die afspraak afhangt…

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:40

De wekker is net gegaan. De ingehuurde hulp voor ons dak staat om zeven uur op de stoep (waarschijnlijk/hopelijk elke dag de komende weken). Op zich heel fijn natuurlijk, alleen heb ik vakantie en gaat de wekker nu nog vroeger dan wanneer we aan het werk zijn :+ Plus dat deze vakantie hard werken is, omdat we zelf meehelpen. Weet nog niet of ik zelf ook het dak op ga, of dat ik het bij de cateringservice ga houden :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:05

Ik zou dat laatste doen. :Y)
Succes met het dak!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:40

Vandaag naar het ziekenhuis, word opgehaald door mams want zij moet ook (huidkanker jaarlijkse controle) alleen heeft paard vliegendeken op en wordt het slecht weer. Dus of ik moet haasten en even langs rijden om te wisselen of iemand bedelen om deken te wisselen voor me, maar dat vind ik altijd erg asociaal. Ze moeten al tig paarden buiten zetten en beschermers om doen en alles.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:51

Zoals te verwachten viel gaat vandaag alles nogal moeizaam :O 8)7

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:52

Sintara schreef:
Zoals te verwachten viel gaat vandaag alles nogal moeizaam :O 8)7

Met zo weinig slaap begrijp ik dat. :(:)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:01

áltijd aan moeten staan, nooit tijd om even op te laden.

sommige dagen/tijden is dat ergerlijker dan andere, nu wanneer 'iedereen' op vakantie lijkt te kunnen gaan bijvoorbeeld.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:01

MyWishMax schreef:
Vandaag naar het ziekenhuis, word opgehaald door mams want zij moet ook (huidkanker jaarlijkse controle) alleen heeft paard vliegendeken op en wordt het slecht weer. Dus of ik moet haasten en even langs rijden om te wisselen of iemand bedelen om deken te wisselen voor me, maar dat vind ik altijd erg asociaal. Ze moeten al tig paarden buiten zetten en beschermers om doen en alles.

Oh ik vind een Ziekenhuisafspraak wel een goede reden om zoiets te vragen. Daar kun je gewoon niet te laat komen.
Zou je gaan thee leuten met een vriendin zou ik denken, dikke doei je rijdt zelf maar op en neer en bent iets later.

M'n telefoon heeft echt error. Gesprekken gaan maar heel kort 1x over. Dus voor ik kan nadenken om op te nemen, is het gesprek al beëindigd..
Nu belt er iemand prive dus kan ook niet terug bellen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:04

ik zou hem gewoon lekker met vliegendeken op laten staan, koud is het niet