Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 20:09

Die van mij lust maar een mensen voer en dat is mayo.

Ik kan alles onbeheerd achter laten behalve mayo.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 20:17

Mijn man die alles tot in den treure uitsteld en echt een onverklaarbare prioriteit hanteert.

We moeten een bezwaar indienen voor 31-12. Ik helemaal het vuur uit mn vingers getypt op dat document, alles onderbouwd, wetten en regels enz erbij. 15 pagina's schoon aan de haak, exclusief bijlagen. We gingen nog even weg voor de kerst dus er was een deadline voor dat bezwaar. Afgelopen zondag was het af. Alles geprint en in envelop klaar gelegd. Manlief ging het maandag firstthing aangetekend verzenden. Nou niet dus... 'doe ik morgen' ik heb intussen alles digitaal ingediend maar wil het ook aangetekend verstuurd hebben. Dus ik kijk net op zn bureau, ligt dat verrekte bezwaar daar nog. Ik op hoge poten manlief benaderd (het is inmiddels 16:45 uur).. Maar die ging zijn taakje waar ie mee bezig was niet laten vallen, 'want hij had net zijn handschoenen gevonden'.... Er moest dus op dat moment prio gegeven worden aan het vangen van mollen in de voortuin in plaats van alles laten vallen voor het verzenden van die envelop. Ik was niet zo blij toen ie zei 'dan had jij het maar moeten doen'..

Maar verder gaat alles goed :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 20:31

Hutcherson schreef:
Mijn man die alles tot in den treure uitsteld en echt een onverklaarbare prioriteit hanteert.

We moeten een bezwaar indienen voor 31-12. Ik helemaal het vuur uit mn vingers getypt op dat document, alles onderbouwd, wetten en regels enz erbij. 15 pagina's schoon aan de haak, exclusief bijlagen. We gingen nog even weg voor de kerst dus er was een deadline voor dat bezwaar. Afgelopen zondag was het af. Alles geprint en in envelop klaar gelegd. Manlief ging het maandag firstthing aangetekend verzenden. Nou niet dus... 'doe ik morgen' ik heb intussen alles digitaal ingediend maar wil het ook aangetekend verstuurd hebben. Dus ik kijk net op zn bureau, ligt dat verrekte bezwaar daar nog. Ik op hoge poten manlief benaderd (het is inmiddels 16:45 uur).. Maar die ging zijn taakje waar ie mee bezig was niet laten vallen, 'want hij had net zijn handschoenen gevonden'.... Er moest dus op dat moment prio gegeven worden aan het vangen van mollen in de voortuin in plaats van alles laten vallen voor het verzenden van die envelop. Ik was niet zo blij toen ie zei 'dan had jij het maar moeten doen'..

Zo, oké dan.. ben je boos geworden? :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:08

Kan ik al naar bed? Nu al klaar met kerst.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:10

Hutcherson schreef:

Ik had hem een schop onder zijn reet gegeven.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:14

Hahaha, hij is stevig toegesproken en kon zn eigen eten regelen. Het scheelt dat ik weet dat alles al digitaal is ingediend (inclusief bevestiging in mijn mailbox) dus de aangetekende brief is extra. Maar was not amused. Zal zo eens kijken of hij wel de moeite heeft genomen om de kerstkaarten voor de buren in hun brievenbus heeft gegooit... Anders kunnen die ook direct richting de papierbak. En daar zit je dan moeite voor te doen he... Zucht. Af en toe wil ik best de muur opnieuw behangen... Of stucen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:18

MarlindeRooz schreef:

Ja, antwoord is altijd ja.

:(:)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:30

Ik heb nog ruim een halve kg aan zalm in de koelkast liggen en ik denk dat de hond dat niet heel erg vind.

Voordeel als je in de Zalm werkt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:45

MarlindeRooz schreef:

Ja hoor :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:46

Ik wilde net naar bed gaan. Kwam ik m’n ex tegen op een dating app met erbij “heeft je geliked”.

Ik ging al niet lekker maar nu ga ik sowieso naar bed en nooit meer er uit. Tot volgend jaar wereld.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:48

MarlindeRooz schreef:
Ik wilde net naar bed gaan. Kwam ik m’n ex tegen op een dating app met erbij “heeft je geliked”.

Ik ging al niet lekker maar nu ga ik sowieso naar bed en nooit meer er uit. Tot volgend jaar wereld.

Knuffel Jozi maar extra. :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 23:00

MarlindeRooz schreef:

:(:) :(:)

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 00:01

mijn baas die (nadat ik anderhalf jaar hetzelfde werk bijna altijd doe & 5 maanden voor de reorganisatie) beslist dat ik vanaf eind januari weer 'vervanger' ipv 'vaste' mag gaan spelen...
Nou leuk kerstkado... was er helemaal van over stuur vanmorgen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 00:41

Vandaag wel even mij rot lopen ergeren dat mensen niet begrijpen dat als een quarantaine 60 uur duurt, dat het ook echt 60 uur duurt.

Excuses als oh ja, mijn fout en dan erom lachen ging er bij mij even niet in.

Vervolgens betichten als oh maar misschien moet er dan briefjes op deuren wie er in quarantaine zit. Ja, leuk idee die hangen er al 5 dagen dat is standaard protocol.

Echt, soms snap ik niet dat dit dan mensen zijn die verpleegkundige willen worden als je nog niet doorhebt hoelang 60 uur is :+ tevens breng je je eigen gezondheid maar ook van anderen in gevaar.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 00:55

Er kwam net zo hard een elleboog tegen mijn neus aan dat het gewoon kraakte %)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 01:32

flintstones schreef:
mijn baas die (nadat ik anderhalf jaar hetzelfde werk bijna altijd doe & 5 maanden voor de reorganisatie) beslist dat ik vanaf eind januari weer 'vervanger' ipv 'vaste' mag gaan spelen...

Wat betekent dat concreet?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:00

Al wakker vanaf 3.00u :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:32

Er wordt al flink gezongen in de kerk. Het klinkt nergens naar :o .

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:35

Ineke2 schreef:
flintstones schreef:

Wat betekent dat concreet?

Ik ben postbode met langdurig vaste Ronde, dus een wijk waar ik anderhalf jaar Elke dag dezelfde mensen zie.
Nu moet ik dus 2 maand (of langer...) andere rondes gaan doen van collegas die bv vakantie hebben, ziek zijn, een vrije dag hebben,... (en hopen dat ik niet naar andere kantoren word gestuurd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:37

Helaas niet gelukt om tot 1 januari te slapen. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 10:50

Mensen die hun muil niet kunnen houden wanneer ze midden in de nacht op straat lopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:20

Nu al klaar met kerst, mag van mij wel vrijdag zijn. En volgend jaar ga ik gewoon wel werken. Mijn zusje heeft het daarin tegen slim bekeken en doet dit jaar niet mee aan de familie bezoeken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:36

_San87_ schreef:
Er wordt al flink gezongen in de kerk. Het klinkt nergens naar :o .

Ik kon wel lekker rustig naar stal rijden, geen hond op de weg :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:41

flintstones schreef:
Ik ben postbode met langdurig vaste Ronde, dus een wijk waar ik anderhalf jaar Elke dag dezelfde mensen zie.
Nu moet ik dus 2 maand (of langer...) andere rondes gaan doen van collega’s die bv vakantie hebben, ziek zijn, een vrije dag hebben,... (en hopen dat ik niet naar andere kantoren word gestuurd

Oei, ik kan mij wel voorstellen ja dat dat verre van leuk is.
Een vaste wijk lopen is veel fijner met een vertrouwde route en mensen die je herkent en eventueel een praatje mee maakt.
Ik duim voor je dat het bij 2 maanden max blijft en je dan weer een vaste route hebt / krijgt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:47

Dat er gisteren iets nogal geëscaleerd is en ik dat nu niet los kan laten omdat ik voorlopig geen antwoorden krijg. Dus ik ben nu al enorm aan het malen in m'n hoofd en lekker chaggerijnig.
Komt vanmiddag ook m'n zwangere schoonzus die nu helemaal princes op de erwt is, wat recht m'n allergiezone in gaat.
Fijne kerst :wave: