wemkelover schreef:Dat het zondag avond is, bijna weekend voorbij
Ja dit. En hoofdpijn. En hele drukke week voor de boeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:josewoos schreef:Iets wat ik ook zò stom vind is wanneer mensen een filmpje plaatsen of zo en erbij zetten 'kijk mijn dressuur paard springen'
Alsof dressuur gefokte paarden niet kunnen springen
Of bij Dravers: kijk, mijn draver kan gewoon galopperen.
Eh ja, met die eigenschap zijn ze geboren ja.
Sanet schreef:Melzazu schreef:Dat het jaar al bijna weer om is of in het algemeen dat de tijd zo hard lijkt te gaan
Yes! Op naar het voorjaar, even doorspoelen graag, bloep bloep.
Yavanna schreef:Hart van Nederland ochtendnieuws is stom. Nieuws voor kinderen zoals het gepresenteerd wordt. En ik mis Laura het weermeisje van HvN met haar vrolijke Goedémorgen. Dat ze er niet is, is stom en eigenlijk de enige reden dat ik naar dat nieuws kijk
purny schreef:Yavanna schreef:Hart van Nederland ochtendnieuws is stom. Nieuws voor kinderen zoals het gepresenteerd wordt. En ik mis Laura het weermeisje van HvN met haar vrolijke Goedémorgen. Dat ze er niet is, is stom en eigenlijk de enige reden dat ik naar dat nieuws kijk
Bedoel je het nieuws in makkelijke taal?
Ik vind dat juist een pluspunt. Veel mensen hebben moeite met het begrijpen van normale nieuws uitzendingen. Zo wordt het nieuws voor iedereen een beetje begrijpelijker.
Wat ik dan weer stom vind is Goedemorgen Nederland. Ik kan daar gewoon niet naar kijken...
Yavanna schreef:Ik vind het betuttelend zoals ze het presenteren. Echt alsof elk mens te dom is om nieuws te begrijpen
Winged schreef:Yavanna schreef:Ik vind het betuttelend zoals ze het presenteren. Echt alsof elk mens te dom is om nieuws te begrijpen
Dat jij het goed kan volgen is natuurlijk top.
Maar we zien wel dat steeds meer mensen de taal niet machtig zijn / het te lastig is / het te academisch is. En ja, dan pas je je aan aan de 'zwakste schakel'.
Sherivey schreef:josewoos schreef:Iets wat ik ook zò stom vind is wanneer mensen een filmpje plaatsen of zo en erbij zetten 'kijk mijn dressuur paard springen'
Alsof dressuur gefokte paarden niet kunnen springen
Of bij Dravers: kijk, mijn draver kan gewoon galopperen.
Eh ja, met die eigenschap zijn ze geboren ja.
Ilse_123 schreef:Sherivey schreef:Mensen die in hun Insta story zetten "morgen/dit weekend gaan wij iets heel leuks doen!" en vervolgens niet vertellen wat.
Deel of het hele verhaal of niets ja
Of erger: alleen maar verdrietige teksten/emoticons maar geen uitleg waardoor mensen wel moeten gaan vragen wat er is.
Ilse_123 schreef:Sherivey schreef:Mensen die in hun Insta story zetten "morgen/dit weekend gaan wij iets heel leuks doen!" en vervolgens niet vertellen wat.
Deel of het hele verhaal of niets ja
Of erger: alleen maar verdrietige teksten/emoticons maar geen uitleg waardoor mensen wel moeten gaan vragen wat er is.