N0a schreef:Ik heb gister een bestelling gedaan, stond toen op de site dat vanwege drukte de levering 7-9 dagen kan duren.
Heb ik maandag niet gezien. Bedankt dat je dit even laat weten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gr_roos schreef:Pallatin schreef:Gaat om de comfitec high neck lite. Helaas heeft hypostore die niet. Die tussenmaat 150/200 is lastig te krijgen. Ik houd de site van horze maar in de gaten misschien heb ik mazzel en verlagen ze de prijs weer
https://paardenspullenshop.nl/weatherbe ... ediumlite/
https://paardenspullenshop.nl/weatherbe ... neck-lite/
Ik heb er ook naar gekeken, maar niet in de maat leverbaar die ik nodig heb.
SansaS schreef:Ik zie zowel hier op bokt als elders vooral veel kopen kopen kopen omdat het kan ipv wat is echt nodig. Of dat mensen tig producten bestellen en zonder pardon bijna alles weer terugsturen. Heel duurzaam ja. Maar inderdaad daar kan beter een apart topic voor geopend worden
manic schreef:Kentucky heeft zelf dit op de site staan, maar was vorig jaar best wel drama. Is een beetje een loterij…
[ Afbeelding ]
Capriootje schreef:Jeetje balen zeg. Ik had elk jaar altijd een heel lijstje Kentucky wat ik met 30% korting kocht. Dit jaar sowieso niet i.v.m. huis verbouwing en prioriteiten maar is wel een teleurstelling opzich.
Roodvos schreef:Cioccolato schreef:Iemand een tip voor een warme lange jas? Hoeft niet perse het woord paard voor te staan. Zoek er 1 om warm in les te geven. En laat er nou net korting aan komen...
Ik heb sinds vorige week deze:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon
Heerlijke warme jas. Goed waterdicht ook. Zondag onvrijwillig getest in een modderige baken ben droog gebleven.
Cardy schreef:MyWishMax schreef:
Ik heb er 1 van kramer, kan je wel mee rijden, maar nadat ik al jaren verschillende lange jassen geprobeerd heb is dit de 1e waar ik echt warm in blijf. En zonder 200 plus euro uit te geven. Ze hebben meer modellen, ik heb de davos 2, wel maar kleiner als eigen maat. Maat en echt lang en warm
Goeie tip! Is ie ook echt lekker warm als je langer dan een uur in de koude wind staat les te geven?
Heb een hele fijne jas voor op stal en prima voor rijden, maar zodra ik lang stilsta is het klaar. Voel echt de wind er een beetje doorheen. En wil inderdaad niet 200+ uitgeven als het kan.
romyvs schreef:Voor de mensen met Ariat jodphurs hoe vallen deze uit qua maat?
Ik heb de korte regenlaarsjes laatst gekocht en die vallen enorm groot uit. Heb daar nu 38 van terwijl ik normaal meestal maat 40 nodig heb.
Is dit met de jodphurs ook?
Wil ze graag voor black friday halen
Cardy schreef:MyWishMax schreef:
Ik heb er 1 van kramer, kan je wel mee rijden, maar nadat ik al jaren verschillende lange jassen geprobeerd heb is dit de 1e waar ik echt warm in blijf. En zonder 200 plus euro uit te geven. Ze hebben meer modellen, ik heb de davos 2, wel maar kleiner als eigen maat. Maat en echt lang en warm
Goeie tip! Is ie ook echt lekker warm als je langer dan een uur in de koude wind staat les te geven?
Heb een hele fijne jas voor op stal en prima voor rijden, maar zodra ik lang stilsta is het klaar. Voel echt de wind er een beetje doorheen. En wil inderdaad niet 200+ uitgeven als het kan.
ApplePapple schreef:...
Las laatst iets over oral-b opzet stukken, die heb ik echt nieuwe nodig. Iemand tips?