Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 23:08

Ik doe ook graag weer mee, net mijn gekregen boek uit. Vond het een heel fijn verhaal, wilde steeds niet stoppen met lezen, alleen de ontknoping iets tegen vallen.

Maar dus toe aan een nieuw boek :D .

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:39

Iemand deze al gelezen?
Ik denk dat ik hem straks bestel, als ik voor de laatste keer van de tandarts kom :')

Afbeelding

Samenvatting
A high-stakes hide-and-seek competition turns deadly in this dark supernatural thriller from New York Times bestselling author Kiersten White, perfect for fans of Stephen King and SQUID GAME. “A marvelously creepy thrill ride of a book that keeps twisting until the very end.”—Karen M. McManus, #1 New York Times bestselling author of One of Us Is Lying The challenge: Spend a week hiding in an abandoned amusement park and don’t get caught. The prize: enough money to change everything. Even though everyone is desperate to win—to seize a dream future or escape a haunting past—Mack is sure she can beat her competitors. All she has to do is hide, and she’s an expert at that. It’s the reason she’s alive and her family isn’t. But as the people around her begin disappearing one by one, Mack realizes that this competition is even more sinister than she imagined, and that together might be the only way to survive. Fourteen competitors. Seven days. Everywhere to hide but nowhere to run. Come out, come out, wherever you are.

ryukapple

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:52

Klinkt als een goed boek. One of us is lying heb ik hier liggen kan mij alleen niet herinneren of ik die nou wel of niet al gelezen heb :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 09:53

Ja ik wil zeker een wintereditie gaan organiseren! Maar ik ben even ontzettend druk geweest dus vandaar dat het even stil was aan mijn kant.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 10:01

Herfst - recap

Afbeelding

De eerste editie is succesvol afgesloten. In totaal deden 24 bokkers mee aan deze editie. Er zijn 22 verschillende titels gegeven. Twee boeken werden dubbel gegeven; Ring van Koji Suzuki en De Beller op Lijn Vier van J.D. Barker.

De meeste boeken zijn in het Engels geschreven (14 van de 22 titels).

De verschillende genres die zijn gegeven (gebaseerd op het eerst genoemde genre bij GoodReads): horror (2), fantasy (7), dark fantasy, thriller (3), historical fiction, romance (2), classics (2), fiction (2), history, mystery.
Fantasy is het genre dat het meeste gegeven is (7x). In totaal zijn de 22 titels in 10 verschillende genres onder te verdelen.

Citaat:

Citaat:
Apple trok het lootje van DWitzel.
Cynn trok het lootje van Lolacabana.
DWitzel trok het lootje van Cynn.
Eef_Bam trok het lootje van MarloesHJ.
Eelmo trok het lootje van LWDaisy.
Joy_Mennings trok het lootje van Urbanus.
Kaatastrof trok het lootje van Eef_Bam.
Kookaburra trok het lootje van ryukapple.
linoleum trok het lootje van NotYourLine.
Lolacabana trok het lootje van Momo94.
LWDaisy trok het lootje van Moonlight91.
M_D_H trok het lootje van Sirius_.
Marjo trok het lootje van linoleum.
MarloesHJ trok het lootje van Neverland.
Momo94 trok het lootje van M_D_H.
Moonlight91 trok het lootje van Kaatastrof.
Neverland trok het lootje van Zertab.
NotYourLine trok het lootje van Suliko.
ryukapple trok het lootje van Apple.
Sirius_ trok het lootje van Ynskek.
Suliko trok het lootje van Kookaburra.
Urbanus trok het lootje van Marjo.
Ynskek trok het lootje van Joy_Mennings.
Zertab trok het lootje van Eelmo.

Mocht dit lijstje boeken nog niet genoeg zijn, heeft GoodReads nog wat meer aanbevelingen voor jullie:
100 New Horror Recommendations for (Nearly) Every Kind of Reader
Readers' Top 66 Horror Novels of the Past Three Years
Get Cozy! 30 Books with Major Autumn Vibes
Laatst bijgewerkt door Marjo op 17-10-23 10:25, in het totaal 3 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 10:02

Kerst
Het kwik daalt rap, met een beetje geluk krijgen we een dik pak sneeuw. Sinterklaas komt weer naar ons land en de kerstdagen staan voor de deur. Daarnaast vieren we nieuwjaar én Valentijnsdag in de winter!
De winter begint op 21 december.

Trefwoorden: winter, kerst, koud, feestdagen, valentijn, nieuwjaar, cozy cabin.
Genres: romantiek, avontuur, spanning,
Bovenstaande trefwoorden/genres zijn hulpmiddelen, geen harde eisen. De enige eis die er is, is dat het boek binnen het thema Herfst moet passen.

Lootjestrekken.nl
Het verdelen van de lootjes doen we via Lootjestrekken.nl. Hiervoor heb ik alleen je e-mailadres nodig! Je vult dan zelf bij Lootjestrekken.nl je voorkeuren en je adres in. Ondertussen kletsen we in dit topic verder over onze wensen en wat we leuk vinden.

Afbeelding

Belangrijke afspraken
  • Aanmelden voor de herfsteditie vóór 1 november 2023, via PB bij Marjo, met je e-mailadres*
  • Na aanmelding plaats je een voorstelpost in het topic*
  • Het pakket bevat één nieuw boek, inclusief een hint
  • Budget van €5-€10 voor iets extra's
  • Verzenden tussen 1 januari en 12 januari 2024
  • Adres zelf toevoegen bij Lootjestrekken
  • Actief meepraten in het topic
Bij aanmelden ga ik er vanuit dat je akkoord bent met deze afspraken

*Heb je meegedaan met eerdere GSBS? Laat dan opnieuw weten dat je meedoet. Zet ook een voorstelpost in het topic, of kopieer degene die je eerder hebt gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 17-10-23 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 10:19

Zo :D Kleine samenvatting van de herfsteditie gemaakt, met linkjes naar goodreads van de boeken en de aanmelding voor de wintereditie staat klaar :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:33

Jaaaaa leuk :D ik doe weer mee. Heb je dan nog een pb nodig?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:35

Ik zei laatst dat ik de winter editie niet mee zou doen, maar ik heb de ruggengraat van een kwal, dus here I am!
Verder even lui, mijn voorstelpost is gekopieerd van eerder in dit topic met een kleine toevoeging voor de kerst :')

Ik ben Lieneke en de mensen die ook meeschrijven in het boeken topic kennen me vast!
Ik lees behoorlijk veel, maar iets minder sinds ik een dochter heb (die as we speak aan m’n oor loopt te trekken, heel leuk speelgoed _O- ). Al zit ik dit jaar toch alweer over de 40 boeken.

Ik lees het liefst fantasy en sci-fi. Maar ook regelmatig andere genres. Zo heb ik net Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow uit wat ik echt prachtig vond. Ik ben geen fan van misdaad en thrillers. Maar een beetje horror in combinatie met fantasy gaat nog wel (zoals Ninth House van Leigh Bardugo is echt top).
Ooh en in de winter, met name voor de kerst, kan ik super genieten van heerlijke zoetsappige kerst romance boeken. Denk aan Hallmark films voor het juiste idee.

In het boeken topic in de OP is mijn Goodreads account ook te vinden. Hierin is te zien wat ik allemaal al gelezen heb en heb ik nog een lijstje met de boeken die ik al in bezit heb.
Ik lees Engels, behalve als het origineel Nederlands is. Bij een boek dat oorspronkelijk in een andere Europese taal is geschreven, wil ik ook nog wel eens de Nederlandse vertaling pakken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 10:39

Cynn schreef:
Jaaaaa leuk :D ik doe weer mee. Heb je dan nog een pb nodig?

Nee is goed zo hoor! Ik heb je nu op de lijst staan :)

Voor iedereen die zich in het topic aanmeldt; houd even zelf in de gaten of je op de lijst terecht komt. Is dat niet zo, PB dan alsnog want als je aanmelding in het topic ondersneeuwt kan het zijn dat ik hem mis.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:39

Leuk! Ik heb me ook weer opgegeven. Zal binnenkort even kijken of mijn voorstelstukje nog up-to-date is haha. Heb deze week examens, dus studeren gaat even voor.

Ik ben begonnen in het boek dat ik gekregen heb, bevalt me erg goed tot nu toe! Helaas door de examens ligt het even stil. Mijn hoofd zit aan het einde van de dag zo vol dat lezen niet echt meer lukt. Maar hopelijk kan ik het vanaf volgende week weer oppakken :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 10:47

Goed, zat ik dus terug te zoeken naar mijn voorstelpost, blijkt dat ik die in dit topic nooit gemaakt heb :')
Foutje bedankt zeggen we dan maar _O-

Ik ben Marjolijn, bijna 30. Ik lees voornamelijk fantasy maar wil wat meer andere genres gaan ontdekken. Romantiek leest tot nu toe ook lekker weg, met name LGBTQ verhalen (Red, White & Royal Blue vond ik fantastisch, net als All That's Left in the World).

Wat wellicht belangrijk is, is dat ik meedoe aan een boekenadventskalender die we voor elkaar maken. Buffelduke maakt die van mij, dus wellicht is het handig om dat in de gaten te houden/ contact te zoeken met Buffelduke om te voorkomen dat er een boek dubbel gegeven wordt :o .

Mijn favoriete fantasy boeken zijn de Green Rider series, ACOTAR, Fourth Wing en de Grishaverse boeken. Daarnaast vind ik historic fiction ook fantastisch (ik heb al heel veel boeken van Kristin Hannah). The Great Alone is een favoriet van haar, dit verhaal speelt zich af in Alaska.

De winter is wel echt een van mijn favoriete seizoenen. Ik houd van sneeuw, bergen en skiën. We gaan elk jaar op wintersport vakantie naar Oostenrijk. Daarnaast ben ik een groot fan van op de bank kruipen met een dekentje en een beker warme chocolademelk <3 Ik versier mijn huis altijd in kerstsferen en ik houd van kaarsen aansteken. Er staat ook bijna altijd een geurkaars te branden als ik thuis ben (Frasier Fir van Woodwick <3 ).

Voor de wintereditie zou ik een lichte voorkeur hebben voor een cozy cabin / romantisch verhaal. Mag ook fantasy romance zijn uiteraard :D .

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:17

Marjo, lekker bezig! Mooie recap en nieuwe post, lekker overzichtelijk :D Je hebt alleen niet alle 'herfst' in 'winter' verandert :+

Mijn voorstelpost van vorige keer:
Citaat:
Hi :wave:
Ik ben Eline, 30 jaar oud (jong? :') ) en woon in Nijmegen samen met mijn vriend en hond. Ik ben ecoloog en ga graag aan de wandel. Ben groot (bord)spellen fan. Vroeger verslond ik boeken en las ik stiekem hele nachten door. Toen kwamen de boekverslagen en verplichte leeslijsten op school en was de lol er ineens wel af :+ De laatste jaren ben ik weer fijn aan het lezen en kom ik ook weer toe aan de echte dikkerts.

Tegenwoordig lees ik eigenlijk best wel breed. Ik kan enorm genieten van een goede thriller (JD Barker, MJ Arlidge, Lars Kepler, ... Slaughter ben ik dan weer nooit zo'n fan van geweest). Maar ook historische fictie (met een flinke boon voor heksenvervolging), scifi, Fantasy (momenteel ben ik langzaam door Robin Hobb aan het lezen, inmiddels bij de 3e trilogie) en soms een uitstapje naar literaire fictie of een klassieker. Horror (paranormaal, spoken etc) kan ik op zijn tijd ook van genieten maar lees ik eigenlijk heel weinig. Non-fictie lees ik zelden, maar staat wel het eea in de kast. Ik neem me altijd voor om meer non-fictie te gaan lezen, maar komt nooit iets van terecht :') Oh en graphic novels vind ik ook echt tof!

Waar ik dan weer niet zo veel mee kan is Romance (al heb ik ook mijn eerlijke aandeel aan Jill Mansell's verslonden ;) ) en smut. In wat voor vorm dan ook.

Ik heb een (redelijk) up to date GR account, lees (en af en toe post) mee in het 'welk boek lees jij' topic en zal tzt op Lootjestrekken zorgen voor een duidelijke wishlist (waar ook altijd van afgeweken mag worden).

Aanvullend voor de winter: ik krijg altijd een mega seizoensdip :') Ik ben echt een beetje een plant, geef mij zon en af en toe water en ik ben gelukkig. Maar zonder zon komt het niet goed. Dus alle cozy cabin, warme tuien en dampende mokken vibes zijn welkom en noodzakelijk. Of misschien juist stiekem een escape naar een tropisch eiland :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:21

Zertab schreef:
Ook even mijn voorstel post! *\o/*

Ik ben op Bokt Zertab, vrouw van 26 jaar.
In mijn dagelijks leven werk ik als hand-ergotherapeut, zo'n 32 uur in de week. Nu ik recent klaar ben met het volgen van de opleiding tot handtherapeut heb ik meer tijd om te lezen :D

Wat lees ik graag? Eigenlijk zeer divers. Harlan Coben staat hoog op mijn lijstje, maar ik denk dat ik vrijwel alles van hem al heb gelezen of al als boek in de kast heb liggen.
Thrillers lees ik dus, (erotische) romans (niet te zoetsappig alsjeblieft), en ook wel een beetje horror. Thomas Olde Heuvelt doet het ook erg goed bij mij! Van hem heb ik November gelezen, en Echo en Orakel liggen hier klaar om gelezen te gaan worden.

Ik lees ook graag fantasy en non-fictie. Het enige waar ik niets mee heb is iets van historie. Geschiedenis boeit me niet zo :P

Verder rijd ik paard in mijn vrije tijd, op een witte ruin van 10 jaar oud. En naast het paardrijden, doe ik aan bodypump. Dat maakt dat ik nu, nu ik dus eindelijk tijd heb voor andere dingen dan studeren, 6 dagen in de week sport. :)

Tja.. en verder...
Lievelingskleur is geel :') Favoriete eten friet. Favoriete snacks chocolade en sour cream chips <3
Ik houd van koffie. Hoe sterker, hoe beter.

Ik denk dat dit wel aardig compleet is nu! :D

Ik doe ook weer mee!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:11

Weer top geregeld Marjo *\o/* En.. Ik doe graag weer mee!

Mijn voorstelpost van eerder heb ik wat bijgewerkt:

Ik ben 25 en vind veel leuk.
Momenteel lees ik vooral thrillers/detectives en waargebeurde crime. In lootjestrekken ga ik t.z.t. mijn goodreads-account even delen. Dan kun je zien welke boeken ik al gelezen heb ;)

Naast bovenstaande boeken, staat er in mijn kast ook een verzameling van de serie Hunger Games, en een stuk als wat ervaringsverhalen van agenten/brandweermensen etc ;)

Goede fantasyboeken zou ik wel wat meer willen lezen; het kunnen verdwijnen in een andere wereld. Maar ik weet nooit wat ik moet kopen. Idem voor bijvoorbeeld chicklits. Dus blijf ik weer in mijn comfortzone en koop ik opnieuw een boek waarin mensen worden vermoord of ontvoerd :+ Om het gezellig te maken _O-

Dus leef je uit! Blijf je in mijn comfortzone en ga je voor een goed detectiveverhaal? Of weet jij mij over te halen met een goed boek uit een ander genre? Dat ik daarna ook zelf op zoek ga naar vergelijkbare boeken? Want deze winter heb ik ongetwijfeld veel tijd om te lezen :D

Hieronder een paar dont's. Als ik het zo zie is het een waslijst, maar volgens mij geef ik desondanks nog veel ruimte om wat leuks uit te zoeken!

Dont's:
- Tess gerritsen. Ik heb meer boeken van haar gelezen dan dat er in mijn good-reads staat ;)
- Boeken gericht op geschiedenis en/of oorlog. Dat heeft mijn interesse gewoon niet.
- boeken die gaan over geesten. Brr!
- Engelstalig. Ik heb ze wel, maar ik kom er echt nooit doorheen. Dus dat is zonde.
- Boeken van Scandinavische schrijvers. Ook daar kom ik vaak niet doorheen. Door de vreemde namen moet ik steeds terugzoeken van 'goh, wie was dit ook alweer?'
- poëzi

Enjoy!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 14:13

Momo94 schreef:
Halloo,

Ik heb mij ook aangemeld. Mijn naam is Naomi en ik ben 28 jaar. Ik hou ook wel van lezen, alleen heb ik er niet altijd even veel tijd voor. Iets met een eigen zaak. :o Het liefste heb ik boeken die mij eigenlijk binnen de eerste 10 pagina's pakken. Ik hou vooral ook van mysterie en thriller, maar ik ben ook wel benieuwd naar een horror boek. Boeken graag wel in het Nederlands. Ik laat mij verder verrassen.

Ik doe ook weer mee!
Eventueel young adult makkelijke engelse boeken zijn ook mogelijk. :D

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 14:26

Ook ik doe weer mee, zie hieronder mijn voorstel topic van eerder....
In de winter is er niks fijner dan met een goed boek, een kop thee en de kat bij het haardvuur genieten! Als het donker is kaarsjes aan, tja winter is best oké! Al moet ik zeggen dat ik ook altijd wel weer uitkijk naar de lente :o

DWitzel schreef:
Hierbij dan ook mijn voorstel topic, mijn naam is Daphne, ik ben 51 jaar oud en woon met mijn man in Almere. Bij ons huis in het buitengebied hebben we 4 pony's staan. Een fjord en 3 shetlanders. Al van jong meisje lees ik eigenlijk alles wat los en vast zit, geen bepaald genre, wel lichte voorkeur voor makkelijk te lezen thrillers in het Nederlands, maar ook ander dingen spreken aan.... Wij hebben in ons huis een kamer die we de bieb noemen, helemaal vol gebouwd met boekenkasten deels romans, maar ook veel reisboeken, kookboeken, natuur, cultuur, eigenlijk alles wat je in een echte bibliotheek ook kan vinden! Vaak lees ik via mijn e-reader, al vanaf de introductie van de e-reader was ik verkocht, ik reisde toen veel voor werk en kon zo stapels boeken meenemen in mijn kleine handbagage ;-) Nu nog heb ik een abonnement op Bookchoice waar ik dus maandelijks 8 e-boeken krijg, omdat je die niet kan kiezen zitten er elke maand weer kadootjes/verrassingen bij die ik zelf nooit aangeschaft zou hebben. En dat vind ik ook het leuke van deze boekentopics, iemand verrassen met iets leuks en ook iets onbekends terugkrijgen!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 14:36

ryukapple schreef:
Zelf lees ik voornamelijk horror, (psychologische) thrillers en fantasy. Maar ook boeken met veel mythologie vind ik erg interessant. comedy, sci-fi en geschiedenis/ oorlog achtige boeken spreken mij vaak niet aan. japanse horror zag ik hier ook langskomen. Heb ik wel redelijk wat gezien maar weinig gelezen behalve ringu. Maar wil ik wel graag wat meer boeken van lezen. Ik lees eigenlijk alleen Engels dus dat zou wel mijn voorkeur hebben.

Ik heb mij ook weer aangemeld. Ook ff mijn voorstelpost gekopieerd. Ben benieuwd wat er deze keer allemaal uitgekozen gaat worden:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:20

Even mijn oude voorstelrondje omgebouwd :')

Citaat:
Ik zal me nog even voorstellen. Mijn naam is Cynthia, 30 jaar en ik woon in Swifterbant samen met mijn vriend Gilian en poezels Misty & Ciri. In het dagelijks leven werk ik op de kwaliteitsafdeling van de Lidl en fotografeer ik regelmatig de paardensport. Mijn partner is rij-instructeur en ook (veelzijdig) fotograaf. Het fotograferen doen we ook regelmatig samen.

Ik lees graag in het Engels. Fantasy is mijn favoriete genre (met een vleugje romance erin mag zeker), maar ook Scandinavische, of psychologische thrillers doen het vaak goed. Ook houd ik onwijs van Disney retelling boeken. Ik heb er al een aantal, maar ik zal zeker wat suggesties doen op lootjestrekken.nl die ik nog niet heb van bijvoorbeeld Serena Valentino & Emily McIntire. Ook verzamel ik mooie Minalima boeken, heb diverse sprookjesboeken in mijn kast staan en ben ook HP weer aan het verzamelen van deze collectie. Tot op heden alleen nog boek 1 in die versie, dank Bol voor een leuke aanbieding. :Y)

Vroeger was ik gek op lezen en kon ik dagelijks boeken verslinden, na mijn burn-out een aantal jaar geleden is het wat minder maar ik moet bekennen dat het weer steeds meer begint te komen. Afgelopen maanden kom ik weer steeds meer in een lees ritme en hopelijk kan ik tijdens de wintermaanden nog veel meer boeken verslinden *\o/* Het is tenslotte zo heerlijk om met een dekentje op de bank, warme huissokken/sloffen aan (maat 37/38 voor als je het wilt weten, heb chronisch te kort. Het is een gave _O- ) poes op schoot en een grote kop warme thee of chocomelk helemaal op te gaan in een boek. <3

Ik heb inmiddels een mooi stapeltje boeken liggen die ik nog moet lezen, maar ook nog genoeg op mijn wish-list staan waar ik van mezelf verplicht af moet blijven omdat ik nog genoeg heb liggen. :') Echter heb ik wel een start gemaakt met een aantal boeken series waar ik dan boek 1 van heb uitgelezen en sta te popelen om verder te gaan, maar waarvan ik boek 2 dus nog niet in huis heb. Ik zal hier ook een aantal suggesties van op lootjestrekken gaan vermelden.

Mijn Santa mag me uiteraard gerust alles vragen, eventueel kan ik weer een foto update geven van mijn boekenkast maar ik vermoed dat Santa al een eind gaat komen zo :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:32

Als ik jou krijg Cyn, krijg je sokken met katten er op :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:44

Jaa leuk, ik doe weer mee! En tof dat er bij deze editie ruimte is voor iets extra’s, dat kunnen we wel gebruiken tijdens de donker en kou die dan volop in gang is.

Ik ga later even voor een voorstelpost zitten.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:45

:D Deal haha. Heerlijk, warme huissokken met een leuke print! Heb ook een kattenboekenlegger:

Afbeelding

En sinds vorige week maandag dus een extra poezel erbij. Het duurde nog geen week en het lag er al zo bij:

Afbeelding
Ook verplicht een boek gaan lezen dus met 2 stuks op schoot. :))

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:52

Gebruik je dat pluizige als boekenlegger, of het kaartje wat op de pluizenbol ligt? :P
Goed om te zien dat het al zo makkelijk gaat tussen die twee!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:56

Joehoe, ik doe ook weer mee! *\o/*

Ik pas mijn eerdere voorstelrondje aan naar de kerst/winter editie.
Ik heet (afgekort) Vina en ben 34 jaar, ik woon in Antwerpen :) Ik lees al heel mijn leven zoveel als ik maar kan, ben ook best verslaafd aan audioboeken haha.

Ik lees zowel in het NL als in het Engels.
Boeken mogen van mij nieuw of tweedehands zijn, en mogen wat mij betreft ook gewoon stinken haha, daar trek ik me niets van aan. Als mijn lootje daar wel een probleem mee heeft, vind ik dat niet erg en pas ik me zeker aan! :)

In de kerst/wintersfeer, heb ik alle boeken van banketstaaf Taylor, en die vind ik echt méga goed.

Verder lees ik graag historische romans. Ik heb wel al heel veel boeken, maar in dat genre vooral in het NL.
Als mijn Santa graag een lijstje van wat ik al heb ontvangt, wil ik dat wel maken. Ik zal na het lootjes trekken ook een verlanglijstje maken, maar dat is zoals altijd maar een richtlijn :)

*\o/* *\o/*

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 17:02

Ik doe ook meer mee, altijd fijn om in het lange januari iets te hebben om naar uit te kijken!

Voorstelpost volgt later, ben net tussen twee activiteiten door een paar minuten thuis.