Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Nee zal vast iets met cultuur & luiheid te maken hebben.
Maandag ga ik weer eens aan de bel hangen want ik ben meer bezig met hun onkruid dan met mijn eigen tuin te onderhouden.
MarJon schreef:Maandag m’n verstandskies laten weghalen bij de kaakchirurg en nu kan ik nog steeds m’n mond niet helemaal open doen. Als in; bijna helemaal niet. Schijnt volgens Google redelijk normaal te zijn, maar nooit geweten dat dit ook een gevolg had kunnen zijn
Britta31 schreef:Ik kan weer niet slapen,piekeren over mijn moeder.Waarom toch,ze is 2 jaar geleden gestorven en heeft nu rust.Het is goed zo.
Marcella schreef:Heermoes is teken van arme grond. Kleefkruid is gezond en goed voor dieren.
Sommige komen niet openlijk uit voor hun lichamelijke klachten. En nieuwe fietsen voor de deur zeg niks sommige gemeenten proberen hiermee minima mee te helpen. En tegenwoordig ook verschillende lease constructies mogelijk.
Dat ik kunstraat moet hebben voor zondag, maar heb natuurlijk weer geen standaard maat.
paddington schreef:Er staat een schutting die ik zelf geplaatst heb en zelf de onderhoud aan doe mocht er iets stuk gaan.
Die kosten heeft ze al niet want die draag ik.
Er woekert zo wie zo vreselijke bamboe, een soort van een onkruid klimop (hardnekkig), hermoes, kleefkruid, gras en nog meer ellende.
Ze wilt het gewoon niet bijhouden en als je elke dag een paar minuten in je tuin bezig gaat dan los je het ook op.
En of ze wel of geen geld heeft dat weet ik niet maar er staan sinds kort 2 nieuwe fietsen voor de deur en er komt regelmatig een thuisbezorgd langs.
Roosch schreef:Op vakantie op een droomeiland met prachtige stranden. Weervoorspelling:
[ [url=m/X6VZIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren een nacht overgeslagen ivm vlucht dus hoopte vannacht wat goed te maken, maar de regen gutst zo om het huis zodat het lijkt alsof ik naast een stortdouche slaap.heb zo een slaapmuziekje opgezet maar zelfs daar doorheen komt de herrie.
paddington schreef:De wortels van de bamboe lopen meters mijn tuin in.
Daar kwam ik 2 jaar geleden achter toen ik mijn terras opnieuw ging tegelen.
Het gras is ook waar de grasaar in zit en die wil ik niet zo graag bij mijn dieren in de buurt hebben als het mogelijk is.
Maar wij worden " naar " van dat buiten het onkruid probleem het ook een mini grofvuil dumpplek is geworden met matrassen ,winkelwagens , oude fietsen en ga zo maar door.
Het tast toch enigszins je woon genot aan en grofvuil is gewoon gratis op te halen.
Roosch schreef:[ [url=m/JGdRzM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sardinië. Gisteren wel redelijk droog gehouden gelukkig en het is ook echt heel mooi, maar we zijn er maar voor een korte trip en zodra we vertrekken komt me er toch een partij mooi weer aan. Het is ons niet gegund.
Fly_high schreef:Dat is goed nieuws zeg! Erg blij voor je!
Toos is haar eerste nacht op singlesreisen ik voel me ineens zo eenzaam zonder mijn bunbuns in huis
krijg ook allemaal doemscenario's in mijn hoofd wat er mis kan gaan nu dat ze ff bij de opvang moet logeren. Hopelijk weet ze snel haar nieuwe vlam te vinden want ik wil haar terug.
Menino schreef:Had trouwens nog geen update gegeven over mijn hond, maar 't beest is weer kerngezond![]()
Geen leukemie, en met symptoomestrijding helemaal de oude. Toch gewoon een virus, met een weirde reactie van z'n milt dus.
Hij is nu van de medicatie af en weet niet wat er in zat, maar hij is echt aan z'n zevende leven begonnen volgens mij. Heb hem nog nooit zo jolig en guitig gezien.
Thanks voor alle steun en 't medeleven.