Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coentjuh schreef:Hallo allemaal,
Gefeliciteerd iedereen die gaat trouwen of getrouwd is! Weet iemand nog een leuk trouwforum?
Ik heb gevonden:
WIJTROUWEN - maar ik kom daar niet verder, ze willen echt alles van me weten als ik een account aan heb gemaakt. Moet al mijn gegevens verplicht invullen. En weet ook niet of het up to date is, als ik bijv. op trouwjurken klik, krijg ik topics uit 2021 ofzo.
TROUWFORUM - site krijg ik niet geopend. Mijn pc waarschuwt voor deze website. Deze server kan niet bewijzen dat deze https://www.trouwforum.nl is. Het beveiligingscertificaat is afkomstig van acbvvebeheer.nl . Dit kan het gevolg zijn van een onjuiste configuratie of een aanvaller die de verbinding onderschept.
TROUWSHOP - opent helemaal niet
Nessie schreef:Hebben jullie een mooie dag gehad?
Hier komt het inmiddels ook wel dichtbij. De jurk heeft al een eigen kamer in ons huis, zodat de jurk uit kan hangen. Deze kamer is verboden terrein voor mijn vriend. Ik heb de luchtvaartmaatschappij al gesproken, m’n jurk kan aan boord worden opgehangen, dat scheelt me een hele zorg aan het proppen in m’n handbagage. Voor Amerika is ook alles inmiddels wel rond, nu is het alleen nog aftellen