Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 20:43

Was cool!

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:03

Het ziet er fantastisch uit Eilinora. Een hele fijne dag gewenst voor morgen!

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 23:31

Dat ziet er super leuk en gezellig uit! Veel plezier!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 09:48

Heel mooi gedaan, wordt een super gezellig feest, dat zie je zo.
Veel plezier, geniet ervan!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 15:29

Een hele fijne dag vandaag <3

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-24 20:55

Onze bruiloft was echt waanzinnig!

De laatste gasten gingen pas om 03.30 weg haha.
Ik ben zelf om 03.00 mijn bed in gedoken maar was om 06.00 weer wakker vanwege de baby.

We hebben alle dagen nog berichten gehad van mensen hoe fantastisch het was geweest en hoe lekker het eten was.
Een aantal mensen hebben nog tot vandaag nodig gehad om weer helemaal bij te komen.
Mijn man ( jaja nu is het officieel) weet ook niet helemaal meer wat er snachts nog gebeurd is haha.
Hij had de hele dag aan 0.0 bier gezeten en is pas savonds echt aan de bier gegaan maar die hakten er best hard in.

Alle gasten hadden nog zakjes bloemen en groente en kruidenzaad mee en 3 gasten hadden zelfs een kersenboom mee dus we hebben er nu 3 verschillende rassen.

De buurt had een mooie boog gemaakt bij onze oprit,dat is traditie.
Afbeelding

Geslaagd feest dus.

De fotograve had savonds laat nog 3 foto's toegestuurd.
Dit is er 1 van
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 22:55

Dat ziet er super gezellig uit en van jullie samen ook leuk, mooie jurk!!! Hoop dat onze gasten net zo tevreden zijn na onze dag.
Jullie locatie is ook top gedaan zeg! Mooi

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:40

Wauw wat gaaf zeg! <3

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 06:52

Prachtig zeg!

Fijn is dat hé, elke persoon die wij nu spreken zeggen ook wat een fantastisch feest we hadden :o

Nog een leuk nieuwtje, morgen op concours hippique rijs mag ik weer in mijn trouwjurk :D
Mijn man en ik mogen mee doen in het sprookje van Norg

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-24 07:39

Dat is super leuk!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:07

Prachtig effect zo de glazen tent met lichtjes!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-24 13:43

Hoe gaat het met de voorbereidingen van de rest?

Hier echt paar dagen nodig gehad om bij te komen van alles.

En heb een sfeerimpressie gekregen van de fotograaf.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 15:56

Wat een mooie foto's <3

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 18:09

O ik had de foto's hierboven wel gezien maar nog niet gereageerd: super mooi! Leuk stel zijn jullie!

Verder, wie is de volgende hier?

En nog een vraag: is t normaal om ineens twijfels te krijgen over dingen? :o ik heb altijd gezegd om te paard aan te willen komen, dan kan want de ceremonie doen we thuis en dus kan ik gewoon vanaf de buurvrouw aan komen rijden... maar ik bedenk de laatste tijd of dat niet te potserig is, stiekem lijkt t nu ergens kinderachtig ofzo... :+
En ik had paar maanden geleden bedacht om een stukje op muziek te rijden voor mijn verloofde die dag, inmiddels heb ik dat plan verschoven naar de dag erna want dan zijn er minder mensen (alleen logees) dus staat niet iedereen te kijken maar ook dat lijkt me alsnog...een beetje té, ik sta dan al genoeg in de belangstelling, is dat dan niet wat overdreven?
En dan is mijn moeder de jurk aan t maken, maar inmiddels ben ik aardig wat aangekomen omdat in de tijd dat ik verloofd ben, we ook dit huis kochten en ik zoveel en onregelmatig moest werken dat ik aan sporten niet meer toe kwam (en aan eten wel :+ )
Zijn er nog meer die tegen zulke dingen aanlopen? Misschien is t gewoon de drukte bij mij van de laatste tijd dat ik t extra spannend vind? :=
Sorry lange zeur-post geworden... _O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 22:27

Ik ging van willen trouwen in een zaaltje/huisje met veel hout in een kerstsfeer inclusief naar gourmetpannetjes als diner, naar te paard aan komen rijden op een buitenlocatie en met zn alle genieten van catering etc. Naar uiteindelijk trouwen bij een zaagwatermolen (wij hebben zelf een graanwatermolen in onze voortuin en diezelfde beek stroomt door die zaagwatermolen) met enkel onze getuigen, daarna een shoot met de paarden op locatie en daarna een hapje eten. De dag erna is het huwelijksdiner.

Dus switchen was bij ons heel erg aanwezig. Ik trouw 19-9 trouwens. Heb vooral zin in de huwelijksreis naar disneyland :)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 10:36

Hoi! Ik was tot nu toe een stille meelezer, onze bruiloft is vandaag over een maand: 21 september.

Inmiddels worden de zenuwen mij op sommige momenten een beetje de baas, dus ik wil hier toch nog even wat roepen :D Heeft iemand misschien tips om relaxed te blijven deze laatste weken?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 22:40

Ja, de rekeningen voor de notaris (huwelijkscontract), tattooartist (voor partner tattoo's) en de onvoorziene/niet afgesproken advocaat kosten bekijken. Denk je spontaan niet meer aan de trouwdag :')

Ik trouw over minder dan een maand en ben erg blij dat de keuze om het heel klein te houden.

De volgende dag een huwelijksdiner bij favo restaurant dus geen afwas enzo. Alleen de schoonfamilie heeft gewoon nog nul komma nul laten weten. Vind het ergens best respectloos. -O-

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:15

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen die gaat trouwen of getrouwd is! Weet iemand nog een leuk trouwforum?

Ik heb gevonden:

WIJTROUWEN - maar ik kom daar niet verder, ze willen echt alles van me weten als ik een account aan heb gemaakt. Moet al mijn gegevens verplicht invullen. En weet ook niet of het up to date is, als ik bijv. op trouwjurken klik, krijg ik topics uit 2021 ofzo.

TROUWFORUM - site krijg ik niet geopend. Mijn pc waarschuwt voor deze website. Deze server kan niet bewijzen dat deze https://www.trouwforum.nl is. Het beveiligingscertificaat is afkomstig van acbvvebeheer.nl . Dit kan het gevolg zijn van een onjuiste configuratie of een aanvaller die de verbinding onderschept.

TROUWSHOP - opent helemaal niet

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 22:41

Coentjuh schreef:
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen die gaat trouwen of getrouwd is! Weet iemand nog een leuk trouwforum?

Ik heb gevonden:

WIJTROUWEN - maar ik kom daar niet verder, ze willen echt alles van me weten als ik een account aan heb gemaakt. Moet al mijn gegevens verplicht invullen. En weet ook niet of het up to date is, als ik bijv. op trouwjurken klik, krijg ik topics uit 2021 ofzo.

TROUWFORUM - site krijg ik niet geopend. Mijn pc waarschuwt voor deze website. Deze server kan niet bewijzen dat deze https://www.trouwforum.nl is. Het beveiligingscertificaat is afkomstig van acbvvebeheer.nl . Dit kan het gevolg zijn van een onjuiste configuratie of een aanvaller die de verbinding onderschept.

TROUWSHOP - opent helemaal niet

Ik volg op Facebook een groep over trouwen in 2024,2025,2026 en 2027. Staan veel handige tips in. Inmiddels zelf al 2,5e week getrouwd :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 07:47

Hebben jullie een mooie dag gehad? :D

Hier komt het inmiddels ook wel dichtbij. De jurk heeft al een eigen kamer in ons huis, zodat de jurk uit kan hangen. Deze kamer is verboden terrein voor mijn vriend. Ik heb de luchtvaartmaatschappij al gesproken, m’n jurk kan aan boord worden opgehangen, dat scheelt me een hele zorg aan het proppen in m’n handbagage. Voor Amerika is ook alles inmiddels wel rond, nu is het alleen nog aftellen :)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 14:48

Spannend nessie! Is toch een hele onderneming!

Wij zijn inmiddels alweer bijna 2 maanden getrouwd joh!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 00:01

Haha, ik heb mijn jurk gekocht samen met mijn aanstaande. Overigens hebben mijn jurk en zijn pak ook hun eigen kamer maar die is gewoon toegankelijk. Mam heeft de jurk ook al gezien. Hopelijk hebben we morgen een fijne dag.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 09:38

Spannend Hutcherson!

Heel veel plezier en geluk morgen <3

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 09:49

Nessie schreef:
Hebben jullie een mooie dag gehad? :D

Hier komt het inmiddels ook wel dichtbij. De jurk heeft al een eigen kamer in ons huis, zodat de jurk uit kan hangen. Deze kamer is verboden terrein voor mijn vriend. Ik heb de luchtvaartmaatschappij al gesproken, m’n jurk kan aan boord worden opgehangen, dat scheelt me een hele zorg aan het proppen in m’n handbagage. Voor Amerika is ook alles inmiddels wel rond, nu is het alleen nog aftellen :)

Ja was een hele mooie dag <3 Ik was vooral blij dat het niet zo heet werd als de week ervoor werd voorspeld, met 31 graden in een jurk zou enorm zweten zijn geweest :')

Heel veel plezier voor een ieder die nog gaat trouwen!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:47

Geniet ervan Hutcherson!

Mijn jurk hebben inmiddels wel een paar vriendinnen, m’n zus en m’n moeder gezien. Maar voor m’n man blijft het nog even een verrassing (tot de first look) :j