Telpeva schreef:Heb je wel eens overwogen om muziek die bij jou iets blijkbaar triggert, (tijdelijk) niet op te zetten wanneer je niet goed in je vel zit? Ik kan sommige muziek ook niet goed handelen wanneer ik echt een trieste rotbui heb, die draai ik dan gewoon niet want dan ga ik mij alleen maar rotter voelen. Wanneer je innerlijke onweersbui weer even opklaart of een tijdje weg is dan kan je er wellicht weer zonder nare gevoelens naar luisteren, en er ook weer méér van genieten?
Ik heb het met de bands After Forever en Apocalyltica, niet jouw muziekstijl denk ik maar zulke muziek moet ik niet op zetten als ik slecht in mijn vel zit.
Ik heb dat inderdaad overwogen, sterker nog dat doe ik 9/10 al. Maar dit liedje en anderen hebben echt veel emotionele waarde voor mij. Ik vind hem gewoon zo mooi en wil hem dan gewoon eventjes luisteren. Daarnaast is de emmer dan gelijk weer leeg. Misschien niet op de beste manier maar hij is leeg en dat geeft op dat moment veel rust.
Zoals zebrastreep het ook zei, je kan er zoveel door verwerken omdat het al zegt wat jij denkt en wat jij voelt.