Heb van het weekend The Isle of cats gespeeld, echt een heel leuk spel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaNdiii schreef:Kaatastrof schreef:Ik die als Belg echt hele conversaties meeleest over kikkers en muizen![]()
Als ik het goed begrijp is het gewoon chocola in de vorm van een muis/kikker?
Klopt maar dan nog met fondant / marsepein vulling. In ieder geval heel erg zoet
Hiraeth schreef:Ik vind het heel amusant om te lezen dat, een heel stuk pagina's verder, chocolade en andere lekkernij nog de boventoon voert.
Dan kan ik bij deze even toegeven dat ik echt een moord zou doen voor Daim.Bij de Zweedse meubelgigant ging er nog wel eens een zak 'kapot door de klant' en dan snoepten we onder de toonbank de zak op.
CastaMickey schreef:Oeps, ik kreeg een pb'tje over inactiviteit, sorry Santa. Misschien niet de 3 berichten per week maar er is alsnog genoeg over mij te vinden geloof ik. Ik ben momenteel aan het leren naaien zodat ik zelf kostuums kan makenMocht je nog een kant en klaar kostuum hebben liggen of tegenkomen mag dat wel in mijn pakket want het is een klerewerk
Eten in mijn pakket hoeft van mij ook niet per se, ik ben heel snel misselijk of intolerant dus ik ben picky haha
Maar als je ergens over twijfelt, gewoon doen want ik ben sowieso blij met de moeite en ik wil vooral geen ondankbaar/moeilijk lootje zijn met een boodschappenlijst