Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:40

Ja daar kom ik dus eigenlijk nooit, maar misschien toch eens vaker langs gaan!
Heb van het weekend The Isle of cats gespeeld, echt een heel leuk spel :j

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:52

MaNdiii schreef:
Kaatastrof schreef:
Ik die als Belg echt hele conversaties meeleest over kikkers en muizen :o?

Als ik het goed begrijp is het gewoon chocola in de vorm van een muis/kikker? :')

Klopt maar dan nog met fondant / marsepein vulling. In ieder geval heel erg zoet

Alleen fondant voor zover ik weet, geen marsepein (Fondant is suiker met nog meer suiker, marsepein is suiker met amandel).
Dus je kan ze gewoon proberen Kaatastrof!

Voor mij liever niet trouwens, ik vind dingen al snel te zoet, dus iets wat ongeveer voor 99% uit suiker bestaat is niet aan mij besteed :o
Mag best wat eetbaars in mijn pakket zitten (desnoods eet mijn man het op, die lust alles) maar je doet me een groter plezier met non-food.

Absoluut een top: fotolijstjes! Wil bij ons boven op de gang een soort foto-muur maken met allerlei lijstjes en foto’s en er hangt zeker nog niet genoeg.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:03

Jaaa ik doe ook weer mee dit jaar!
Ik heb er super veel zin in, dus hierbij dan mijn voorstelrondje.

Ik ben Marilot, ik ben 21 jaar en woon in Enschede.
Ik heb twee paarden, een quarter genaamd Romeo en een AMHA genaamd Apache, of wel draakje.

Ik studeer Creative business en wil graag illustrator worden. Ik ben graag creatief bezig, vooral met mijn iPad.
Ik ben een grote formule 1 fan en baal echt als ik door mijn werk in de horeca een race moet missen.
Ook hou ik erg van Pokémon en het verzamelen van kaarten, Pokémon go etc.

Ik zag alweer wat langskomen over kikkers en muizen maar die vind ik zó vies, dus dat is wel een no go hahaha. Ik vind chocolademelk daarin tegen echt top (lactofree) en heb mn eerste paar koppen van dit jaar alweer gehad.

Ik ga m’n best doen om vanaf nu actief mee te praten! Ik zal niet 24.7 online zijn maar ga wel proberen om elke dag in ieder geval eventjes wat te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:21

Sorry, afgelopen periode echt te druk geweest met start nieuw schooljaar, tekort aan collega waardoor meteen extra uren draai, ouderavond, enz. Hopelijk na deze week wat meer rust en ritme en kan ik het weer beter bijhouden.

Heb geprobeerd zo veel mogelijk bij te lezen maar zal niet op alles reageren.

Sam wat fijn van de operatie, op naar een goed herstel!
Kaatastrof dat is nog lang wachten op uitslag examens, gelukkig wel een goed gevoel!
Pimaude fijne huwelijksreis!
Fem wat fijn dat ook bij jou de operatie goed gegaan is, succes met het herstel

Kerstboom hebben wij nooit staan dus spullen daarvoor heb ik niks aan.
Mokken heb ik vorig jaar gehad, ondertussen hierin ruim voorzien. Thermosbeker voor in de auto heb ik dan nog niet
chocolade(melk) is altijd goed, puur vind ik minder lekker, met hazelnoot of zeezout favoriet. Warme witte chocolademelk ken ik niet, maar altijd proberen waard. Verder drink ik thee (groen, citroen, munt, soms zoet zoals aarbei, maar geen zoethout of rooibos). Koffie drink ik niet
dingen voor tuin(buitendieren) ook altijd leuk. Zelf hebben we kippen rondlopen die gek zijn op meelwormen.
Plantjes/stekjes voor binnen vind ik ook altijd leuk, of leuke potten.
Live, Laugh, Love maak je me echt niet blij mee
Pepernoten altijd goed, ben ik gek op, die gevulde muizen dan weer minder
Spelletjes vind ik wel leuk, man iets minder, dus doen we helaas niet zo vaak. Evt puzzel die ik alleen kan maken dan wel weer goed

en volgens mij had ik eerder gepost dat ik genoeg huissokken had, maar ondertussen is een van mn fijne sokken versleten, dus weer plek voor nieuw paar (maat 38)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:42

Mijn excuses ook voor het even niet actief zijn. Was te druk met werk en had ook nog eens een ziek kind. Dat is niet zo’n succes als alleenstaande moeder met een fulltime baan :+

Ik ga vandaag even rustig alles lezen.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:00

Jolien87 schreef:
Ik stop zo'n kikker in z'n geheel naar binnen en spuug het folietje weer uit, als een soort uilenbal.

Oh echt? :') :')

Ik lig nu al dubbel van het lachen _O-

* Beelddenker *

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:02

Hiraeth schreef:
Ik vind het heel amusant om te lezen dat, een heel stuk pagina's verder, chocolade en andere lekkernij nog de boventoon voert.

Dan kan ik bij deze even toegeven dat ik echt een moord zou doen voor Daim. :') Bij de Zweedse meubelgigant ging er nog wel eens een zak 'kapot door de klant' en dan snoepten we onder de toonbank de zak op. <3

Oooh ja! Dat isecht zo lekker. Action heeft die ook, en de lidl soms als aanbieding. Dus dat kun je in de gaten houden.

Ook ik was even niet aanwezig, ben echt megaziek geweest. Bronchitis met griep, wel goed voor je tussenribspieren. -O- Wat me meteen brengt op iets wat ik echt heel lekker vindt: dropjes!

Jolien :') hoe in godsnaam ?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:06

Ja hoor, geen moeite.
En daarna oehoe ik net als een uil. :j
Het is niet voor niets dat ik op een school werk die de Steenuil heet.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:12

Eigenlijk wil ik wel een filmpje zien :o

Gewoon omdat het zo leuk is _O-

Dat zilverpapier scheurt zo snel,hoe dan? _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:17

Hahah bah :')
Ik vind kikkers trouwens ook echt niet lekker haha. Heb wel vandeweek voor het eerst pepernoten op dit jaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:55

Kikkers en muizen ben ik ook niet zo van. Te zoet. :+ Spelletjes zijn leuk, maar we hebben er echt al héél veel waarvan zeker nog 6-8 stuks ongeopend. :o

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:56

Ben ook gek op spelletjes. Vriend helaas niet en niemand hier in mijn omgeving ;(

Of ik ken ze niet.

Maar keer op keer kan je ook alleen spelen _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:02

Zo grappig iemand gooit het onderwerp op spelletjes.

En nog gaat het weer over chocolade _O-
Heerlijk trouwens die kikkers en muizen.

Oh en spelletjes ben ik dol op :D

Edit. Fijn fem dat je operatie goed gegaan is.

Een spoedig herstel gewenst!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:08

Kikkers en muizen zijn niet aan mij besteed. Chocolade eigenlijk ook niet, ligt nog bergen gekregen in de kast en we eten het gewoon niet. Niet dat we niet lusten, maar eigenlijk snoepen wij nooit. Hooguit 's avonds bij de borrel wat hartigs of nootjes.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:13

Oeh ik kom het wel even bij je oppikken neon :9

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:21

Ik heb ook net een PB gestuurd, dus hopelijk ben ik nog op tijd. Maar toch even voorstellen.

Ik ben Stefanie, “nog” 29 (zondag 30), moeder van 1 zoontje (van 15-07-2022) en stiefmama van een zoon van 12, en werkzaam in de beveiliging. Ik zit momenteel niet actief meer in de paarden, omdat ik daar nog geen tijd voor gehad heb. Normaal verzorg ik 4 American miniature horses, Jack - Eros - Silverado - Angel. Verder hebben we ook nog een Amerikaanse Stafford Kaya. Ik woon samen met mijn vriend en onze zoon in ‘S-Heerenberg. Normaal fotografeer ik, maar dat ligt tijdelijk even stil vanwege tijdgebrek. Wel de bedoeling dit binnenkort weer op te pakken. Vragen mag je altijd stellen. Ik ben een open boek. *\o/*

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:27

Oeps, ik kreeg een pb'tje over inactiviteit, sorry Santa. Misschien niet de 3 berichten per week maar er is alsnog genoeg over mij te vinden geloof ik. Ik ben momenteel aan het leren naaien zodat ik zelf kostuums kan maken :) Mocht je nog een kant en klaar kostuum hebben liggen of tegenkomen mag dat wel in mijn pakket want het is een klerewerk :j Eten in mijn pakket hoeft van mij ook niet per se, ik ben heel snel misselijk of intolerant dus ik ben picky haha :o Maar als je ergens over twijfelt, gewoon doen want ik ben sowieso blij met de moeite en ik wil vooral geen ondankbaar/moeilijk lootje zijn met een boodschappenlijst :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:31

Ik vind kikkers en muizen ook goor. Maar ik hoef ook niet per se snoep ofzo, dat is gewoon niet zo aan mij besteed.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:37

Ik ben ook niet van de snoep. Al vind ik t een keer op z’n tijd wel lekker, maar de 2 snoepjes die ik dan eet…

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 13:37

CastaMickey schreef:
Oeps, ik kreeg een pb'tje over inactiviteit, sorry Santa. Misschien niet de 3 berichten per week maar er is alsnog genoeg over mij te vinden geloof ik. Ik ben momenteel aan het leren naaien zodat ik zelf kostuums kan maken :) Mocht je nog een kant en klaar kostuum hebben liggen of tegenkomen mag dat wel in mijn pakket want het is een klerewerk :j Eten in mijn pakket hoeft van mij ook niet per se, ik ben heel snel misselijk of intolerant dus ik ben picky haha :o Maar als je ergens over twijfelt, gewoon doen want ik ben sowieso blij met de moeite en ik wil vooral geen ondankbaar/moeilijk lootje zijn met een boodschappenlijst :o

Wat leuk dat je dat doet! Met kostuums, bedoel je dan pantalon en jasje? Of meer een costuum zoals met carnaval of elfia of zo?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:05

Spelletjes vinden wij thuis ook heel leuk! alleen hebben we er zo weinig tijd voor ;(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:07

Tijd moet je maken :D
Ik doe 1x in de zoveel tijd een spelletjesmiddag met vrienden, dan doen we vaak een nieuwe spel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:11

Ik wil graag bubbeltjesplastic zodat ik mijn vriend in kan pakken. :+ hij is een week voor de bruiloft gevallen en nu is zijn gezicht flink gehavend _O- oh en een helm mag ook ! Of een kooi waar hij in past. Wie o wie wil mijn santa zijn? {:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:31

pimaude schreef:
Ik wil graag bubbeltjesplastic zodat ik mijn vriend in kan pakken. :+ hij is een week voor de bruiloft gevallen en nu is zijn gezicht flink gehavend _O- oh en een helm mag ook ! Of een kooi waar hij in past. Wie o wie wil mijn santa zijn? {:)

Ik kan het ook nu alvast opsturen! :(:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 14:33

Ik heb nog wel een leuk banenenpak liggen CastaMickey, valt dat ook onder kostuums? :+

Kikkers en muizen zijn heerlijk! Om het toch nog even bij chocolade te houden :D

Ik zal eens wat foto's maken van de spelletjesvoorraad, we moeten echt veel meer spelletjes spelen, want veel spellen worden amper aangeraakt. Maar toch vind ik spelletjes leuk om te hebben.

Oh no Pimaude, hopelijk trekt dat nog wat bij, dat zou toch wel heel jammer zijn op je bruiloft.
Vriendin van me had een paardenongelukje vlak voor haar bruiloft, benen bont en blauw en ze liep moeilijk. Maar dat zag je gelukkig niet. Ook niet echt ideaal.