Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Daan13 schreef:Aan die sukkel van een collega die met zijn vieze pisvingers overal aan zit.
Vieze droeftoeter
Wat? Pisvinger?
Daan13 schreef:_San87_ schreef:
Wat? Pisvinger?
Handen niet wassen na het toilet bezoek.
Van alles vastpakken op het werk waardoor alles vies en smerig wordt ( we hebben geen schoon werk maar we kunnen zoveel handschoenen pakken als we willen maar die droeftoeter pakt alles met z'n blote handen en smeert zo alles onder,incl z'n stinkstok)
black_kelpie schreef:Mijn vriend boeit het dus ook echt niks en hij snapt ook helemaal niet wat mijn probleem ermee is. Tja, het ruikt naar sportkleding, so what.
Toen hij nog bij z'n ouders woonde liepen daar 4 sportende kinderen rond en z'n vader sportte ook veel, hun bijkeuken stonk echt gruwelijk. Gaat hier niet gebeuren![]()
We hebben de afspraak dat hij z'n zooi gelijk na de training in de wasmachine stopt, maar vaak blijft de tas in z'n auto liggen en ik denk er ook niet altijd aan dus het gaat met grote regelmaat mis. En daar hebben we het ergernissentopic voor. Verder is ie lief hoor
_San87_ schreef:Daan13 schreef:
Handen niet wassen na het toilet bezoek.
Van alles vastpakken op het werk waardoor alles vies en smerig wordt ( we hebben geen schoon werk maar we kunnen zoveel handschoenen pakken als we willen maar die droeftoeter pakt alles met z'n blote handen en smeert zo alles onder,incl z'n stinkstok)
Gadverdamme.
Jorex schreef:Sherivey schreef:Ergernis: al die Nederlandse 'muziek' op de Qmusic
Heb van ellende maar een andere zender opgezocht.
"Ik ben kachel" zo vreselijk![]()
Ik luister nu maar Spotify zodra dat nummer komt. Alles is beter dan die vreselijke muziek.