Knap als je zo wat centen weet te verdienen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Ik zou het mentaal helemaal niet aan kunnen, gewoon sekswerk lijkt me al veel makkelijker
Dioxide schreef:Fly_high schreef:Ik zou het mentaal helemaal niet aan kunnen, gewoon sekswerk lijkt me al veel makkelijker
Ik denk dat je sekswerk op mentaal vlak heel erg onderschat… er is een verschil tussen “wat” je doet natuurlijk, maar ook daar krijg je met de meest uiteenlopende situaties en mensen te maken.
Foaly schreef:Fly_high schreef:...mocht als migrant niets van DUO krijgen ook al had ik er op papier wel prima recht op. Zelfs OV uit eigen zak moeten betalen. Biecht: ik vind het soms best verleidelijk om hoofdkantoor van DUO in de fik te steken
Ik doe mee, en dan vertrekken we daarna samen naar Panama. Deal?
Suliko schreef:Biebz, gelukkig krijgen we 1000,- ter compensatie voor alle leenstelsel slachtoffers. Want dat zet zoveel zoden aan de dijk.Terwijl de basisbeurs bestaat uit zo'n 13.860,- voor 4 jaar studeren.
![]()
Als het goed is krijg ik vanaf volgend schooljaar wel weer een basisbeurs, valt mijn studieschuld voor het laatste jaar bachelor in ieder geval een beetje mee
Suliko schreef:Biebz, gelukkig krijgen we 1000,- ter compensatie voor alle leenstelsel slachtoffers. Want dat zet zoveel zoden aan de dijk.Terwijl de basisbeurs bestaat uit zo'n 13.860,- voor 4 jaar studeren.
![]()
Als het goed is krijg ik vanaf volgend schooljaar wel weer een basisbeurs, valt mijn studieschuld voor het laatste jaar bachelor in ieder geval een beetje mee
Biebz schreef:Suliko schreef:Biebz, gelukkig krijgen we 1000,- ter compensatie voor alle leenstelsel slachtoffers. Want dat zet zoveel zoden aan de dijk.Terwijl de basisbeurs bestaat uit zo'n 13.860,- voor 4 jaar studeren.
![]()
Ik heb er nog niks over gelezen?? Ook als je al aantal jaar bent afgestudeerd?