Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Ja heel jammer. Ik denk dat het zowizo goed is om wat tijd te hebben om na te denken. Misschien verander ik zelf wel van gedachte.
Winged schreef:Wat voor vloer moet er in dan? Laminaat klik je er zo in een dagje in denk ik?
elmiran schreef:Het huis van mijn vriend kunnen we wel zelf leggen omdat er overal dorpels liggen. In mijn appartement zitten moeilijke plekken bij de deuropeningen, en heb wat kabels die straks met muurplinten weg gewerkt moeten worden.
elmiran schreef:Ik heb nog 2 anderen gevraagd op werkspot maar helaas nog geen reactie. De overige klusjesmannen hebben hetzelfde tarief als een klusjesman van Karwei.
Het huis van mijn vriend kunnen we wel zelf leggen omdat er overal dorpels liggen. In mijn appartement zitten moeilijke plekken bij de deuropeningen, en heb wat kabels die straks met muurplinten weg gewerkt moeten worden.
Ik zit er nog wel overna te denken om er dorpels in te laten leggen, en de muurplinten te laten zetten door een klusjesman. Het zou zoveel geld schelen.