Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:47

Charlottemv schreef:
BaileyMix schreef:
Eigenlijk was nog wel het raarste dat hij zei: "Men with cats are weird, a mans hands aren't made for petting cats"

:7 Dát is dan raar ja? Bruv.

Ik lees nog af en toe mee, ondanks dat ik inmiddels voorzien ben van een tinderman.
Dit verhaal komt me echt bekend voor van een kennis van mij. Zou je mij in pb naam en foto willen delen?

:= Dat zou wat zijn. Ik stuur je een pb.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 16:29

OKE UPDATES? IS HET DEZELFDE?

Als je kinderen hebt en single bent is er echt geen betere datingpool dan een kinderfestival. paasei. Zelfs Tinder op Lowlands ging niet zo lekker als dit feestje vandaag.

Jammer alleen dat er achter elke hottie zo'n irritant kind staat.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 16:50

Niet dezelfde :))

Zijn niet bijna alle vaders met jonge kinderen gebonden? De scheiding komt vaak pas als die oogappeltjes wat ouder zijn toch :+ En natuurlijk hebben alle leuke mannen al kinderen, die worden asap opgepikt door azende vrouwen ;(

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 17:28

BaileyMix schreef:

Zijn niet bijna alle vaders met jonge kinderen gebonden? De scheiding komt vaak pas als die oogappeltjes wat ouder zijn toch :+ En natuurlijk hebben alle leuke mannen al kinderen, die worden asap opgepikt door azende vrouwen ;(

Mijn dochter was 3 toen we gingen scheiden…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 17:52

Ik heb geen marktonderzoek gedaan ofzo maar het zou me niks verbazen als de eerste 5 jaar het meest gescheiden wordt.

Maar goed, prachtige man ontmoet die op Charles Haddon leek maar z'n kind moest huilen omdat mijn kind hem niet liet voordringen.

Afgesproken dat we volgende week even een wijntje doen, maar volgende week is m'n man vrij en gaat hij mee :')

Ik hoop op zoveel ongemakkelijkheid.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:04

BaileyMix schreef:

Mijn twin werd op een vrijdag loeder, de maandag daarna heeft ze haar vent uit huis geschopt :o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:08

BaileyMix schreef:
Niet voor mij :')

Ja, ik kan niks met dat overdreven enthousiasme. "We have so much chemistry, I never have this with people!" "You are so beautiful, can I gaze at you?" Bruh :') En praten over wanneer ik z'n familie ontmoet enzo... En midden in een gesprek opeens "Man, I would love for you to sit on my face" %)

Raaaaaaaar

Raaaaarrr of een nieuwe tinderswindler :') Anderen zeggen ga er mee door, ik; mission abort... Alhoewel, het levert wel mooie rare dating verhalen op!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:23

Ik vind dat ik ook eens een speeddate avond moet doen, voor de ervaring en het mooie verhaal achteraf :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:23

Urbanus schreef:
Ik vind dat ik ook eens een speeddate avond moet doen, voor de ervaring en het mooie verhaal achteraf :')

Oh maar als jij gaat dan wil ik mee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:26

Haha whyyyyyy.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:47

Speeddate is geweldig! Maar niet geschikt tenzij je echt iemand zoekt die desperate is.. nu zal dat misschien niet altijd zo zijn, maar ik heb het een keer gedaan en ze waren echt stuk voor stuk kansloos.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:53

Ik ga voor de halfjes, die maken de beste verhalen!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 20:46

Ailill schreef:
Mijn twin werd op een vrijdag loeder, de maandag daarna heeft ze haar vent uit huis geschopt :o

:\

Zal vast een goede reden voor geweest zijn... Wel pittig!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 20:51

Urbanus schreef:
Ik heb geen marktonderzoek gedaan ofzo maar het zou me niks verbazen als de eerste 5 jaar het meest gescheiden wordt.

Maar goed, prachtige man ontmoet die op Charles Haddon leek maar z'n kind moest huilen omdat mijn kind hem niet liet voordringen.

Afgesproken dat we volgende week even een wijntje doen, maar volgende week is m'n man vrij en gaat hij mee :')

Ik hoop op zoveel ongemakkelijkheid.

Of gewoon koppelen aan iemand? O:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 20:59

Gisteravond/vannacht trouwens een werkelijk schítterende Jude Law gelijkende Italiaan aan de haak geslagen, vriend van collega's. Als een viezerik heel de nacht bezopen staan zoenen :') En vanavond afgesproken, kijken of hij nuchter ook mooi is.

En zo is de creeper weer rap vergeten :))

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:33

Ik geniet zo van die verhalen hier. :')

Daarbij vergeleken was mijn tweede date misschien maar saai, maar doe mij dat maar, hij is zo leuk. <3 Het enige 'nadeel' is dat ik nu die onnozele grijns niet meer van mijn gezicht krijg. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:04

BaileyMix schreef:
Gisteravond/vannacht trouwens een werkelijk schítterende Jude Law gelijkende Italiaan aan de haak geslagen, vriend van collega's. Als een viezerik heel de nacht bezopen staan zoenen :') En vanavond afgesproken, kijken of hij nuchter ook mooi is.

Glijd jij eens even in m'n dm met foto.

Heerlijk dit.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:52

Urbanus schreef:
Ik ga voor de halfjes, die maken de beste verhalen!

Als ik nog meer halfjes tegen kom word ik er zelf een :') Wel weer goed voor de verhalen!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 23:54

Urbanus schreef:
BaileyMix schreef:

Glijd jij eens even in m'n dm met foto.

Heerlijk dit.

Ik zie ook graag een foto als je die wil delen! Ik ben helemaal voor Italië, heb er zelf ook een!

*\o/*

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 01:31

Haha, heb geen foto, helaasch. Hij was nog steeds knap, maar wel een beetje saai en toch een tikkeltje te 'jong' voor me :') En ik had geen zin in seks en moet vroeg op dus... Ok :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 06:22

Anticlimax.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 09:50

Tot zover de sappige verhalen :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 15:35

present schreef:
Ik geniet zo van die verhalen hier. :')

Daarbij vergeleken was mijn tweede date misschien maar saai, maar doe mij dat maar, hij is zo leuk. <3 Het enige 'nadeel' is dat ik nu die onnozele grijns niet meer van mijn gezicht krijg. :+

Cute dit <3

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:51

Mijn 2e date vorige maand (ondertussen staat nr 5 gepland voor dit weekend :o ) was een museumbezoek aan het GUM in Gent, ik had het voorgesteld omdat het mij wel een leuk museum leek met dieren op sterk water en dierenskeletten, niet wetende dat er een phallus tentoonstelling gaande was tot mijn date het vernoemde van 'Is het voor een speciale tentoonstelling daar dat je wil gaan?... dat was pas een interessant bezoek! We zijn wel gewoon geweest en hebben ons nog wel rijkelijk geamuseerd eigenlijk, ondanks dat ik redelijk introvert ben en normaal niet naar zo een tentoonstelling zou gaan meteen en al zeker niet op een 2e date :') Maar geen spijt van gehad!

De tentoonstelling gaat nog steeds, voor wie nog een leuke uitstap wil doen met zijn date ;p

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 22:35

Ahwmahgod, ik heb vanavond zomaar een spontane, superleuke flirt gehad! Kwam gezellig naast mij zitten op de grond aan het water. Echt knap ook nog dus ik had het niet door |o , pas naderhand. Ik dacht, hij komt gewoon een vriendelijk praatje maken. Dus geen nummers uitgewisseld. Maar dit smaakt naar meer, de pauze knop in mijn datingleven moet er maar weer eens af O:)