Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:19

DuoPenotti schreef:
Rytir schreef:
Hmmm ik heb best een kinderwens, had gewoon douwe effe moeten versieren (en douwen) O:)

Over de booster en bijwerkingen; ik kan mij nog herinneren dat ik ooit ook een vervelende vaccinatie in mijn bil heb gehad. Grotere spier, minder last was het motto toen. Gelukkig gezet door de moeder van een vriendin dus minder awkward. Doen ze dat nog steeds of is dat achterhaalde kennis?

B12 krijg ik nog altijd in de bil.
Maar dat gaat allemaal veel te traag met zoveel mensen. Plus dan moeten de hokjes echt privacy hebben.

Hij mag niet in de bil omdat die spier te actief gebruikt wordt en dat de mrna bestanddelen kan schaden. Daarom mag je ook niet wrijven na je vaccinatie wat met een andere vaccinatie wel zou mogen.
Bovenbeen mag ook wel, maar liever niet als het niet nodig is. Dat gebeurt enkel bij dubbele mastectomie en dergelijke.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:20

Dat ik alweer ontzettend zenuwachtig zit te wachten op het telefoontje van de dierenarts in Utrecht waar mijn paard momenteel staat

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:25

hagelslag schreef:
De olifanten hadden mij 12 uur moeten vergezellen -O-

Niet gezellig? Welke dieren zijn er voor in de plaats gekomen :(:)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:27

LiannePuthzy schreef:
Dat ik alweer ontzettend zenuwachtig zit te wachten op het telefoontje van de dierenarts in Utrecht waar mijn paard momenteel staat

Sterkte ....

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:30

Siersma schreef:
Cayenne schreef:
Douwe Bob :+ Heeft die gast nog nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord? :')

Echt he! Raar gedoe

Ja, wauw. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit maar ik vind het vooral heel sneu voor die kinderen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:39

Ik ben niet bekend met Douwe Bob maar weet nu wel dat ik ver weg moet blijven _O-

Achja ieder zijn eigen ding, al is een breeding kink anno 2022 niet meer zo duurzaam of makkelijk te betalen :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:59

karuna schreef:
_Nancy schreef:
Dat ik er nu achterkom dat een grijze kliko aan de straat €16 per keer kost, vorig jaar was dit nog €7.. Naast dat je ook nog €141 vaste kosten betaald.
En dan in het bericht zetten dat als je goed scheidt je m ook slechts 1x per kwartaal aan de straat kunt zetten.. Weet niet welke rare illusie zij hebben, maar met een gezin van 4 is dat gewoon niet te doen joh..
En wij scheiden echt al heel erg goed!

:oo Per keer? Godsonmogelijk om eens in de 3 maanden te legen. Stofzuiger inhoud. Toiletemmerinhoud (lekker fris 3 maanden laten liggen :r ) veel verpakkingen mogen niet in plastic of papierkliko. Nat papier moet officieel ook in restafval. En je moet geen huisdieren hebben. Of vlees of vis eten met vel of bot.

Ik scheid ook extreem goed maar eens in de 6 weken is mijn kliko vol. En in de zomer met heet weer gaat hij toch echt vaker. Anders loopt de kliko zelf weg of ruikt het naar kadaverbak.

Het zal denk ik wel gevolgen hebben voor deopenbare prullenbakken of de natuur. Niet te betalen meer. :n

Ja ik snap dat het ieder jaar duurder wordt, maar van € 7 naar € 16 is gewoon een belachelijke verhoging.
1x per kwartaal, die zijn goed gek daar.. Dat heeft vast iemand bedacht die alleen woont, zonder huisdieren inderdaad.

Dus nu betalen we een vast bedrag voor die kliko, een bedrag voor iedere keer dat ie er staat én nog een bedrag voor het aantal kilo's wat je erin stopt.. Echt top!

Er wordt al veel afval gedumpt hier in de omgeving, dit zal nu nog wel erger worden denk ik inderdaad.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:06

Loeky01 schreef:
Hij mag niet in de bil omdat die spier te actief gebruikt wordt en dat de mrna bestanddelen kan schaden. Daarom mag je ook niet wrijven na je vaccinatie wat met een andere vaccinatie wel zou mogen.
Bovenbeen mag ook wel, maar liever niet als het niet nodig is. Dat gebeurt enkel bij dubbele mastectomie en dergelijke.

maar dat zou betekenen na de vaccinatie flink je arm gebruiken ook geen goede tip is?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:07

LiannePuthzy schreef:

:knuffel: hopelijk snel goed nieuws voor je

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:11

Terugkomend op Douwe Bob! :))
Afbeelding

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:28

Ik erger me er aan dat er helemaal niets open is en de kerstvakantie van mijn drie kinderen daardoor eindeloos lijkt te duren. Sowieso dat hele Corona beleid van ons kabinet vind ik om te janken. Ik mis de leuke dingen in het leven….. en ja, misschien vinden jullie dat “verwend” maar zelfs ergens s avonds een drankje doen is al maandenlang niet meer mogelijk.

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:28

Flying_Angel schreef:
Terugkomend op Douwe Bob! :))
[ [url=m/SFKZb7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha deze is echt te grappig.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:32

Ro0sje schreef:
Ik erger me er aan dat er helemaal niets open is en de kerstvakantie van mijn drie kinderen daardoor eindeloos lijkt te duren. Sowieso dat hele Corona beleid van ons kabinet vind ik om te janken. Ik mis de leuke dingen in het leven….. en ja, misschien vinden jullie dat “verwend” maar zelfs ergens s avonds een drankje doen is al maandenlang niet meer mogelijk.

Ja ik wil inderdaad gewoon naar de sauna. Eerst deed ik dit elke drie maanden voor mijn huid en rug en nu heb ik weer giga veel last van acne en moet ik vaker naar de fysio. En ik ben dan ook niet dapper genoeg om een politieagent te bijten dus stiekem naar de sauna wordt het ook niet.

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:38

Dat is het hè. Een heel land moet op slot. We mogen overal aan kapot gaan, zolang het maar geen Corona is.

Maar om nou ergens te gaan protesteren, de enige die daar last van hebben zijn politie agenten en hulp diensten, die ook maar gewoon hun werk doen.

De sauna mis ik ook ontzettend. Ik ga (ging :( ) in de winter altijd een paar keer naar Elysium in Bleiswijk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:47

saskiaojan schreef:
hagelslag schreef:
De olifanten hadden mij 12 uur moeten vergezellen -O-

Niet gezellig? Welke dieren zijn er voor in de plaats gekomen :(:)

Pijn, maar nu heb ik weer olifanten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:14

LiannePuthzy schreef:

Inmiddels ben ik gebeld, zijn oog en de ontstekingen erom heen genezen goed, hij mag waarschijnlijk begin aankomende week mee naar huis

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:36

LiannePuthzy schreef:
LiannePuthzy schreef:

Inmiddels ben ik gebeld, zijn oog en de ontstekingen erom heen genezen goed, hij mag waarschijnlijk begin aankomende week mee naar huis

Dat is altijd fijn om te horen

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:43

studie ontwijkend gedrag :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:47

Plop1997 schreef:
Ik ben niet bekend met Douwe Bob maar weet nu wel dat ik ver weg moet blijven _O-

In ieder geval wel tijdens je vruchtbare dagen :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:49

Cayenne schreef:
Plop1997 schreef:

Nou bij zo een die hem overal in hangt (zonder mutsje) zou ik sowieso weg blijven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:52

Dat sowieso! :=
En jezelf als een gek laten testen op SOA's.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:07

Cayenne schreef:
Plop1997 schreef:

Ik zal voor het geval dat de rest van de dagen ook maar weg blijven, niet mijn type :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:16

Corona test negatief dus ik mag uit huis. Maar voel me nog steeds best ziek. En heb zo’n zin in bepaalde dingen maar naar de appie lopen trekt me zo weinig. Maar omdat ik het denk ik fysiek wel kan ga ik echt geen hulp vragen natuurlijk. :roll:

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:44

DuoPenotti schreef:
Loeky01 schreef:

maar dat zou betekenen na de vaccinatie flink je arm gebruiken ook geen goede tip is?

Nope, daarom zetten ze hem hier ook in de arm die niet je dominerende arm is en mag je 2-3 dagen niet sporten of behoorlijk actief bezig zijn. Ik heb de eerste vaccinatie in nl gehad en vond het raar dat daar niets over gezegd werd. In Duitsland kreeg ik direct een hele preek dat ik me gedeisd moest houden :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 13:50

Cayenne schreef:
Douwe Bob :+ Heeft die gast nog nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord? :')

Slow down brother :+