Ik heb vandaag ook mijn QR-code gekregen! Ben er helemaal blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik zag de beelden van kindertjes die niet bij de Sinterklaasintocht mochten zijn, en vanachter de hekken mochten kijken, al voorbij komen.....
bigone schreef:Cer schreef:Ik zag de beelden van kindertjes die niet bij de Sinterklaasintocht mochten zijn, en vanachter de hekken mochten kijken, al voorbij komen.....
Blijken ook fake foto’s van Baudet aanhangers te zijn, ze framen Zwolle en foto uit Rotterdam . Zoals gewoonlijk en de schapen, want zo mag je de aanhangers van Baudet Haga Engel wel noemen zo langzamerhand.
witenbruin schreef:in zwolle ook echt afgezet hoor,spandoeken ook.tja heb je je zaakjes op orde mag je gewoon door het poortje
nikkel schreef:Die 2G gaat er bij ongewijzigd gedrag komen, daar ben ik persoonlijk vrij zeker van
Vayo schreef:nikkel schreef:Die 2G gaat er bij ongewijzigd gedrag komen, daar ben ik persoonlijk vrij zeker van
Ik vraag het me af. Ik zie het nog wel gebeuren dat er een 1G gaat komen (getest). Dat zou funest zijn voor de vaccinatiebereidheid. Ik ben binnenkort aan de beurt voor een booster, maar bij 1G ga ik voorlopig die booster niet halen en eens goed nadenken of ik die nog wel wil.
Vayo schreef:Maar ik ga echt niet meer terug naar bezoek beperken in mijn eigen huis, niet meer op bezoek bij vrienden of afstand houden van vrienden en familie
Vayo schreef:nikkel schreef:Die 2G gaat er bij ongewijzigd gedrag komen, daar ben ik persoonlijk vrij zeker van
Ik vraag het me af. Ik zie het nog wel gebeuren dat er een 1G gaat komen (getest). Dat zou funest zijn voor de vaccinatiebereidheid. Ik ben binnenkort aan de beurt voor een booster, maar bij 1G ga ik voorlopig die booster niet halen en eens goed nadenken of ik die nog wel wil.
Testen zie ik echt niet zitten als dat een reguliere PCR test blijft en geen mogelijk tot een speeksel PCR test. Dan maar niet weg. Maar dan ben ik er ook echt klaar mee en dan ben ik ook klaar met de maatregelen volgen.