Trouwen in 2022

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 17:07

Wat een mooie foto al berriepi, mooie pakken inderdaad!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 18:26

Mooie foto Berriepi! Gave pakken hadden jullie aan :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 23:27

Wauw Berriepi, wat zagen jullie er fantastisch uit!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 08:04

Eulogy en Berriepi, wat waren jullie mooi <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:25

Mooie plaatjes allemaal :)

Wij hadden gister even een heen en weer bel moment aangezien we van mansen die voor het eten op de lijst stonden te horen kregen dat ze op zn vroegst om 19.00 uur wilde komen :x

Nu hebben we mensen die voor de ceremonie aan zouden schuiven gevraagd of ze mee wilden eten en t zo omgedraaid.

Beetje jammer dat het om een van de zussen van mijn partner gaat die niet de moeite wil nemen om er de hele middag/avond bij te zijn maar op deze manier hebben we anderen waar we veel contact mee hebben wel bij het eten.

Zo nu mn klaag modus weer uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 14:41

Jammer is dat hé.. Wel tof dat je een wissel hebt kunnen maken!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 19:07

Goeiedag! Hier een berichtje uit het tropische Sri Lanka!
We hebben zaterdag een fantastische dag gehad. Als heel vroeg ging de wekker. Hop, mijn man (leuk om dat nu te zeggen) naar zijn ouders en ik thuis. Samen met de zussen de haren en make-up laten doen. Op het eind nog wat haasten omdat het bij de zussen wat langer duurden. Daarna heeft eerst mijn vader de eer gehad mij te zien. Was een mooi moment. Toen kwam mijn man. Die brak toen hij mij zag. Ik brak pas echt toen hij mij een cadeau gaf. Een ring met de haren van mijn overleden hond. Deze ring heb ik natuurlijk de hele dag gedragen.
Vervolgens zijn we in de bakfiets naar de ceremonie gegaan. De ceremonie was super. Heel leuk aan elkaar gepraat door de Babs.
Daarna taart, toast en lunch gehad in het naastgelegen restaurant. Was allemaal heel goed en lekker.
Toen zijn we zelf foto’s gaan maken en hebben we de daggasten op speurtocht naar de volgende locatie gestuurd.
Daar gegeten en nog even rust genomen voor het feest.
Het feest was GEWELDIG. Ik ben nog nooit zo uit mijn dak gegaan. Heerlijk en een geweldige DJ (Maxim van Party Sensations, voor als iemand nog een dj zoekt). Zelfs het personeel van de locatie viel het op. Hij kreeg iedereen de dansvloer op.
We konden lekker blijven slapen en de volgende ochtend zaten we met onze daggasten aan het ontbijt.
En nu zijn we tot 13 mei op huwelijksreis.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 19:27

wauw, dat klinkt als een geweldige dag Annepaardoes!!! heerlijk om te lezen. Geniet nog lekker van jullie huwelijksreis!!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 19:50

Wat een fijne dag! Ik ben zo bang dat bij mij van alles mis gaat. Is dat normaal? :+

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 20:01

Wat heerlijk annepaardoes!! Klinkt als een fantastische dag <3 Geniet van jullie huwelijksreis!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 20:04

Dat klinkt als een super dag!! :D veel plezier in Sri Lanka, dat staat heel hoog op mijn lijstje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 10:10

Maanlicht schreef:
Wat een fijne dag! Ik ben zo bang dat bij mij van alles mis gaat. Is dat normaal? :+

hahaha dat is denk ik wel normaal :Y)

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 10:57

Dat klinkt echt als een fantastische dag Annepaardoes, super!
Ook tof dat jullie met de bakfiets gingen, je brengt me op ideeën :o :D

Wij zijn inmiddels ook een heel eind met regelen.
Heb nu ook kapper/visagie vastgelegd ook al trouw ik pas in september, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:01

annepaardoes Pic or it didn't happen!! ^&+

Lovemaylo: Ik ook hoor! Ook september trouwen, maar eigenlijk alles tot en met de kapper en make-up vastgelegd. :-) Degene die helpen corsages knopen en het trouwboeket voor mij in elkaar zet houdt ook de dag er voor en de ochtend van de bruiloft vrij! Of ze laat het de studenten doen (lerares bloem, lieve buurvrouw!) Zelfs de photobooth na een kleine discussie met vriend betaald. Hij vond het belachelijk om voor een photobooth het volledige bedrag 7 maanden van te voren over te maken. Nu kwam ik vorige week op het idee te vragen hoeveel er nog beschikbaar zijn voor onze datum, en dat was er nog maar 1.. dus toch maar even overlegd en voorgeschoten! Die wil ik echt hebben!

De gastenlijst is hier ook weer gewisseld waardoor er met het eten 10 extra aanschuiven. :) Vond ik een leuke tussenoplossing voor de familie die we minder vaak zien maar niet willen vergeten! En ze wonen oprecht ver weg.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 11:12

Klinkt als een geweldige dag annepaardpoes! En nu lekker genieten in Sri Lanka <3

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 13:34

Goed bezig lovemaylo, ik was daar wat later mee en het was even zoeken voor ik iemand had gevonden die nog tijd had :+ gewoon lekker vastleggen als je al weet wat/wie je wilt.

Pimaude groot gelijk, als je die photobooth graag wilt dan maar betalen en vastleggen. Leuk dat jullie nog wat extra gasten bij het eten kunnen uitnodigen!

Hier gaat het ook lekker! De vlinders in de buik beginnen zich langzaamaan ook wel te laten voelen :):) Niet bang dat er wat mis gaat maar heel veel zin in de dag.

Gisteren ben ik op advies van de fotograaf nog even bij het theater langs geweest, we hebben nu een extra fotolocatie. Het was heel leuk, ik kreeg toen ik daar was om te vragen wat er mogelijk was direct een rondleiding en werd heel hartelijk ontvangen. Vandaag is er nog wat extra decoratie geleverd en ben ik bezig huis en tuin aan de kant te maken. Morgen dan nog mijn jurk ophalen van mijn ouders vandaan, vriend zijn pak naar zijn klaarmaak-plaats brengen, gastenbedankjes ophalen, auto schoonmaken en even wat drinken met mijn schoonouders. De avond hebben we nog voor ons 2 en dan vrijdag *\%/* *\%/* *\%/*

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:44

Hoi allemaal!!
Ik mag me hier ook melden *\o/*
2 weken geleden ben ik ten huwelijk gevraagd en we beginnen langzaam met de planning/info's.
Wrs gaan we trouwen in november met daarna een etentje voor de directe familie.
Wij houden niet van feestjes etc, dus houden het lekker simpel.

We hebben al een beetje zitten snuffelen naar vanalles (al een tijdje, de plannen zijn er nu een paar maanden haha).
We hadden mooie ringen gezien bij auronia.nl
Heeft iemand ervaring met die site?

Afbeelding

Deze ringen hebben we gezien. Grijsgouden ringen (?, kan veranderd worden naar bv witgoud, geen verstand van wat het is).

@kylan: spannend, nog heel even *\o/*
@annepaardoes: klinkt echt geweldig! Geniet lekker van jullie huwelijksreis!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 22:44

Welkom en gefeliciteerd! Was het romantisch ? <3 geen ervaring met de ringen

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:01

Welkom Arabella, gefeliciteerd!

Wij hebben ringen besteld bij glamira.com , we moesten een beetje proberen binnen budget te blijven en daar kun je de ringen zo duur maken als je zelf wilt. Ik werk in de zorg, dus mijn ring gaat na onze honeymoon aan m'n ketting en heeft dus geen prominente rol aan m'n vinger haha. Wij hebben dan ook voor zilver gekozen, wel gegraveerd uiteraard en in mijne zitten 3 kleine smaragdjes <3

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:24

Welkom, gefeliciteerd!

En Kylan, heeeeel veel plezier alvast morgen, ik vond die dag van tevoren zo leuk :D

Wij hebben onze ringen custom laten maken van goud van de ringen van mijn ouders en een armband van mijn oma. Mijn vriend werkt ook in de zorg maar een gladde ring mag hij dragen. Met rugby moet hij wel af :')

Wij krijgen vandaag een voorproefje van de fotograaf, ben heel benieuwd!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 10:32

Welkom arabella en gefeliciteerd! :D
Oh wat leuk Eulogy! en wat snel al!

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 16:12

Geniet ervan morgen kylan!

Wij hebben de ringen wel al, maar graveren doe ik pas twee weken op voorhand. Je weet maar nooit.

Dinsdag gaan we nog eens op de locatie kijken met mijn ouders. Bespreken of we nog decoratie moeten regelen en wat nog.
En vooral kijken welke trap mijn vader nog af kan. Die geeft mij namelijk weg, en we trouwen in de wijnkelder. Oud pand met stijle trappen en vader die minder mobiel is.

En komt nu langzaam dichterbij en begin er inmiddels over te dromen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:35

Stoer !! Wijnkelder klinkt leuk!

Ik heb inmiddels een trouwkaart uitgekozen! Na de vakantie nog eens goed de tekst plaatsen en een laatste proefdruk bestellen voor we ze de deur uit doen ergens in juni. Dat vond ik echt onwijs lastig hoor..

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:25

Ik moet nog even bijlezen, maar wil in elk geval Ky even een fantastische dag toewensen! Ben benieuwd naar je verslag :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:59

Jaaa heel veel plezier alvast morgen Kylan!! :)