Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 16:12

Daar zijn de bouten weer... :')

Ik heb vorig jaar van mijn SS een diamond paint gehad als hint, ik heb hem gemaakt, maar ik heb er verder niet veel mee.
En dat geo gebeuren doe ik niet, geen tijd voor.

1000 per jaar, is hopelijk een 0 teveel? Dat is echt megaveel, waar haal je de tijd vandaan joh.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 16:16

Ik vind het nog altijd klasse dat je hem gemaakt hebt! _/-\o_

Ik doe nu 7 jaar cachen en zit op 829 vondsten, valt nog mee.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 17:16

Roodvos schreef:
snoopydogy schreef:
wij zijn redelijk fanatiek kwa zoeken zoeken er gemideld 1000 per jaar

:wow:
Dat zijn er 2 à 3 per dag!
"Redelijk fanatiek" lijkt mij een understatement.

Haha doen veel rondjes en zijn nu een 365 dagen challenges aan her doen dat is elke dag 1 zoeken

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:20

Ik had er nog nooit van gehoord, maar wat moet je dan in hemelsnaam kopen voor iemand die daar wel aan doet?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:25

Een paar goeie wandelschoenen lijkt me, als je er duizend in een jaar wil scoren. :))

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:26

_O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:37

Roosch schreef:
Een paar goeie wandelschoenen lijkt me, als je er duizend in een jaar wil scoren. :))

:')
Wel iets boven budget :+
Budget vriendelijke opties: Blarenpleisters, voetspray, voetbadzout, afwasteil voor voetbad, voetencrème.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 06:59

Roodvos schreef:
Roosch schreef:

:')
Wel iets boven budget :+
Budget vriendelijke opties: Blarenpleisters, voetspray, voetbadzout, afwasteil voor voetbad, voetencrème.

Een thermoskan voor koffie voor onderweg. Een broodtrommel voor de broodjes :))

snoopydogy schreef:
Haha doen veel rondjes en zijn nu een 365 dagen challenges aan her doen dat is elke dag 1 zoeken

Ik dacht altijd dat alleen Mark fanatiek was, jij tint toch niet zo vaak mee :')
Of heb ik dat dan weer altijd verkeerd begrepen... Wat best goed mogelijk is hoor :') _O-

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:01

marc was altijd de fanatiektste ja het laatse jaar ga ik ook steeds meer mee en zoek ik ook geregeld alleen

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:49

Ik doe ook nog even een voorstel rondje.. dit is het 5e jaar dat ik mee doe denk ik dus opzich zou er wel al genoeg te vinden moeten zijn!

Ik ben Charise en ondertussen alweer 28 jaar. Ik woon alweer een paar jaar samen met mijn vriend en 2 katten Nacho en Noodle. En we verwachten in februari ons eerste kindje, een dochter <3.

Afbeelding

Ik werk in een zwembad als zwemdocent en ook nog in een frituur op vrijdagavond maar daar ga ik mee stoppen als de baby er is.

Verder rij ik nog steeds de allerknapste vos, Born Free. Straks zal het vooral longeren worden maar zolang het kan geniet ik er nog van _O-

Afbeelding

Afbeelding

Verder hou ik van lezen, de kleur roze en glitters., make up e.d. draag ik niet echt. Mijn woonkamer heeft als basiskleuren groen en zwart en een industriële look. De babykamer is wel roze. Ben niet echt een snoeper en heb ook nog geen cravings :'). Maar Chocola en pepernoten lust ik natuurlijk wel.

Ondertussen ook een redelijke f1 fan. We kijken altijd om de beurten bij vrienden thuis de race met wat lekkere hapjes en drankjes. Ben 1.85 lang en heb schoenmaat 42. Ik hou van in bad gaan en van badschuim of een lekkere bruisbal.

Denk dat ik zo wel een heel eind ben.. en in de vorige edities is ook nog een berg informatie te vinden denk ik zomaar :')

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:21

Chiren veel sterkte !

Ik sta ook op de lijst en ik laat me dit jaar verrassen. :P
In de voorgaande jaren is er voldoende te vinden denk ik.
Dus kom maar op met je dp. (Sorry als ik nu weer iets aanhaal wat irritant is) :7 :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:45

Goedemorgen!!

Citaat:
Big brother is watching you

Ik heb vanmorgen even een rondje gedaan betreffende jullie activiteit 8-)

Veel kletsen gezellig mee! leuk! sommige hebben al 2 a 3 pagina's vol gekletst :') (succes voor jullie toekomstige SS )

Een aantal hebben inmiddels een goed bedoelde PB gehad. En een aantal ook nog niet

Ik snap dat iedereen buiten SS ook een leven heeft, maar 1 berichtje per week moet lukken toch? +:)+

Laten we er een leuke editie van maken waarin er over iedereen wel wat te vinden is in het topic. Ook wel handig voor het maken raden van hints straks

:evaw:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:51

Ik heb er echt heel veel zin in!
Zoveel jaren getwijfeld maar nu ik me eenmaal heb opgegeven weet ik niet waarom ik niet eerder heb meegedaan. En dan hebben we nog niet eens de lootjes. :')
Ik ben zo benieuwd voor wie ik wat mag kopen en maken.

Ik ben gisteren naar De Luizenmoeder geweest, heerlijk! Sowieso lekker om weer voor het eerst in 1,5 jaar naar de bios te gaan.

CharxHebe, wat een prachtig paard heb je!

Wat leuk, dat geocaching. Misschien dat ik me er ooit nog eens aan ga wagen, dan kom ik meteen een beetje in beweging. :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:19

Ik lees nog steeds braaf mee zal komende weken wel actiever mee doen :-)

Ik ben ook gek op van die winter/huis sokken. Mijne zijn gesneuveld haha heb maar 37. Sloffen zijn ook welkom.

Ik ben gek op fleece of alles wat zacht is

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-21 11:27

Diamond Painting is niks voor mij. Legpuzzels alleen comic puzzels. Die van King in de groene dozen die bij de trekpleister waren hebben we geloof ik allemaal al in huis. Verder vind ik van haasteren leuker dan de thats life puzzels.

Formule 1 staat hier in huis ook wel vaak op maar als ik niet kan kijken vind ik het niet heel erg...

Koffie drinken ik niet,thee wel maar ik denk dat ik nog wel een jaar vooruit kan met hoeveel thee er in huis is op dit moment :o

Spelletjes zijn zeker leuk als je ze ook met 2 man kan spelen :)

Geocaching heb ik nog nooit gedaan maar ik probeer wel te blijven wandelen bij droog weer :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:14

Gaat toch eens googlen op gecoaching :P

Al heb ik naast m'n werk weinig tijd voor andere hobby's dan ons hondje uitlaten,paarden verzorgen,en dan wat huishouden.

Spul voor de paarden is altijd welkom, liever geen tweedehands borstels,dat vind ik altijd wat tricky ivm beestjes enzo :o

Beide paarden zijn maat full.

Gisteren heb ik ze zo'n brokjes bal gegeven en senior was er heerlijk mee bezig <3

Vandaag weer filmpjes naar de kliniek gestuurd, benieuwd wanneer we weer langs moeten komen.

Abonnement op de kliniek heb ik dus al,dus dat hoeft niet in het pakket :+

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:28

Diamond painting, puzzels, eigenlijk alles wat vereist dat je lang geconcentreerd stil moet zitten is niet aan mij besteed, hoewel ik wel prima een halve dag in mijn keuken kan rommelen om een taart te bakken of een drie gangen diner te koken.

Donna, fijn dat je dat ieder jaar een beetje in de gaten houdt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:54

Jolien87 schreef:
Ik ben gisteren naar De Luizenmoeder geweest, heerlijk! Sowieso lekker om weer voor het eerst in 1,5 jaar naar de bios te gaan.

Ik heb hem een paar weken terug gezien tijdens een weekendje Breda. Ik vond hem echt fantastisch :') Heb me kapot gelachen!

Ik heb toevallig laatst ook de Geocaching app geïnstalleerd. Naast mijn werk hangt er een in een boom, dus wij zien regelmatig mensen met hengels in die boom wroeten, altijd leuk om te zien :+ Ben zelf nog nooit op zoek geweest.. In de app gezien dat er hier ook een bij het dorpshuis zit, maar ik ben dan altijd zo bang dat ik hem terplekke niet kan vinden en dat mensen denken van wat loopt die daar nou te doen? >;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:56

Ik heb ook de geocaching app, maar ik vergeet er iedere keer wat mee te doen :o

Vorig jaar kreeg ik bij een andere SSS mijn pakket via geocaching…. Ik moet zeggen dat ik dat wel heel erg leuk vond :D

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:31

Wat leuk Charise dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

Moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig begin te worden naar Geocaching na al die berichten.. Maar een 365 challenge, petje af hoor! Hoe ver moet je dan uiteindelijk niet rijden daarvoor? Er zitten er toch ook geen 365 direct in de buurt (denk ik? Of is dit echt zo populair en kijkt de rest vd wereld er gewoon overheen?)

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:52

De luizenmoeder film heb ik ook gezien ja, geweldig! :D

Puzzels en spelletjes vind ik leuk! Diamond painting en andere creatieve bezigheden zijn minder aan mij besteed. Ik heb er niet het talent en vooral ook niet het geduld voor :P

Ik houd ook van warme sokken (maat 39), dekentjes etc! Echt zo'n lekker winter gevoel.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:55

Geocaching heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me leuk

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:06

De luizenmoeder film lijkt mij ook fantastisch. Vond de serie al zo herkenbaar als juf. :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:17

Geocaching weleens geprobeerd toen ik nog in Arnhem woonde, maar ik kreeg het niet meteen gevonden en voelde me mega akward. Het park was nogal druk en ik was al 3x langs zo'n kast opgelopen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:21

Ik vond de film ook weer heerlijk herkenbaar maar ik heb ook wel een paar tranen gelaten.
Zoveel herkenbaarheid en soms zo frustrerend als je als leerkracht enkel kan toekijken hoe het sommige kinderen thuis vergaat.