Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:35

Een uur later is last minute? Leeft diegene in een extra zomertijd ofzo? :')

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:47

Verkeerd knopje gedrukt.

De vrachtauto vroeg of de standkachel gereinigd kon worden.
Ik wou nee drukken naar drukte ja -O-

20 Minuten extreme hitte in de vrachtauto -O-
Helaas onderbreken doet hij niet aan zodra als dat hij begonnen is

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:53

Pff, warm ja ... er hangt hier een soort zanddeken over de vallei en de bergen. Geen sprankje zon en nu al 29 graden. We moeten naar 43 graden vandaag. Gelukkig maar één dag.

Zo naar binnen, airco aan en kledingkasten opruimen. Alvast wat in de koffer mikken voor Nederland volgende week. Ik breng de zon mee!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:56

xPabloBokt schreef:
Mijn kat die zowel in als naast de bak plast. Laatst nog bij de DA geweest voor algemene controle en niks aan de hand, dus ik weet niet waarom ze het doet. Vooral omdat ik haar er met regelmaat gewoon in zie zitten.

Klontvormend grind werkt niet. Niet klontvormend grind werkt niet. Zonder geurvreter werkt niet. Met geurvreter werkt ook niet. Zonder kap plast ze tegen de muur omhoog. En ze doet dit al jaren zonder duidelijk patroon en ik begin het nu echt he-le-maal zat te worden. We hebben boven en beneden een bak staan, die ik haar beide zie gebruiken. Maar toch vind ze het beneden nodig om er 's nachts naast te gaan zitten. In het vorige appartement lag PVC zeilvloer, hier met het laminaat ben ik er nog een stuk minder blij mee. Ik heb voor mijn gevoel gewoon al alles geprobeerd maar ze blijft het maar doen..

Grind wordt wekelijks vervangen en bak dagelijks, max. per twee dagen uitgeschept. Wat doe ik dan verkeerd?

Onze andere kat gaat gewoon zonder problemen op de bakken.

Heb je houtkorrels ook al eens geprobeerd?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:57

Denk dat het ook veel uitmaakt of je airco binnen hebt. Ik vind 40 graden niet zo storend als ik tenminste ‘s nachts slaap. In landen als Amerika zijn ze die warmte ook meer gewend. :P

Maar alsnog gaat de temperatuur hier gewoon stijgen. Dus zal men in NL er ook aan wennen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:59

Ja moet zelfs extra vroeg opstaan. Wil eigenlijk pas vanaf half 8 honden dus baal extra erg
Nouja nu maar mijn dag voor andere dingen gebruiken, is ook weleens fijn

xPabloBokt schreef:
Mijn kat die zowel in als naast de bak plast. Laatst nog bij de DA geweest voor algemene controle en niks aan de hand, dus ik weet niet waarom ze het doet. Vooral omdat ik haar er met regelmaat gewoon in zie zitten.

Klontvormend grind werkt niet. Niet klontvormend grind werkt niet. Zonder geurvreter werkt niet. Met geurvreter werkt ook niet. Zonder kap plast ze tegen de muur omhoog. En ze doet dit al jaren zonder duidelijk patroon en ik begin het nu echt he-le-maal zat te worden. We hebben boven en beneden een bak staan, die ik haar beide zie gebruiken. Maar toch vind ze het beneden nodig om er 's nachts naast te gaan zitten. In het vorige appartement lag PVC zeilvloer, hier met het laminaat ben ik er nog een stuk minder blij mee. Ik heb voor mijn gevoel gewoon al alles geprobeerd maar ze blijft het maar doen..

Grind wordt wekelijks vervangen en bak dagelijks, max. per twee dagen uitgeschept. Wat doe ik dan verkeerd?

Onze andere kat gaat gewoon zonder problemen op de bakken.

Super vervelend dit, ik snap je helemaal.
Misschien helpt het ook om een bak te maken waar alleen zij op kan?

En anders een gedragsdeskundige langs laten komen om te kijken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 09:24

Kitten wat nu helemaal niet meer wil eten en wat ze eet direct er weer uit komt.

Tja misschien is er inderdaad niks met de hond ik hoop het gewoon. En zou mij als eigenaar helemaal niet aan denken om dit tegen iemand anders te zeggen. Mijn zorg zou uitgaan naar het dier. En ja ze had het misschien eerder kunnen laten weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 09:40

Flinke buikpijn en nog een hele dag werken te gaan.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 09:51

MarlindeRooz schreef:
Denk dat het ook veel uitmaakt of je airco binnen hebt. Ik vind 40 graden niet zo storend als ik tenminste ‘s nachts slaap. In landen als Amerika zijn ze die warmte ook meer gewend. :P

Maar alsnog gaat de temperatuur hier gewoon stijgen. Dus zal men in NL er ook aan wennen.

Hele droge warmte hier, dus inderdaad veel beter te doen als in Nederland. Wij hadden trouwens daar ook al airco, mijn man heeft longproblemen. Het is die rare bewolking die het heel vreemd maakt, alsof de halve Sahara hier boven Spanje hangt.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:05

LaPluche schreef:
Ipv een spiraal de Nuva ring? Geeft weinig hormonen af. Voor mij een hele fijne oplossing geweest destijds.

Ik wilde dezelfde tip geven, werkte voor mij perfect zonder bijwerkingen :) Van de pil werd ik al dood ziek dus dat zegt wel wat

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:12

MoniqueT schreef:
Pff, warm ja ... er hangt hier een soort zanddeken over de vallei en de bergen. Geen sprankje zon en nu al 29 graden. We moeten naar 43 graden vandaag. Gelukkig maar één dag.

Zo naar binnen, airco aan en kledingkasten opruimen. Alvast wat in de koffer mikken voor Nederland volgende week. Ik breng de zon mee!

Dank je wel Monique *\o/* , goede timing want dan heb ik vakantie. Dat is met een beetje zon toch leuker!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:14

Pablo plast de poes alleen ‘s nachts naast de bak?
Want dan zou ik haar opsluiten in de badkamer.

Ik haal 2 a 3 keer per dag de viezigheid uit de kattenbak.

Ergernis, man en zoon die altijd iets willen van mij als ik net zit.
Echt doe het zelf.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:45

Laat van mijn rug van dit bed hier. Eigenlijk heb ik overal spierpijn van gisteren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:50

'Er zijn 26 wachtenden voor u'

Viel nog mee, laatst 55 :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 10:59

Captain schreef:
Marije_1997 schreef:
Jolien,

Zetten is zeker niet pijnloos bij een spiraal. Prikpil word ik ook depressief van omdat het hormonen afgeeft in m'n lichaam. Huisarts zei ook al tsja enige wat je dam over houd is een condoom. Nu houd m'n vriend daar niet van en ik ook niet. Persoonlijk,ben liever zwanger dan al die ellende van anticonceptie. Misschien dat het in de toekomst anders is hoor. Geen idee. We gaan het zien.

:') :') :')

Want als je zwanger bent dan heb je geen last meer van hormonen. En bevallen is ook een eitje. En een kind opvoeden ook, veel beter dan een condoom!

Maar gaat vast goed komen met die nieuwe vriend van je. +:)+ Hopelijk mag die dit kind wel blijven zien dan.

Wat een rare reactie weer zeg. Je kunt ook eens wat vaker gewoon niets zeggen? Voegt toch niets toe.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 11:02

Het is nog maar 11 uur en ik heb nu zowaar alles gedaan wat er op mijn to do staat. En nu ontspannen maar weet niet zo goed wat. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 11:03

Nayomie schreef:
Het is nog maar 11 uur en ik heb nu zowaar alles gedaan wat er op mijn to do staat. En nu ontspannen maar weet niet zo goed wat. :')

Zelfde probleem. Moet van mezelf vandaag rustig aan doen. Zit je dan op de bank. _O-

vierhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 11:15

het feit dat ik vanavond een belangrijke schoolopdracht in moet leveren voor geschiedenis, maar het meisje waar ik mee samen moet werken besloten heeft niet meer te reageren waardoor ik het nu allemaal leuk mag oplossen terwijl ik daar geen tijd voor heb en er nog heel veel moet gebeuren _-:(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 11:23

De prik viel 100% mee, bloedprikken doet serieus meer pijn, maar de pijn in mijn arm is echt niet te doen! Vannacht werd ik om 3 uur s'nachts wakker en ik kon mijn vingers niet meer goed bewegen omdat ze zo stijf en pijnlijk waren. De pijn van mijn bovenarm straalde uit. Het positieve was dat ik zoveel pijn in mijn arm had dat ik mijn gewrichtspijn totaal niet voelde _O- , het vervelende is dat een zeer pijnlijke arm en een verzwaringsdeken van 7 kilo niet goed samen gaan. Dat ding is eigenlijk iets te zwaar voor mij, ik zou er een van 5 kilo moeten hebben, maar hij werkt wel. Maar me omdraaien of mijn deken anders willen leggen.... auw.

Godzijdank nu wat beter, ben net bij mijn masseur geweest. Dry needling gedaan, cupping, schrapen. Alleen, super dom, draag ik een jurkje zonder rug en ik zie er uit alsof ik zwaar mishandeld ben :'), mijn ribben zien eruit alsof ze gekneusd zijn. Niet zo slim. Maar snel even iets anders aandoen zodra ik thuis ben zodat mensen geen ideeën krijgen :+

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 12:02

Aan een of andere idioot wijf dat, terwijl ze langs ons (hoge!) hek loopt, op onze puppy's afstiert en ze "weg wil jagen" ofzo?
Echt wtf joh ze lopen op eigen terrein en zijn kleine puppy's?!
Het is dat ik het pas later op de camera terug zag.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 12:10

Huizen(huur)prijzen...
Ik ben zo toe aan meer ruimte, een appartementje. Kan niet wachten tot ik student af ben... Als het tegen die tijd weer te betalen is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 12:18

Gore afvallucht via de ventilatieroosters. Kan je niet uitzetten en de verhuurder is niet bereikbaar :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 12:20

Vrije dag, dus ik dacht yes ik ga weer eens digitaal tekenen want ik heb sinds een paar weken een nieuw tekentablet met een scherm. Inclusief een standaard enzo, helemaal tof, zin in! Maar ik wil hem in portrait modus gebruiken omdat ik nu eenmaal een tekening in portrait modus heb, maar als ik de tekentablet kantel dan lazert het kreng van zijn standaard af.
Het is nog wel de originele standaard ook, welke incompetente dodo verzint zoiets.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 13:00

Bosmaaier uitgeleend, nu start het ding niet meer.
Zucht, ik hoop dat hij straks start (anders neergelegd nu) of dat man hem aan de praat krijgt. Anders sta ik vanavond heel boos bij lenen op de stoep.
We hadden de jerrycan brandstof ook meegegeven en duidelijk gezegd alleen onze brandstof te gebruiken.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 13:10

Durf het bijna niet te zeggen; maar nieuwe baan die toch wat tegen valt tot nu toe… nu even pauze, hopelijk is het vanmiddag en morgen beter. Hielp ook niet dat ik vannacht hooguit 5 uur geslapen heb.