Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mijn kat die zowel in als naast de bak plast. Laatst nog bij de DA geweest voor algemene controle en niks aan de hand, dus ik weet niet waarom ze het doet. Vooral omdat ik haar er met regelmaat gewoon in zie zitten.
Klontvormend grind werkt niet. Niet klontvormend grind werkt niet. Zonder geurvreter werkt niet. Met geurvreter werkt ook niet. Zonder kap plast ze tegen de muur omhoog. En ze doet dit al jaren zonder duidelijk patroon en ik begin het nu echt he-le-maal zat te worden. We hebben boven en beneden een bak staan, die ik haar beide zie gebruiken. Maar toch vind ze het beneden nodig om er 's nachts naast te gaan zitten. In het vorige appartement lag PVC zeilvloer, hier met het laminaat ben ik er nog een stuk minder blij mee. Ik heb voor mijn gevoel gewoon al alles geprobeerd maar ze blijft het maar doen..
Grind wordt wekelijks vervangen en bak dagelijks, max. per twee dagen uitgeschept. Wat doe ik dan verkeerd?
Onze andere kat gaat gewoon zonder problemen op de bakken.
xPabloBokt schreef:Mijn kat die zowel in als naast de bak plast. Laatst nog bij de DA geweest voor algemene controle en niks aan de hand, dus ik weet niet waarom ze het doet. Vooral omdat ik haar er met regelmaat gewoon in zie zitten.
Klontvormend grind werkt niet. Niet klontvormend grind werkt niet. Zonder geurvreter werkt niet. Met geurvreter werkt ook niet. Zonder kap plast ze tegen de muur omhoog. En ze doet dit al jaren zonder duidelijk patroon en ik begin het nu echt he-le-maal zat te worden. We hebben boven en beneden een bak staan, die ik haar beide zie gebruiken. Maar toch vind ze het beneden nodig om er 's nachts naast te gaan zitten. In het vorige appartement lag PVC zeilvloer, hier met het laminaat ben ik er nog een stuk minder blij mee. Ik heb voor mijn gevoel gewoon al alles geprobeerd maar ze blijft het maar doen..
Grind wordt wekelijks vervangen en bak dagelijks, max. per twee dagen uitgeschept. Wat doe ik dan verkeerd?
Onze andere kat gaat gewoon zonder problemen op de bakken.
MarlindeRooz schreef:Denk dat het ook veel uitmaakt of je airco binnen hebt. Ik vind 40 graden niet zo storend als ik tenminste ‘s nachts slaap. In landen als Amerika zijn ze die warmte ook meer gewend.
Maar alsnog gaat de temperatuur hier gewoon stijgen. Dus zal men in NL er ook aan wennen.
MoniqueT schreef:Pff, warm ja ... er hangt hier een soort zanddeken over de vallei en de bergen. Geen sprankje zon en nu al 29 graden. We moeten naar 43 graden vandaag. Gelukkig maar één dag.
Zo naar binnen, airco aan en kledingkasten opruimen. Alvast wat in de koffer mikken voor Nederland volgende week. Ik breng de zon mee!
Captain schreef:Marije_1997 schreef:Jolien,
Zetten is zeker niet pijnloos bij een spiraal. Prikpil word ik ook depressief van omdat het hormonen afgeeft in m'n lichaam. Huisarts zei ook al tsja enige wat je dam over houd is een condoom. Nu houd m'n vriend daar niet van en ik ook niet. Persoonlijk,ben liever zwanger dan al die ellende van anticonceptie. Misschien dat het in de toekomst anders is hoor. Geen idee. We gaan het zien.![]()
![]()
Want als je zwanger bent dan heb je geen last meer van hormonen. En bevallen is ook een eitje. En een kind opvoeden ook, veel beter dan een condoom!
Maar gaat vast goed komen met die nieuwe vriend van je.Hopelijk mag die dit kind wel blijven zien dan.