Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Nabster schreef:Dat ik nu niet weet hoe het afgelopen is met die Berner Sennen pup. Fake of niet, ik slaap er niet meer van. Kunnen we geen actiegroep oprichten ofzo. Mogen we ook demonstreren, komen we nog eens buiten.
Ik zit met vragen....
Hier!
[ [url=m/WsJg75.jpg]Afbeelding[/url] ]
Okee serieus, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Nyaleti schreef:Ik hou m'n hart vast voor mijn bejaarde pony de komende dagen..Hij gaat echt niet goed op koud weer en eet nu al een tijdje slecht (bijwerking vd medicatie) en wil z'n Glucosamine niet meer eten maar heeft wel erge artritis.. gelukkig kan ik hem wel lekker warm inpakken en eet hij z'n hooi goed maar hoop echt dat hij er oké doorheen komt.
marley93 schreef:Nyaleti schreef:Ik hou m'n hart vast voor mijn bejaarde pony de komende dagen..Hij gaat echt niet goed op koud weer en eet nu al een tijdje slecht (bijwerking vd medicatie) en wil z'n Glucosamine niet meer eten maar heeft wel erge artritis.. gelukkig kan ik hem wel lekker warm inpakken en eet hij z'n hooi goed maar hoop echt dat hij er oké doorheen komt.
Ik weet niet waar je woont, maar eventueel heb ik nog wat duivelsklauw of zelfs buut als de nood hoog is tegen pijn.
Ik deed mijn oude paardje bij vrieskou altijd twee dekens op (200 of 300 grams met een dunnere er overheen) en als het echt te gek werd, bleef ze binnen. Maar die was vooral gevoelig op darmen die stil kwamen te liggen bij koud weer.
MarcoBorsato schreef:Nabster schreef:Dat ik nu niet weet hoe het afgelopen is met die Berner Sennen pup. Fake of niet, ik slaap er niet meer van. Kunnen we geen actiegroep oprichten ofzo. Mogen we ook demonstreren, komen we nog eens buiten.
Ik zit met vragen....
Klets me even bij.