Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imaudy schreef:Hoop dat de avondklok snel weg is..ligt er ook een beetje aan wie de nieuwe ministers worden.
Gemiddelde kabinetsformatie duurt 3-4 maanden, dan zou je midden in de zomer zitten. En het zou me niet verbazen als het deze keer langer duurt gezien de versplintering in de politiek. sureido schreef:Ben er echt voor niks doorheen gegaan, blijkt dat je na 18.00 al niet meer mag parkeren daar dus heb nu een boete van 109€. Zou aanvechten helpen of naai ik mezelf dan dubbel omdat ik door de avondklok ben gegaan? Want de markt is nu natuurlijk bijna niet omdat er geen kleding etc is..
Exitium schreef:imaudy schreef:Hoop dat de avondklok snel weg is..ligt er ook een beetje aan wie de nieuwe ministers worden.
Wie de nieuwe ministers worden heeft er niets mee te maken, mag hopen dat de avondklok weg is voor er een nieuw kabinet zit.Gemiddelde kabinetsformatie duurt 3-4 maanden, dan zou je midden in de zomer zitten. En het zou me niet verbazen als het deze keer langer duurt gezien de versplintering in de politiek.
sureido schreef:Ja, je mag er altijd dag en nacht parkeren maar op dinsdag avond niet, normaal worden dan die kraampjes opgezet maar die zijn er nu niet dus dubbel zo zuur. Ik kan het proberen aan te vechten dat ik hem nog expres ben gaan verzetten alleen ik denk dat de kans echt 0.0 is omdat het idd vanaf 18.00 parkeerverbod is
sureido schreef:Joh, was gewoon een grapje. Bij mij kwam FvD ook hoog bij de stemwijzer uit.
Maar als je nu eens een minuut op FB rondneust op de nieuws pagina’s bij de reacties, dan is jouw reactie eerder kortzichtig dan de mijne
als we van fb uit moesten gaan wass fvd aan de macht en had rutte nog 2 zetels
heel virus wappie NL stemt op hem..
sureido schreef:Maar hij is anti Corona / avondklok en alles d’r bij, dus dan zal een deel van zijn stemmers dat ook wel zijn, dus dan is zo’n grapje toch niet heel gekheel virus wappie NL stemt op hem..
En ik weet niet of die mensen nou echt thuis zouden blijven met klachten![]()
Maar beetje off-topic haha.
Rennie89 schreef:Ja het is meer ter voorkoming van psychische problemen ook gezien ik daar wel een geschiedenis in heb en nu dus gedeeltelijk in de ziektewet zit sinds november door dus extreme pijnklachten. Thuis zitten is in deze situatie vaak noodzaak maar het breekt je op een gegeven moment ook echt mentaal, woon alleen dus dan heb je ook weinig sociale contacten. Mocht ik een x politie tegenkomen hoop ik maar dat ze de situatie begrijpen. Zo niet...zegt dat ook iets over de menselijkheid.
Heb overigens niet aan mijn eigen verklaring gedacht, heb die voor werk wel ingevuld maar niet voor dat blokje om omdat ik niet weet of dat wel echt mag.