Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 23:34

wyoming schreef:
Dat ik mij net rot schrok van een stomme trol in de badkamer die mijn zoon daar had neergezet. (Was half donker en er stond dus iets pluizig op het randje wat ik niet meteen kon plaatsen)

:') :')
Sorry, maar komt zo grappig over hoe je het beschrijft.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 23:45

Myfairytale schreef:
wyoming schreef:
Dat ik mij net rot schrok van een stomme trol in de badkamer die mijn zoon daar had neergezet. (Was half donker en er stond dus iets pluizig op het randje wat ik niet meteen kon plaatsen)

:') :')
Sorry, maar komt zo grappig over hoe je het beschrijft.

Harry Potter variant: TROLL!!!!!! Troll in the dungeon bathroom!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 23:46

Sorry kom niet meer bij. _O- _O- _O- _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 00:04

wyoming schreef:

_O- _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 00:13

nicole_floor schreef:
wyoming schreef:

_O- _O-

Dat is niks om te lachen als je geen toverstokje hebt om in de neus van de trol te rammen! :D

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 03:00

Dat mijn buurman weer eens visite heeft en ze praten zo hard. Ik wil slapen :\

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 07:29

Mijn buren. Echt deze mensen. Ik wil zo graag weg hier, maar dat gaat gewoon niet.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 07:40

Flying_Angel schreef:
Dat mijn buurman weer eens visite heeft en ze praten zo hard. Ik wil slapen :

De buren zitten hier nog steeds buiten.... Heb ze af en aan ook de hele nacht gehoord.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 07:41

LaPluche schreef:
Flying_Angel schreef:
Dat mijn buurman weer eens visite heeft en ze praten zo hard. Ik wil slapen :

De buren zitten hier nog steeds buiten.... Heb ze af en aan ook de hele nacht gehoord.

:(:) ik ken je struggle. Misschien vanmiddag samen met iemand anders het gesprek proberen aan te gaan? Kijken of ze het door hebben wat voor overlast ze veroorzaken?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 08:10

Mijn man die zo nodig om 8 uur 's morgens moet boren in onze tussenwoning op zondag. Wie krijgt straks de buren weer over zich heen? Ik natuurlijk. Pfff.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 09:47

Dat ik even op bed ging zitten en toen omviel en nu in mn bed heerlijk lig maar er toch echt uit moet :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:10

Dat ik nog niet uit bed kan omdat mijn ouders zo slim waren om iemand uit te nodigen terwijl ik vrijdag een corona test heb gehad en nog geen uitslag heb.

Ik ben inmiddels weer zo goed als beter gelukkig maar ik wil uit bed omdat de huisstofmijt mij begint te irriteren en mijn neus als een gek kriebelt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:23

Zebrastreep schreef:
Dat ik nog niet uit bed kan omdat mijn ouders zo slim waren om iemand uit te nodigen terwijl ik vrijdag een corona test heb gehad en nog geen uitslag heb.

Ik ben inmiddels weer zo goed als beter gelukkig maar ik wil uit bed omdat de huisstofmijt mij begint te irriteren en mijn neus als een gek kriebelt

Wel goed van je dat je ondanks je eigen ongemak nu je je er wel aan houdt om afstand te bewaren tot je de uitslag wel hebt. Maar er is inderdaad vanuit je ouders niet helemaal lekker over nagedacht... Hopelijk voor jou gaat t bezoek snel weer weg..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:29

friendly schreef:
Zebrastreep schreef:

Wel goed van je dat je ondanks je eigen ongemak nu je je er wel aan houdt om afstand te bewaren tot je de uitslag wel hebt. Maar er is inderdaad vanuit je ouders niet helemaal lekker over nagedacht... Hopelijk voor jou gaat t bezoek snel weer weg..

Ja het zal wel moeten mijn ouders denken dat het wel meevalt omdat het alweer een stuk beter gaat. Ik denk ook dat het komt van allergieën. Hoor net dat ze weer weggegaan. Eindelijk tijd voor koffie *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:47

Maar... Als jij Corona hebt ( misschien) en je leeft met je ouders in 1 huis... Dan is het hele huishouden toch in quarantaine zou je denken? :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:56

Ineke2 schreef:
Maar... Als jij Corona hebt ( misschien) en je leeft met je ouders in 1 huis... Dan is het hele huishouden toch in quarantaine zou je denken? :=

Mijn vriend wacht op uitslag van de test, zolang ik geen klachten heb mag ik gaan en staan waar ik wil. Als de test positief is, moet ik ook in quarantaine. Gek eigenlijk he, je zou denken dat de ander in ieder geval tot de uitslag ook in quarantaine gaat

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:57

Ineke2 schreef:

Zolang ik geen koorts heb en niet benauwd mogen mijn ouders als ze geen klachten hebben gewoon naar buiten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:04

Flying Angel: Ja, ik dacht echt dat het zo werkte... in elk geval zo zou ik er zelf mee omgaan en ook zeker niet op bezoek gaan bij mensen waarvan er een persoon in dat huishouden nog in afwachting is van de uitslag.
Maar als het bezoek het niet weet kunnen ze die keuze niet zelf maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:07

Ik zou zelf als visite zijnde niet eens binnen willen komen in een huis waarvan 1 van de bewoners mogelijk corona heeft :o hell to the no, want straks zit ik dan mogelijk zelf ook thuis. Geen zin in hoor, echt niet, ik heb al 5 weken in mijn uppie opgesloten gezeten, liever niet nogmaals.

Edit: had per ongeluk te snel op versturen geklikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:22

Dat ik straks met een gezin een fotoshoot heb maar echt geen flauw idee heb hoe en wat. Nah ja ze wouden m'n probeersel wel zijn, dus heb de locatie wat verkend, maar nog loop ik vast eugh

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:39

Flying_Angel schreef:
Ineke2 schreef:

Mijn vriend wacht op uitslag van de test, zolang ik geen klachten heb mag ik gaan en staan waar ik wil. Als de test positief is, moet ik ook in quarantaine. Gek eigenlijk he, je zou denken dat de ander in ieder geval tot de uitslag ook in quarantaine gaat

Wat stom dit. Ik dacht echt dat dan het hele huishouden in quarantaine moet.

Ik ben net in de supermarkt uitgemaakt voor stomme millennial die schijt heeft aan de corona regels, omdat ik iemand in haalde in een gangpad was minimaal 3 meter breed is. En ik erger me omdat mensen tegen de verplichte looprichting in lopen..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:57

Flying_Angel schreef:
Ineke2 schreef:

Wat stom dit. Ik dacht echt dat dan het hele huishouden in quarantaine moet.

Ik ben net in de supermarkt uitgemaakt voor stomme millennial die schijt heeft aan de corona regels, omdat ik iemand in haalde in een gangpad was minimaal 3 meter breed is. En ik erger me omdat mensen tegen de verplichte looprichting in lopen..[/quote]

Poe dat had ik niet gepikt. Zo jammer dat die mensen het gewoon niet even krijgen dan piepen ze direct wel anders.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-20 13:00

Als we dan toch dat generatie ding er weer bij gaan halen heb ik meer last van Boomers die zich er niet aan houden, maar okay. :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 13:08

Ik erger me aan het aantal besmettingen die stijgen. Niet zo zeer dat ik meerder aan dat mensen beter moet omgaan met regels, maar erger me eraan omdat het dan nog langer duurt voordat ik een oud stalgenootje kan zien. We hadden eind augustus afgesproken, ze is behoorlijk risico geval dus ze wil wat ik snap geen risico nemen maar wil haar ook zo graag zien.. maar als het nu aan het stijgen is houd ik me hart was.. -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 13:28

De twijfel wel of geen nieuwe telefoon...