Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:38

astridastrid schreef:
Ik heb alles uitgepakt!

Zaten echt leuke dingen bij. Ga het snel uitwerken en op mijn site plaatsen met een verhaaltje haha!

Deze wil ik alvast delen:
[ [url=m/akdlRx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou ik zelf absoluut niet gevonden hebben binnen Zalando (niet “mijn merk”) en toen ik hem uit de doos haalde, dacht ik “oei, slobberige stof”. Maar aan vond ik hem wel echt leuk!

Wauw! Dit kan jij echt goed hebben :j
Ben benieuwd naar de rest!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:56

Annet73 schreef:
Wauw! Dit kan jij echt goed hebben :j
Ben benieuwd naar de rest!

Dankjewel <3!
Het was echt een hele diverse box. De stijlen gaan alle kanten op haha! Van wijde jeans naar heel vrouwelijk.

Geniet ook echt van alle foto’s hier van iedereen, superleuk!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 03:44

Hallo

Ik zag dit topic en dacht ik doe ook mee!

Net alles ingevuld ben heel benieuwd.

Carmen gaat mij helpen.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:12

astridastrid schreef:
Ik heb alles uitgepakt!

Zaten echt leuke dingen bij. Ga het snel uitwerken en op mijn site plaatsen met een verhaaltje haha!

Zou ik zelf absoluut niet gevonden hebben binnen Zalando (niet “mijn merk”) en toen ik hem uit de doos haalde, dacht ik “oei, slobberige stof”. Maar aan vond ik hem wel echt leuk!

Wow, dat staat je goed zeg! Even je site bekeken, nog jaloerser, jij durft het nog te dragen ook :D ! Ik ben heel benieuwd naar de andere items.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:19

Ik geniet zo van de fotos en de boxen. Ik moet eerst 5 kilo kwijt voor ik weer wat ga bestellen, maar ik heb eerder 2x een box besteld en daarmee op ene goede manier uit de comfort zone.

Blijkt bv dat ik een T-shirt , met Tommy of Calvin erop best leuk vind :D ( nooit zelf bedacht maar die shirts staan leuk op een spijkerbroek ) .
En een ruitjes broek .... ook ver buiten m'n comfort draag ik met heel veel plezier

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:50

Mijn styliste is snel! Helemaal happy met de previews! Wil 2 dingen anders, vind wel leuk combi van echt ik dingen En buiten comfort zone dingen.

Afbeelding
Geweldige kleur het jasje, maar zou het model nooit zelf kiezen. Ga hem wel proberen,
Blouse, leuk!
Broek, toffe ruitjes, wil ik erg graag nog eens. Maar ga vragen of ze die in een skinny model heeft,

Afbeelding
Topje,leuk! Zou ik zo zelf bestellen
Schoenen, leuk! Zou ik nooit zelf bestellen:+

Afbeelding

Blouse en broek, mooie kleur! Laat ik komen.

Blouse weet ik nog niet wat ik ervan vind. Zou ik nooit zelf bestellen, laat hem wel komen

Afbeelding

Broek, zelfde als de blouse erbij. Sluit wel aan op mijn moodboard, dus laat hem zeker ko,en,
Body, die laat ik aanpassen. Vind hem saai
Afbeelding
Stylist choice: zou ik zo zelf bestellen haha!

astridastrid

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:56

Leuk Gianti,
Benieuwd naar aan-foto's!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:06

Oh super leuk Gianti!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:08

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is uiteindelijk mijn definitieve box. De 4 laatste items zijn van de preview over gebleven (zwart wit gestipte jurk, groene jurkje, gele rokje en de schoenen), de rest is nieuw.
Opzich wel een leuke box met veel kleur. Ik weet alleen van een deel al dat ik dat niet ga houden en sommige dingen zijn ook wel wat saai. Ik had dezelfde vragen voor de styliste als vorige keer (geschikt voor werk, wel kleur en opvallend). Maar ben benieuwd :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:13

Mijn bank app geeft een foutmelding als ik de bestelling wil betalen dat de iban van zalon ongeldig is. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Overigens is het echt aan te raden de items die je wil houden na te zoeken op de site van zalando. Een broek die ik wil houden is nu 40% korting op, wat zalon niet automatisch toevoegd. Ik heb daar voor gebeld en nu is de korting wel toegepast!

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:19

Er komen echt leuke boxen voorbij!
@Gianti: die groene broek vind ik tof! Wil graag nog zoiets voor deze zomer
@Tanya: Veel uit jouw box zou ik ook wel houden/proberen. Vind dat blauwe coltruitje ook leuk, ben benieuwd hoe die in het echt is.
@BalouArera: ik moet nog betalen, dus geen idee. Wel fijn dat bellen genoeg is, ik vind het eigenlijk zonde om het terug te sturen en opnieuw te bestellen, want dat is weer extra vrachtwagens die moeten rijden, maar wil ook niet daarom 40% meer betalen.

Mijn box komt vandaag tussen 13.20 en 15.20. Uiteindelijk 26-4 stond m'n preview klaar, diezelfde avond nog beantwoord en 4-5 kreeg ik een mail dat ze je hem hadden verstuurd. In mijn account staat hij ook als 'onderweg'.
Had de styliste gevraagd om een jurkje na te sturen (andere was niet meer leverbaar), zie dat deze ook al verzonden is, maar dan met DHL ipv Post-NL, ben benieuwd wanneer die komt.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:34

Hier wat items uit mijn box, de preview staat hierboven. De broek was echt leuk, maar veels te groot.

Het paarse shirt twijfel ik nog over qua kleur
Afbeelding

Blauwe shirt was leuk maar erg oversized. En twijfel of het een beetje teveel merk is
Afbeelding

Gele shirt was zoals verwacht verschrikkelijk, zowel qua vorm als qua kleur echt compleet de plank misgeslagen
Afbeelding

Dit shirt was wel cute, maar 40€ vind ik hem niet waard
Afbeelding

En dan nu nog de flop: 65€ om eruit te zien als een schapenherder
Afbeelding

De rest van de box was zo lelijk dat ik niet eens een foto heb gemaakt. Ik twijfel over de donkerblauwe en paarse shirt, maar baal stiekem wel. Had aangegeven dat ik veel hoge shirts heb en graag dingen met v hals wilde proberen omdat ik de nadruk op decolleté wil leggen en minder op m'n buik. Dus ik vind de hoge shirts wle leuk, maar het sluit niet aan bij m'n wensen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:56

Oh ik vind dat roze jurkje juist wel heel erg leuk!

Jammer van de shirts, zowel qua wens als qua eentonigheid. Een keer een Tommy shirt oke, maar om er dan direct vier? in te stoppen? Dat is wel een beetje overdreven :=

Overigens heb ik ook het zwarte leren jasje binnen gekregen wat hier in het topic ook voorbij is gekomen. Wat een flop. Heb het expres zeer ruim besteld en het was nog een veel te krap, raar zittend jasje. Nou ja, mijn bankrekening is weer blij :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:57

Snap ik Aight, dit zijn dingen die je ook zelf wel op de site had kunnen vinden. MUV de schapenhoeders jurk natuurlijk ahahhaa.

Ik had dat gele t-shirt uiteindelijk ook haha, was ook niks.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:15

Ik vind dat het paarse shirt je heel leuk staat! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:18

BalouArera schreef:
Mijn bank app geeft een foutmelding als ik de bestelling wil betalen dat de iban van zalon ongeldig is. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Overigens is het echt aan te raden de items die je wil houden na te zoeken op de site van zalando. Een broek die ik wil houden is nu 40% korting op, wat zalon niet automatisch toevoegd. Ik heb daar voor gebeld en nu is de korting wel toegepast!

Bij mij is het spijkerjasje nu 39,99 ipv 47,99 werkt dat echt dat je die dan meer in de korting kunt krijgen? Ik heb zelf nu de box bijna een week thuis, maar vind het zo zeurderig om om meer korting te vragen. Alhoewel ik nu ook die groene broek voor 41,95 ipv 55,95 heb opgestuurd gekregen door mijn stylist. De blouse was inmiddels uit de korting dus die heb ik nu voor 39,99 een maat kleiner besteld. Stiekem hoop ik dat ie te klein is, dan houd ik namelijk de M. :')

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:20

Afbeelding
Afbeelding
Dit is mijn uiteindelijke box. Ik twijfel een beetje over de diepte van de hals van sommige shirts. Ik heb nauwelijks een a cup. Ik heb daarom ook 2 blousjes afgewezen, daarvoor het blauwige mouwloze blousje en die ernaast gekregen. Ik ben heel benieuwd naar de pantalon en het jasje. Meestal heb ik te weinig ruimte rond mijn schouders of ik verzuip erin :')

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:36

Voor degene die nog geen box besteld en hun eerste box willen gaan bestellen: ik heb een kortingscode van 10% bij styliste Sanne. Stuur maar een PB’tje bij interesse

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:32

Even een vraagje. Vandaag mijn 1e box ontvangen en gepast en ik wil 4 artikelen houden alleen wordt er op de pakbon verwezen naar zalon.nl/feedback zodat je de prijzen (ook ivm korting) kunt bekijken maar als ik daarheen ga krijg ik dit:

Afbeelding

En als ik naar mijn bestelling ga dan staat het hele totaalbedrag er:

Afbeelding

Hoe ga ik nu verder? :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:38

Even een dag (soms 2) wachten tot Zalon door heeft dat je box is aangekomen :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:24

Ja dat heb ik er ook staan. Waarschijnlijk omdat ik al met mijn styliste gecommuniceerd heb over de box. Oh, inmiddels staat het er wel juist en kan ik invullen welke ik ga retourneren, dat is handig.

Edit; gekeken en ik kan nu wel feedback geven, maar ik wacht even met retourneren totdat alles wat ik heb nabesteld ook is aangekomen, dan kan het allemaal in 1 doos.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 06-05-20 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:28

Aight schreef:
Hier wat items uit mijn box, de preview staat hierboven. De broek was echt leuk, maar veels te groot.

Het paarse shirt twijfel ik nog over qua kleur
[ [url=m/1pu83w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blauwe shirt was leuk maar erg oversized. En twijfel of het een beetje teveel merk is
[ [url=m/tdwEUr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gele shirt was zoals verwacht verschrikkelijk, zowel qua vorm als qua kleur echt compleet de plank misgeslagen
[ [url=m/455Gcn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit shirt was wel cute, maar 40€ vind ik hem niet waard
[ [url=m/mXu8GO.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan nu nog de flop: 65€ om eruit te zien als een schapenherder
[ [url=m/aPuxaa.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rest van de box was zo lelijk dat ik niet eens een foto heb gemaakt. Ik twijfel over de donkerblauwe en paarse shirt, maar baal stiekem wel. Had aangegeven dat ik veel hoge shirts heb en graag dingen met v hals wilde proberen omdat ik de nadruk op decolleté wil leggen en minder op m'n buik. Dus ik vind de hoge shirts wle leuk, maar het sluit niet aan bij m'n wensen...

Oei ... als ik eerlijk mag zijn vind ik niets “wauw” terwijl je toch een figuurtje hebt dat met veel weg komt!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:29

Nu weet ik weer waarom ik online niets koop..
Twee jurkjes (de kortere) stonden mij niet qua figuur. Dikke kont in. De langere jurk is eigenlijk voor meer chique gelegenheden (maar dat heb ik nooit), dus eigenlijk ook niet aan mij besteed.
High waist broek was mooi, maar te groot. Een zwarte blouse met bloemenprint zit goed en staat leuk, die mag blijven.
M'n rode rok met stippen is te groot. Bijpassend wit t-shirt ook te groot. De combo een maatje kleiner zou top zijn, maar 80 euro voor een rok......
Als laatste witte sneakers. Daar ben ik nog niet over uit. Er zit een soort bloemetjes-rand op waarvan ik niet weet of ik het leuk vind :+

Al met al: 2 outfits met veel potentie, staan mij ook wel goed. Maar de maten verkeerd, dus moet het terugsturen. En ik vind de prijs te hoog om opnieuw te bestellen :o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:13

Tanya schreef:
[ [url=m/4cNLEL.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wgEwQc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8LXof5.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is uiteindelijk mijn definitieve box. De 4 laatste items zijn van de preview over gebleven (zwart wit gestipte jurk, groene jurkje, gele rokje en de schoenen), de rest is nieuw.
Opzich wel een leuke box met veel kleur. Ik weet alleen van een deel al dat ik dat niet ga houden en sommige dingen zijn ook wel wat saai. Ik had dezelfde vragen voor de styliste als vorige keer (geschikt voor werk, wel kleur en opvallend). Maar ben benieuwd :D

Dat zwarte jurkje met witte stippen is echt leuk! Heb je een linkje?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 19:24