Dat afstuderen is echt niet grappig meer nee. Gelukkig laatst wel een mail gekregen dat als ik voldoe aan het eindniveau ik niet alle stage uren in hoef te halen
Mijn baas zou me nu al mn diploma geven als dat kon dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar begin m wel steeds meer te knijpen om in september met scriptie daadwerkelijk te beginnen... En we zijn in principe een contactberoep. Vind het echt lastig dat paramedisch niet zo genoemd wordt als andere contactberoepen. Er zit wel iets van verschil in naar een therapeut mogen qua noodzakelijkheid of een kapper oid. Die onzekerheid is het enige wat ik moeilijk vind eigenlijk nu.Ik vind je tafel ook echt heel leuk Faelynn! Mijn eet- en salontafel zijn ook totaal verschillen. Eentje mangohout met stalen onderstel en andere blank steigerhout met stalen onderstel. Maar ik ben sowieso allergisch voor hele series en alles exact hetzelfde
Erg druk geweest met Animal Crossing en Final Fantasy

.
S avonds om half 9 he, sta je al dat water naar buiten te doen en half in paniek te raken dat t ding t niet meer doet. Gelukkig doet ie weer, zonder dure wasmachinemannen te hoeven bellen
Ik heb nooit geweten hoe blij je kunt zijn dat je wasmachine normaal doet centrifugeren en afpompen zonder de je bijkeuken op een watersnood ramp te laten lijken.
.
Maar, nog een bezigheid, ik ben dus aan het online shoppen voor een nieuwe badmat. Heb wel al een hanger besteld voor de handdoeken... Klinkt als, lijkt op toch?
.
. Blij mee hoor.
. Mini-boomgaard.