Volgens mij is het hier over gewaaid Ti's hier nu wind stil, het heeft wel een beetje geregend maar is nu weer droog.
Anoniem
Geplaatst: 16-02-20 19:54
Onderweg naar de workshop van Saddle Jewels heb ik veel water gezien, veel aquaplanning gehad (de 80 wegen hier zijn super slecht dus al het water blijft liggen, maar word nergens aamgegevem). En op de terug weg, geen aquaplanning, maar zoveel water pffff.
Hier lekkage bij de voordeur op 3 hoog water is bij een hoekje naar binnen gesijpeld waar van de verdieping boven ons het water naar beneden komt uit een provisorisch gefabriceerde "regenpijp"
Anoniem
Geplaatst: 16-02-20 20:36
Pepperrr schreef:
Volgens sommigen krijgen we volgende week zondag storm Ellen. Er is weer iets aan het ontwikkelen op de Atlantische Oceaan.
Ben wel klaar met die stormen hoor.xD Vandaag rond Utrecht gereden en daar kwam het echt met bakken uit de hemel, zo erg dat alleen de achterlichten nog te zien waren. Was blij dat we met mijn ouders wagen waren en mijn vader reed, want mijn spark had dit niet leuk gevonden. xD
Hier in noord Groningen begint het weer in 1x hard te waaien
chanicha
Geplaatst: 16-02-20 21:39
Ik ben eigenlijk wel klaar met dit weer, ik wil voorjaar en zon
Tancreda4
Geplaatst: 16-02-20 21:42
Ik krijg steeds meer hekel aan bepaalde mensen op deze manier. Denissen en Ellen's kunnen zo niets meer goed doen
Maar ga weg zeg, nog een storm. Ik word echt kneiter shaggo van die rot wind. Of doe het lekker door de weeks als ik toch op kantoor moet zitten. Dennis pakte mijn enige buiten dag af van deze week. Na 6 dagen eindelijk de tijd.... En krijg je dit weer. Grmbl. Ik ben blij als het lente is
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-02-20 21:42
Ik ben al tevreden met wind weg. De rest komt vanzelf wel.