Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 18:50

Sheran schreef:
Haha, jullie doen het fout :')

Nou, met name omdat ik het idee heb dat ik zo'n ding nauwelijks ga gebruiken, omdat ze bijvoorbeeld lekken op verkeerde plekken, onhandig drinken, niet schoon te maken zijn, drank niet goed warm houden...

Ik heb een thermosfles van Dopper en een travelmug, de eerste gebruik ik veel vaker. Een travelmug is niet dicht en kun je dus niet in je tas steken met vloeistof erin, en warm blijft het ook niet zo lang. Het is enkel handig om een lange afstand mee te lopen zonder thee over je handen te krijgen.
Dus ik zou een thermosfles aanraden, de dop kun je bij de meeste omdraaien als beker en er passen meerdere bekers in dus je drinkt nog meer ook.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 19:23

Oscar schreef:
lenaa_tje schreef:
Ik twijfel alleen of headphones gaan helpen of dat ik me misschien niet moet aanstellen.

Dat laatste. Er zijn hele generaties succesvol opgegroeid zonder al die meuk. Dus hup, weg met die aanstellerij.

Ik las dit en dacht heb ik dit gezegd :') maar verkeerd gequote.

Iemand die mij van een Videoland abonnement wil af praten.

Alja

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 19:45

Zou ik zeker niet doen nu we weer de zomertijd in gaan!
Zonde met die lange avonden en hopelijk mooi weer wil je toch lekker buiten zijn ipv binnen voor de tv.

Maak een lijstje met wat je wil kijken en neem ik september een abonnement :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 22:55

Inderdaad zonde, je hebt echt al genoeg schermtijd. Zoom eens uit op jezelf als je tv kijkt. Zie het het? Die vrouw in de bloei van haar leven die naar een nepwereld aan het staren is? Voel je de eenzaamheid die ervan af straalt? Waar ben je in vredesnaam mee bezig?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 23:33

Sheran schreef:
Inderdaad zonde, je hebt echt al genoeg schermtijd. Zoom eens uit op jezelf als je tv kijkt. Zie het het? Die vrouw in de bloei van haar leven die naar een nepwereld aan het staren is? Voel je de eenzaamheid die ervan af straalt? Waar ben je in vredesnaam mee bezig?

:') ik heb zoveel mensen om mij heen de hele dag dat ik dat nou juist wel fijn vond.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 23:40

Ga dan breien ofzo. Of iets creatiefs doen. Niet iets dat je hersencellen bijna doet afsterven. Word goed in iets. Zorg dat je iets door te geven hebt aan je kleinkinderen. 'Oma, kan je me leren borduren?' 'Nee, oma had een abonnement op Videoland. Oma kan je wel leren hoe je op de bank moet vegeteren.'

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 23:49

Sheran schreef:
Ga dan breien ofzo. Of iets creatiefs doen. Niet iets dat je hersencellen bijna doet afsterven. Word goed in iets. Zorg dat je iets door te geven hebt aan je kleinkinderen. 'Oma, kan je me leren borduren?' 'Nee, oma had een abonnement op Videoland. Oma kan je wel leren hoe je op de bank moet vegeteren.'

_O- _O- _O-

Stel je hebt straks videoland, ben je dan tevreden of wil je dan ook netflix en disney? Want videoland heeft natuurlijk geen witcher, geen lion king, en zo door.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 05:44

Sheran schreef:

Dankjewel dit helpt wel

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 05:45

Telpeva schreef:
Sheran schreef:

_O- _O- _O-

Stel je hebt straks videoland, ben je dan tevreden of wil je dan ook netflix en disney? Want videoland heeft natuurlijk geen witcher, geen lion king, en zo door.

Al uitgeprobeerd en ook weer opgezegd :')
Dus zo zijn we wel weer.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:26

Ik krijg hier onderin beeld nu ook meteen reclame voor Disney+ _O-

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 11:25

Hahaha geweldig! Al vraag ik me af of de kleinkids het niet veel cooler vinden om samen dat hippe populaire tv programma samen te kijken met oma ipv samen te breien. _O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 11:52

Benoite schreef:
Hahaha geweldig! Al vraag ik me af of de kleinkids het niet veel cooler vinden om samen dat hippe populaire tv programma samen te kijken met oma ipv samen te breien. _O-

Oma kent die hippe tv-programma's helemaal niet., want oma's hersenen zijn volledig afgestompt door een leven lang bankhangen. Oma is helemaal geen leuke oma. Oma is een enge vrouw die half vergroeid is met haar bank.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 12:01

Sheran schreef:

thanks zelfs ik raak hierdoor geïnspireerd :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:35

Ik heb jullie hulp nodig. :')

Ik wil graag skates hebben maar die dingen zin belachelijk duur. Heb er nu eentje op het oog voor 90 euro. Probleem is dat ik bang ben dat ik het 1 keer ga doen en daarna nooit meer. :+ En ik heb gisteren alweer 300 euro uitgeven voor aan het huis dus ik kan het eigenlijk ook niet goed gebruiken.
Maar het lijkt me heerlijk om met het weer dat komen gaat te skaten. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:38

Neverland schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. :')

Ik wil graag skates hebben maar die dingen zin belachelijk duur. Heb er nu eentje op het oog voor 90 euro. Probleem is dat ik bang ben dat ik het 1 keer ga doen en daarna nooit meer. :+ En ik heb gisteren alweer 300 euro uitgeven voor aan het huis dus ik kan het eigenlijk ook niet goed gebruiken.
Maar het lijkt me heerlijk om met het weer dat komen gaat te skaten. :=

Heb je al op Marktplaats gekeken?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:39

Ga je er niet helemaal van af praten. Buiten bewegen is gewoon lekker en goed. Misschien eerst eens een paar lenen? Of voor een prikkie tweedehands overnemen?
Dan kan je uitproberen of je het leuk vindt. En dan niet besparen op wat beschermers. ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:40

Jawel maar ik vind het geen fijn idee om naar vreemde mensen nu te gaan in deze tijd. En versturen doe ik liever niet... Vertrouw dat nooit.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:46

Neverland schreef:
Jawel maar ik vind het geen fijn idee om naar vreemde mensen nu te gaan in deze tijd. En versturen doe ik liever niet... Vertrouw dat nooit.

Oké ik praat je er ook niet vanaf maar kijk eens bij de declathon.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 20:56

Misschien kan je de lenen van vrienden of familie?
Dat kan je wel contact vrij ophalen.
Ik heb die van mij niet meer liggen, maar anders zou ik ze ook best uitlenen aan mensen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 21:13

Nou ik heb ooit skates gekocht maar ze liggen al 12 jaar te verstoffen. Is eigenlijk alleen maar leuk als je aan een hele lange rechte asfaltweg woont. Verder is het echt niet te doen. Niet kopen hoor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:18

Sheran schreef:
Nou ik heb ooit skates gekocht maar ze liggen al 12 jaar te verstoffen. Is eigenlijk alleen maar leuk als je aan een hele lange rechte asfaltweg woont. Verder is het echt niet te doen. Niet kopen hoor.

Dit klopt wel :)).

Ik woon heuvelachtig, dat is helemaal een drama. Eenmaal bovenop de heuvel heb je een hartaanval, als je beneden bent lig je met een hersenschudding tegen een boom :').

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:19

Kun je al aardig skaten, of moet je het nog leren? In het laatste geval niet doen. In deze tijd wil je de Eerste Hulp ook niet extra belasten.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:20

_San87_ schreef:
Sheran schreef:

Ik woon heuvelachtig, dat is helemaal een drama. Eenmaal bovenop de heuvel heb je een hartaanval, als je beneden bent lig je met een hersenschudding tegen een boom :').

hahahhaa :') duidelijk! niet doen! Levensgevaarlijk *D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 21:24

_San87_ schreef:
Sheran schreef:

Dit is echt zoooo waar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:25

senna21 schreef:
Kun je al aardig skaten, of moet je het nog leren? In het laatste geval niet doen. In deze tijd wil je de Eerste Hulp ook niet extra belasten.

Dit inderdaad!