Dat ons mam in de wasmachine of droger een pen in haar kleding had zitten en ik nu allemaal inktvlekken in m’n kleren heb.
Iemand de gouden tip hiervoor?
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-20 22:30
Kaulitz schreef:
Dat ons mam in de wasmachine of droger een pen in haar kleding had zitten en ik nu allemaal inktvlekken in m’n kleren heb.
Iemand de gouden tip hiervoor?
Volle melk! Heb ik inktvlekken mee uit mijn witte koksbuis gekregen.
laraxXxemma
Geplaatst: 04-01-20 22:34
SavannahNx schreef:
Dat ik niet weet of ik wel of niet wil uitgaan.
Gaan! Tenzij het is omdat je niet fit bent, gewoon gaan. Je hebt eerder achteraf spijt van dingen die je niet gedaan hebt dan dingen die je wel gedaan hebt
Van die poedersuiker die illegaal vuurwerk aan t afsteken waren... paarden van de rel Heb geroepen dat ze moesten opdonderen met die rommel (oke misschien had ik t ook vriendelijk kunnen vragen of ze weg wilden gaan, maar was echt boos.. misschien hadden ze dan wel geluisterd?) In elk geval gingen ze vrij vlot weg, wel nog een nitraat zo beetje in de voortuin... eerst overheersde woede, nu angst van hopelijk komen ze niet terug en gooien ze een nitraat bij de paarden in of bij de katten of weet ik veel.. Politie (ja nu ben ik ook zo iemand die belt ) heb ik ook gelijk ingelicht en melding gemaakt (dat ik er niks tegen heb maar ik bange paarden heb) diegene ging t gelijk doorzetten. Heb echt niks tegen vuurwerk, wel heel veel tegen dit gedrag...
Bedrijfseconomie.. hoop dat ik het tentamen en hertentamen gewoon haal, dan ben ik er eindelijk vanaf
Barramundi
Geplaatst: 04-01-20 23:05
Ineke2 schreef:
[ [url=m/CxFIPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaa!! Ik ook!!
Hier vliegt net een helicopter vlak over het huis. Om 7:00 ‘s ochtends. Nu ben ik wakker, wilde juist vandaag uitslapen Ga maar koffie zetten denk ik...
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 05-01-20 00:01
Hier vandaag ook weer vuurwerk, bij een speelveldje in het park, losloopgebied voor honden Ik snap mensen niet.
Ineke2 schreef:
[ [url=m/CxFIPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Asjeblieft (tip, zet je geluid wel even zacht of uit, harde ruis in het filmpje)
Dat ik al dagen een mega opgeblazen gevoel heb, misselijk en wat duizelig ben en nu rechts onder in m'n buik harder is met wat steken. Meteen bang voor een blinde darmontsteking maar het zal vast de eisprong zijn ofzo.
Dat ik wakker word met gigantische steken in mijn rug wat is het toch fijn om vrouw te zijn
Anoniem
Geplaatst: 05-01-20 08:58
Dat ik van plan was om deze ochtend rond 7.30 op te staan en naar de bakker te joggen. Is dochter al sinds 6.00 wakker met een humeur dat maar zo en zo is. Vriend heeft mij de voorbije week al 3x langer laten slapen dus het was nu echt wel mijn beurt om op te staan.
Ik was gister de oplader van mijn camera kwijt. Ik heb het hele huis op zijn kop gezet en in alle hoeken en gaten gezocht. Uit nijd een nieuwe combinatie besteld. Nu is de bezorger onderweg en 3x raden welke fiets ik in de oudpapierdoos vind
Dat ik zoveel faalangst heb om te rijden wanneer mensen kijken en dus vandaag maar weer na 10min ben beginnen uitstappen omdat er dus mensen aan kwamen en bleven kijken. Echt.