Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:03

Echt bizar...... := Nog nooit meegemaakt ook! Heb de beste man een Tony chocolonely gegeven.

Verder zijn de pakketten hier zonder veel vertraging aangekomen :)

Identity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:09

Ik heb eigenlijk nooit problemen met postbezorgers, zijn altijd netjes op tijd of hoogstens een dag later en altijd beleefd.

Tot vandaag, had iets besteld met levering via DHL, dacht dat het morgen pas zou komen maar enfin, blijkbaar vandaag dus.

Stond in de achtertuin plantjes te verzorgen dus hoorde de bel niet.
Je kan door de woning wel de tuin inkijken dus hij heeft me waarschijnlijk zien staan.

Die mafklapper heeft dus zo agressief aan staan bellen dat de bel stuk is, hij blijft maar bellen want de knop zit muurvast gedrukt. -O- -:(-

Gelukkig waren mijn buren thuis en hebben zij aangepakt maar was hier toch niet zo van gecharmeerd...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:22

Ik heb van het weekend een pakketje besteld, stond op de site dat het dinsdag verzonden zou worden, echter maandag al een track and trace en vanmiddag precies in het aangegeven tijdvak door dhl geleverd. Was echt verbaasd.

Vandaag nog iets bij bol.com, volgens track and trace wordt dat gewoon morgen afgeleverd, ben benieuwd.

Vandaag nog iets anders besteld. Wel bevestiging gehad dat het afgerond is maar geen track and trace, zou kunnen dat het door de brievenbus past.. Hoop wel dat t snel komt want dat is eigenlijk het enige dat ik snel nodig heb...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:52

Coconut schreef:
Hier ging net de bel, Postnl bezorger met een pakket :oo

Nu ben ik zelf altijd wel wakker om 23:00, maar vind dat toch een enigszins asociaal tijdstip om nog pakketjes te bezorgen. De gemiddelde Nederlander gaat toch ergens tussen 22:00 en 23:30 slapen volgens mij :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:54

Hier baal ik wel een beetje. M’n vriend heeft een pakje besteld vandaag en komt morgen. Mijn pakketje heb ik vorige week besteld en blijft staan op dat PostNL het nog op moet ophalen of verwerken... wel staat er morgen bij. Geloof nooit dat het morgen komt.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:27

Exitium schreef:
Coconut schreef:
Hier ging net de bel, Postnl bezorger met een pakket :oo

Nu ben ik zelf altijd wel wakker om 23:00, maar vind dat toch een enigszins asociaal tijdstip om nog pakketjes te bezorgen. De gemiddelde Nederlander gaat toch ergens tussen 22:00 en 23:30 slapen volgens mij :=

Het is dat ik vakantie heb en dus wat later naar bed ga, anders was ik me echt rot geschrokken!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:45

Berryz schreef:
Ayasha schreef:
Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?

Is dat niet bij bpost ;)

Nee, krijg van post nl telkens een track and trace mail waarin ik het kan aangeven en dat doe ik ook. :?

Bij Bpost En DPB denk ik, kan je het idd standaard zo zetten.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:59

Ach daar kijken ze bij Bpost toch niet naar.
Mijn “veilige” plaats is niet de voordeur... op mijn veilige plaats heb ik toch nog nooit iets gevonden. :roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 02:11

Kmbrly schreef:
Ach daar kijken ze bij Bpost toch niet naar.
Mijn “veilige” plaats is niet de voordeur... op mijn veilige plaats heb ik toch nog nooit iets gevonden. :roll:

Bpost slaagt er bij mij idd ook in om de veilige plaats niet te vinden. Is bij mij gewoon de voordeur... Na de 3e keer heb ik gemaild of ze hun bezorgers kunnen uitleggen dat ‘de voordeur’ de enige grote deur in de voorkant van het huis is. :o

Had toen een uur in de regen staan aanschuiven gezien het postpunt dat hiet in de buurt is nu een systeem heeft waarbij je buiten op je beurt moet wachten mét een winkelwagen en dus geen overkapping. :o
Was niet zo slim van me om kort daarna te mailen. :o

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:48

Emmaa_ schreef:
Ayasha schreef:
Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?

Bij PostNL kan je geen neerzettoestemming geven toch? Naar mijn weten kan dat alleen bij DPD

Hier kon ik daar bij de webshop wel voor kiezen en word wel bezorgd met PostNL

Niet dat ze überhaupt al m’n pakje komen bezorgen :')
Wij hebben echt een goede bezorger trouwens.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:22

Mijn pakketje voor een vriendin van me is nogsteeds niet bezorgd. Hij blijft staan op wordt gesorteerd. Ik snap dat het druk is, maar dit vind ik toch wel jammer dat het zo lang duurt..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:24

thirteenn schreef:
Mijn pakketje voor een vriendin van me is nogsteeds niet bezorgd. Hij blijft staan op wordt gesorteerd. Ik snap dat het druk is, maar dit vind ik toch wel jammer dat het zo lang duurt..

Meestal is ie dan gewoon kwijt als ie op die status blijft staan

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:27

Dilan93 schreef:
thirteenn schreef:

Meestal is ie dan gewoon kwijt als ie op die status blijft staan

Ik hoop het niet zit een handgemaakt boek in en wat lekkers. Nou is het allemaal wel opnieuw te maken... Maar toch..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:32

Mijn pakketten van 22-12 staan nu als ‘aangemeld’ bij post nl. Ben benieuwd of ze dit jaar nog bezorgd gaan worden

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:35

Mijn pakket wat de gele week al stond op wordt morgen bezorgd staat nu ineens bezorg datum onbekend?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:40

Heb 3 pakketten uit china =1 bestelling. Die zijn in Luik. Staan ook al in de app. Ben benieuwd wanneer ze thuis aankomen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:49

Mijn postnl bezorger weet gelukkig zelf waar onze neerzetplaats is. :))
Ik ben nu benieuwd, heb vanmorgen iets besteld bij bol met als levertijd vanavond. Nu heb ik dat nog nooit eerder gedaan, weet sowieso niet of er hier 's avonds bezorgd wordt (vaste bezorger iig niet, en het is een klein gat). Zou wel mooi zijn als het er vandaag is, wil het namelijk vrijdag gebruiken en zou er dan morgen boodschappen voor moeten doen (slow cooker, wil niet uren staan te roeren op nieuwjaarsdag dus als hij er niet is koop ik ook niet de ingredienten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:51

Ik ben ook benieuwd, ik heb gisteren bij FONQ besteld, maar het moet wel een mega pakket zijn (want grote wasmanden). Of mijn vaste bezorger het mee krijgt. Hij had gisteren niet eens tijd voor een normale hallo, hij wist dat ik thuis was en riep hallo vanaf halverwege het rijtje terug naar zijn overvolle bus toen ik open deed (hij had wel even gezwaaid voor het raam). Normaal is mijn rijtje altijd de laatste op zijn rit :(:)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:55

Hanafubuki schreef:
Ik ben ook benieuwd, ik heb gisteren bij FONQ besteld, maar het moet wel een mega pakket zijn (want grote wasmanden). Of mijn vaste bezorger het mee krijgt. Hij had gisteren niet eens tijd voor een normale hallo, hij wist dat ik thuis was en riep hallo vanaf halverwege het rijtje terug naar zijn overvolle bus toen ik open deed (hij had wel even gezwaaid voor het raam). Normaal is mijn rijtje altijd de laatste op zijn rit :(:)

Gaat bij Fonq niet alles via Budbee tegenwoordig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:00

xSwanHeart schreef:
Hanafubuki schreef:

Gaat bij Fonq niet alles via Budbee tegenwoordig?

:n ik krijg hem als alles goed gaat vandaag via PostNL :j

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:00

Caira schreef:
Mijn pakketten van 22-12 staan nu als ‘aangemeld’ bij post nl. Ben benieuwd of ze dit jaar nog bezorgd gaan worden

Ik heb de 22ste hondenvoer besteld, maar nog niet binnen. Normaal is het er een dag later al. Hoop dat het snel binnenkomt, anders een teleurgestelde hond denk ik :+

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:46

Toch nog wat moeten bestellen gisteren en dat moet de 31 december in huis zijn.

1 pakketje zou vanavond komen, de andere morgen op donderdag.

Allebei van Bol.com de één via Postnl en de 2e blijkt via DHL te komen.

Ben benieuwd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:09

Oke als ik voortaan kan voorkomen dat het met dhl bezorgd wordt, dan ga ik dat doen.
Mafklapper heeft weer wat aan de deur gehangen en was alweer weg. Ik stond ik de gang dus had met 10 sec de deur open....

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 14:17

Mijn pakket is zojuist geleverd. Vroeger dan de app aangaf nog ook :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 14:36

Vandaag voel ik me pakketbezorger. Ze wilden zo veel mogelijk pakketten bezorgen die zijn blijven liggen dus dalwijken alleen machinepost. Maar vandaag wel 75 scanpakketten. Normaal zijn dat er nooit meer dan 30 voor 3 wijken. Meh