Verder zijn de pakketten hier zonder veel vertraging aangekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coconut schreef:Hier ging net de bel, Postnl bezorger met een pakket
Exitium schreef:Coconut schreef:Hier ging net de bel, Postnl bezorger met een pakket
Nu ben ik zelf altijd wel wakker om 23:00, maar vind dat toch een enigszins asociaal tijdstip om nog pakketjes te bezorgen. De gemiddelde Nederlander gaat toch ergens tussen 22:00 en 23:30 slapen volgens mij
Berryz schreef:Ayasha schreef:Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?
Is dat niet bij bpost
Kmbrly schreef:Ach daar kijken ze bij Bpost toch niet naar.
Mijn “veilige” plaats is niet de voordeur... op mijn veilige plaats heb ik toch nog nooit iets gevonden.
Emmaa_ schreef:Ayasha schreef:Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?
Bij PostNL kan je geen neerzettoestemming geven toch? Naar mijn weten kan dat alleen bij DPD
Dilan93 schreef:thirteenn schreef:Mijn pakketje voor een vriendin van me is nogsteeds niet bezorgd. Hij blijft staan op wordt gesorteerd. Ik snap dat het druk is, maar dit vind ik toch wel jammer dat het zo lang duurt..
Meestal is ie dan gewoon kwijt als ie op die status blijft staan
Hanafubuki schreef:Ik ben ook benieuwd, ik heb gisteren bij FONQ besteld, maar het moet wel een mega pakket zijn (want grote wasmanden). Of mijn vaste bezorger het mee krijgt. Hij had gisteren niet eens tijd voor een normale hallo, hij wist dat ik thuis was en riep hallo vanaf halverwege het rijtje terug naar zijn overvolle bus toen ik open deed (hij had wel even gezwaaid voor het raam). Normaal is mijn rijtje altijd de laatste op zijn rit
xSwanHeart schreef:Hanafubuki schreef:Ik ben ook benieuwd, ik heb gisteren bij FONQ besteld, maar het moet wel een mega pakket zijn (want grote wasmanden). Of mijn vaste bezorger het mee krijgt. Hij had gisteren niet eens tijd voor een normale hallo, hij wist dat ik thuis was en riep hallo vanaf halverwege het rijtje terug naar zijn overvolle bus toen ik open deed (hij had wel even gezwaaid voor het raam). Normaal is mijn rijtje altijd de laatste op zijn rit
Gaat bij Fonq niet alles via Budbee tegenwoordig?