Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:58

Wauw, wat gaan jullie allemaal al voortvarend te werk!!

Ik heb al wel over mijn hint gedacht, maar kan nog wel tig keer aanpassen wat het uiteindelijk gaat worden.

Qua mini-plantjes, super leuk maar als je als biologiedocent nepplantjes hebt staan, zegt dat genoeg denk ik :o :+

Lezen en bakken doe ik graag, evenals in bad zitten. Tv of Netflix kijk ik maar heel erg weinig, ook geen favoriete programma's. Sieraden zijn niets voor mij, meer dan trouwring en verlovingsketting heb ik nooit om.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:59

Ashleytjuhh schreef:
Ik heb de eerste kadotjes al gekocht :))

En je weet nog niet eens wie je hebt? :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:17

Ik zal me ook nog even voorstellen... Heb een deel gekopieerd van het topic van vorig jaar :D

Tanya, 29 jaar. Ik ben huisarts in opleiding. Ik doe onder andere aan yoga en af en toe klimmen.

Tops:
- alle medische dingen vind ik cool! twee jaar terug kreeg ik bv een bakvormpje in de vorm van hersenen en pennen die leken op injectienaalden, super cool!
- ik ben groot harry potter fan, maar heb denk ik al genoeg accessoires in mijn huis daarvan. maar als je iets heel leuks hebt gevonden, try me!
- mijn huis bevat vooral roze accessoires
- ik ben fan van de schilder Brueghel, heb een aantal printen van hem aan de muur hangen
- ik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! ik heb bv een kaars in de vorm van een watermeloen en van die super cute waxinelichtjes met dennenappels en paddestoelen :+:
- mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add :D
- ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet.
- gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel, meestal om mijn benen mee te scheren. shampoo kan ik momenteel alleen babyshampoo handelen, de rest vlamt mijn eczeem van op
- subtiele (dus niet te glitterende) nagellak vind ik leuk, net als lippenstift. het moet wel gepast zijn als ik aan het werk ben
- ik reis graag! een scratch map en travel diary enzo heb ik al.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! ik heb nu een mini volkswagen busje die geluid maakt als je op een knopje drukt en een dier die roze glitter poept als je erin knijpt, om even een idee te geven <3
- eigenlijk vind ik sowieso opvallende dingen leuk! dat het gewoon net een beetje anders is. lekker onduidelijk, i know sorry :')
- qua boeken lees ik graag fantasy/young adult (denk aan harry potter, hunger games, divergent series, shatter me, mistborn etc etc)
- schoenmaat 36/37, kledingmaat small/36

Flops:
- fluffy sokken, sjaals en handschoenen heb ik wel genoeg. fleecedekentjes ook.
- eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten
- thee heb ik voorlopig ook wel voldoende
- fotolijstjes heb ik er genoeg van
- ik heb geen huisdieren
- telefoonhoesjes heb ik al. mocht je me een nieuwe iphone willen geven, dan mag dat uiteraard wel :j
- ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas
- tijdschriften heb ik al genoeg, heb meerdere abonnementen
- sieraden draag ik vrijwel niet, een deel kan niet voor werk en oorbellen verdraag ik niet

Verder:
- tweedehands geen probleem! zeker als je een boek hebt waarvan je denkt dat ik die echt moet lezen
- aliexpress en andere goedkope sites geen probleem
- je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters
- als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt! die kent mij goed en kan je vast allerlei informatie doorspelen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:19

Oh kerstspullen, hier een flop, doen we helemaal niks mee :o

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:19

Pepperrr schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Ik heb de eerste kadotjes al gekocht :))

En je weet nog niet eens wie je hebt? :')

dat denk jij <<)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:21

haike schreef:

ik zie dat je best redelijk in de buurt woont :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:24

Ashleytjuhh schreef:
haike schreef:

ik zie dat je best redelijk in de buurt woont :wave:

Oh vertel! Of pb....

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:42

Ah, hier ook een flop ja: kerstspullen. Genoeg van die dingen in huis.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:46

Ik las vandaag iets over boeken dat mag van mij ook wel tweedehands als ze er nog maar Oke uitzien. Daarnaast een blad als de bit/hoefslag of cap vind ik ook altijd erg leuk.

Kerstspullen is voor mij ook wel een beetje een flop. En dan meer omdat mijn huis eigenlijk maar een huisje is en ik al wel genoeg spul heb staan.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 22:58

Kerstspullen met lampjes .. love it
Boeken ook(2e hands ook prima als ze maar schoon zijn..ezelsoren zijn geen probleem )..Maar niet die "romantische" the bold and the beautifull achtige pockets _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 23:37

ynskek schreef:
We hebben 11 man op de wachtlijst nu

Sjips, door verhuizing, niet meer er aan denken, veel werken, en weinig op bokt te zitten, helaas helemaal voorbij geschoten.... ;( Super jammer had er weee zin in!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 06:46

Hints, hmmm, ik ga het niet te moeilijk maken, dat kan mijn hoofd niet aan en moet ook beetje leuk en raadbaar blijven.

Wat betreft boeken, helaas grote flop, vroeger was is mega boekenwurm, maar na het ongeluk kan ik heel slecht lezen en kost het me te vee moeite om boeken te lezen, luisterboeken ook geen succes, dat is namelijk pertinent niet hetzelfde als een echt boek, waar je zelf je fantasie op los kan laten en wat je even snel uit kan lezen als het een goed boek is. Kom tegenwoordig niet verder dan de Donald Duck in wachtkamers :D :+ Nou is dat daar doorgaans ook de beste literatuur die aanwezig is. {:} 8-)

Heb mezelf nog een extra secret santa toebedacht en ga lollig verrassings pakket met leuke dingen in elkaar flansen voor iemand die ik alleen maar ken van FB en die best wel aardigheidje kan gebruiken aangezien die het niet altijd makkelijk heeft en weet gelukkig ook al wat ik er in ga doen. Die gaat zonder hints gewoon anoniem, maar dat is nog veel leuker dan dit hier eigenlijk.
Vanmiddag even bij de Action zo'n onzinnige grote eenhoorn ophalen, daar gaan namelijk na openmaken van buik de cadeautjes in verpakt worden, geen glitter, geen stro, gewoon eenhoornstof in je kamer... en ga er rits in zetten, zodat het voor diegene die hem krijgt ook makkelijk uitpakken en weer dicht ritsen wordt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:07

@Tanya dat zijn berichten waar je iets mee kunt :') _/-\o_

Ik zie bij sommige mensen zo'n lange flop lijst en eigenlijk geen tops.. Ik zou echt in paniek raken als ik zo'n lootje trek :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:10

Hoezo?
Dat betekend dat de flops afgekadert zijn en de rest alleen nog maar top kan zijn :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:12

M_D_H schreef:
Hoezo?
Dat betekend dat de flops afgekadert zijn en de rest alleen nog maar top kan zijn :)

Dat dus

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:19

Debbie schreef:
@Tanya dat zijn berichten waar je iets mee kunt :') _/-\o_

Ik zie bij sommige mensen zo'n lange flop lijst en eigenlijk geen tops.. Ik zou echt in paniek raken als ik zo'n lootje trek :o

Haha het blijft een richtlijn hoor, er zijn natuurlijk nog heel veel dingen die ik niet benoem die ik wel helemaal top vind :D

Dus dat is ook een bericht aan mijn SS: doe vooral wat jou leuk lijkt, en waarvan je denkt dat ik het ook leuk ga vinden!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:25

Sjolvir schreef:
M_D_H schreef:
Hoezo?

Dat dus

Ja dat snap ik, maar dat is mij echt wat te vaag :') Als er 18 dingen genoemd worden die niet leuk zijn en niks wat wel leuk is dan durf ik al bijna niks meer te kopen :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:38

OH TANYA, EEN BEESTJE DAT GLITTER POEPT WAT LEUK.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:28

Debbie schreef:
Sjolvir schreef:

Dat dus

Ja dat snap ik, maar dat is mij echt wat te vaag :') Als er 18 dingen genoemd worden die niet leuk zijn en niks wat wel leuk is dan durf ik al bijna niks meer te kopen :o

Dan moet je bij Ynske aangeven dat je iemand met een boodschappenlijstje wil :j

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:38

Ik zat net toevallig foto's terug te kijken van mijn pakketten. Van vorig jaar
Tranen in mn ogen <3

Ik heb ook alvast wat dingen besteld. En als het toevallig op de floplijst staat van mijn ss dan hou ik het lekker zelf <<)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:42

Ik ben ook alvast dingen aan het aanschaffen hoor :j
Lekker gespreid alles bestellen dan is december niet zo duur :') _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:44

en alles wat je lootje niet leul vindt is voor je zelf :))

ik ben al vanaf Maart bezig met kerstkadotjes voor de familie :j elke keer als ik iets leuks zie neem ik het mee, anders is het altijd zo stressen in december en weetje nooit niks

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:52

Ik koop ook het hele jaar door cadeaus als ik iets leuks tegenkom.. om het dan zo goed te verstoppen dat ik het rond kerst of verjaardag niet terug kan vinden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:56

zorro schreef:
Ik koop ook het hele jaar door cadeaus als ik iets leuks tegenkom.. om het dan zo goed te verstoppen dat ik het rond kerst of verjaardag niet terug kan vinden.

Ik kan dat niet eens geheim houden...
IK had laatst een verrassing voor mijn vriend wel geteld 1 uur heb ik het vol gehouden en toen heb ik hem maar verteld dat ik een verrassing had :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:00

Ik heb echt stom gedaan en er geen seconde aan gedacht. Had in Griekenland best wat leuks kunnen kopen |o