Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ach, misschien betalen ze het niet uit principe. Mijn ouders hebben altijd alles betaald en nu kan ik A) niet met geld omgaan en B) heb ik een dure smaak.
DeMolenhoek schreef:Je kunt omgaan met geld op andere manieren leren dan te zeggen dat ze op 18 maar zelf hun boontjes moeten doppen
Nikass schreef:pmarena schreef:Nou dan is mijn niet-populaire mening dat ik de vergelijking (in de kern) toch wel goed snap.
Mannen (of vrouwen) horen in principe niet samen te seksen (geen voortplanting mogelijk) en een volwassene met een kind ook niet. Ik vind het dikke prima hoor dat mannen of vrouwen elkaar opzoeken en hun liefde vieren zoals dat zo mooi gezegd wordt, oprecht hartstikke leuk voor ze dat dat nu veel meer geaccepteerd wordt en ik heb er absoluut niks tegen, het is mij werkelijk om het even![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik snap ook best dat mensen het als afwijking zien want het IS toch ook eigenlijk niet zo bedoeld.
Bij pedofilie komt er alleen nog dat extra schepje bovenop dat het niet gelijkwaardig is.
Dan nog is er verschil. Stel je ziet homofilie als een afwijking - ik snap je redenering wel - dan is het in elk geval geen schadelijke afwijking, en dat is bij pedofilie wel het geval.
germie schreef:MarcoBorsato schreef:Het verbaast me dat er in 2019 nog steeds mensen zijn die niet weten dat het een PR stunt was om negerzoenen te hernoemen.
Maar men zeurt er nog steeds over. Ik heb ze nooit hernoemd. Men zeikt en zeurt jmmers over meer voedsel namen of soorten.
germie schreef:Zwarte piet blijft zwarte piet.
Negerzoenen zijn de juiste naam en ik noem die koekjes nog steeds zo. De zeikerds gaan maar terug naar hun geboortegronden of vooroudergronden. Anders mag ik ook naakt door Mekka, maar nee, dan moet ik me aanpassen. En dat vind ik niet meer dan logisch, dus andersom verwacht ik ook respect.
fransje23 schreef:germie schreef:Zwarte piet blijft zwarte piet.
Negerzoenen zijn de juiste naam en ik noem die koekjes nog steeds zo. De zeikerds gaan maar terug naar hun geboortegronden of vooroudergronden. Anders mag ik ook naakt door Mekka, maar nee, dan moet ik me aanpassen. En dat vind ik niet meer dan logisch, dus andersom verwacht ik ook respect.
Ik weet niet waar jij woont maar als naakt lopen de norm is moet je je op een heel erg groot gedeelte van de wereld aanpassen niet enkel in Mekka!
germie schreef:Er gaat nu een foto rond van een strand: animals dont make trash or litter. Behave like animals. Aha, dus naaktlopen en openbaar seks mag dan.
Maar je snapt het best. Denk dan in schouders bedekt in tempels.
Wil je dat niet, ga dan niet. Maar zeik ook niet.
MarcoBorsato schreef:germie schreef:Er gaat nu een foto rond van een strand: animals dont make trash or litter. Behave like animals. Aha, dus naaktlopen en openbaar seks mag dan.
Maar je snapt het best. Denk dan in schouders bedekt in tempels.
Wil je dat niet, ga dan niet. Maar zeik ook niet.
Openbare seks, Germie. Really?