De eeuwige single.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chanen

Berichten: 1709
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:25

Ik verbaas me toch iedere keer weer over dit soort date-ervaringen. Hoewel ik inmiddels behoorlijk wat verschillende mannen ontmoet heb, zaten er nooit echt heel vreemde types tussen. Sommige waren misschien wat 'bijzonder', maar ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld van iets anders de zenuwen. Het waren stuk voor stuk aardige mannen die waren voor wie ze zich voordeden.
Wat niet wegneemt dat ik wel eens vreemde berichten heb gehad. Welke de kroon spande was een eerste bericht in de strekking van: ”Ik wil je keihard in je kont n*ken, 'm daarna in je mond stoppen en die vol plassen." Tempting, but no thanks.

Silly1972

Berichten: 14786
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:28

Ach had laatst iemand op de chat die wilde mij laten nemen door zijn 5 vrienden

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:31

Silly1972 schreef:
Ach had laatst iemand op de chat die wilde mij laten nemen door zijn 5 vrienden


Wat heb je gezegd? Dat je daarvoor wel eerst een kopje thee op het terras wilde drinken op zijn kosten? :))

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:44

Ik heb ook het geluk dat ik vaak vage gasten aan trek.. je houdt er wel leuke verhalen aan over.. dat wel maar je wordt er wel een beetje moedeloos van soms..

Iemand dacht dat het aan mijn foto's lag, want zij had die ervaringen total niet. Dus ik de foto's doorgestuurd die ik erop had staan. Toen zei ze dat het inderdaad gewoon normale foto's zijn..

Woestein

Berichten: 2847
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:50

"Zo zie dat je graag op paarden rijdt..."
"Heb je dan ook van die mooie zwarte leren rijlaarzen en lederen handschoentjes aan?"
"Als we op date gaan... trek je die dan wel aan? En neem je dan ook een zweepje mee???"

Even een paar zinnen uit een chat welke ik had <<)

Of;

"Wat ben je een mooie vrouw, leuk om contact te hebben!
Heb wel een kleine p**mel, hoop dat je dat niet erg vind..."

Echt in de 2e zin, zal wel wat onzeker geweest zijn maar om dat gelijk te melden...

Of een heel leuke vent, leuk contact en na een poosje vroeg ik waarom hij nog niet iemand ontmoet had.
Zag er echt leuk uit.
Bleek hij oude foto's geplaatst hebben, had namelijk doordat hij teveel gedronken had een ongeluk gehad en had nu problemen aan zijn arm, was wat pondjes zwaarder geworden en had nogal last van dat hij niet meer aan het werk kwam dus maar elke dag wat (veel) biertjes dronk...
Zag het leven ook niet echt meer zitten en het gebeurde dan vaak dat hij nog meer dronk en wat agressief gedrag vertoonde.
Kreeg toen zijn hele levensverhaal te horen en verwachte gelijk reactie terug want anders lonkte de drank weer zo..
>;)

En had ook net zoals FennaK gewoon hele normale foto's...

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:52

Afbeelding

Edit: Ik heb dus geen zin in "wading through all the dicks first" :') (dat klinkt ook meteen heel fout)

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:55

Had een tijdje terug een datingprofiel op lexa, kreeg toen ook van allemaal gekkies berichten.

Ook een kerel van een jaar of 45-50 (ik ben 24) die aankwam met dat leeftijd echt niets hoefde te betekenen, jakkes.
Op de een of andere manier hadden een klein aantal (waaronder ook die oude kerel) mijn profiel weten te linken aan mijn facebook account, begonnen ze daar ook vanalles te sturen. Account maar weer verwijderd :')

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:03

Oooh, paarden, dat klopt! Daar hebben de meest vreemde figuren echt een fetish mee :')

Sintara

Berichten: 7462
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:05

Oh vroegen ze bij jullie ook of je bdsm wel leuk leek? Ik heb er vriendelijk voor bedankt maar het schijnt dat ze je kunnen ´leren het fijn te vinden´ := >;)

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:06

Nee dat niet, maar wel opmerkingen over strakke broek/kont en laarzen, en echt niet alleen van mannen. Als vrouwen wat dat betreft ergens hun zinnen op hebben gezet, berg u maar :P

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:09

Kesje schreef:
[ Afbeelding ]

Edit: Ik heb dus geen zin in "wading through all the dicks first" :') (dat klinkt ook meteen heel fout)

It's funny 'cause it's true :') :')

Ik vind dat zelf altijd een goeie grap om te maken. Als iemand "fiets jou" tegen me zegt ofzo, "Wowowow moeten we dan niet eerst uit eten gaan ofzo?" :))
(Maar hij werkt ook op mensen die denken dat vrouwen hitsig worden van "hee meisje kom mee naar huis" ofzo := )

Woestein

Berichten: 2847
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:18

DideH schreef:
Had een tijdje terug een datingprofiel op lexa, kreeg toen ook van allemaal gekkies berichten.

Ook een kerel van een jaar of 45-50 (ik ben 24) die aankwam met dat leeftijd echt niets hoefde te betekenen, jakkes.
Op de een of andere manier hadden een klein aantal (waaronder ook die oude kerel) mijn profiel weten te linken aan mijn facebook account, begonnen ze daar ook vanalles te sturen. Account maar weer verwijderd :')



Kreeg een berichtje of ik ook op jongere mannen viel en hoe het me leek om met een 25 jarige samen te zijn.... <<)
Euh net alsof ik met mijn neef zou zijn :') (beelddenker)
Maar nee hij was mijn neef toch niet..
Nee inderdaad maar dat beeld stond toen wel in mijn koppie gegrift _O-
Voelde me wel gevleid :D dat dan weer wel!

Aillill moet bekennen...
Toen ik wat jonger was werkte leuke vrijgezelle mannen met iets van paarden ook als een magneet bij mij _O-

Nou aangezien de meeste al bij de eerste contacten een dick picture sturen gaat dat nu wel sneller Kesje dan vroeger *\%/*

Silly1972

Berichten: 14786
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:25

DideH schreef:
Silly1972 schreef:
Ach had laatst iemand op de chat die wilde mij laten nemen door zijn 5 vrienden


Wat heb je gezegd? Dat je daarvoor wel eerst een kopje thee op het terras wilde drinken op zijn kosten? :))


Ben je gek heb niet eens geantwoord, heb hem per direct verwijderd

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:28

Hahahaha, echt hilarische verhalen hier allemaal. Ik ga stuk. : ')

Ik zoek eigenlijk juist iemand die een beetje het voortouw durft te nemen. Ben namelijk behoorlijk onzeker en eigenlijk ook wel introvert.

Ik heb nog nooit gehoord van jongens die 'paardenmeisjes' juist leuk vinden.

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:29

Silly1972 schreef:
DideH schreef:

Wat heb je gezegd? Dat je daarvoor wel eerst een kopje thee op het terras wilde drinken op zijn kosten? :))


Ben je gek heb niet eens geantwoord, heb hem per direct verwijderd


Het was ook maar een grapje met een link hierheen ;) :

Relaxed schreef:
Ach ik heb 1 pareltje hoor.. We zaten op terras en ik had thee.. Al voor het einde van die bak thee was ik er klaar mee, hij had het alleen maar over zichzelf, zijn werk, collega's en zelfs zijn bedrijfsauto :+ Maar ja, de thee was heet dus moest het ff uitzitten. Dus ik gaf daarna ook aan dat ik naar huis ging omdat ik het niet voelde. Toen reageerde hij best relaxed, betaalde zelfs de drankjes.. Nou ik was nog niet thuis (5 minuten lopen..) en hij appte dat ik een goedkope slet was en dat ik hem s*x had beloofd (euh :? ) en dat ik niet eerlijk was.. Nou goedkoop was het idd, 1 bakkie thee en volgens mij was ik juist heel eerlijk :') Dus ik heb maar gereageerd dat hij blijkbaar niet de ballen had om dat 5 minuten geleden face to face tegen me te zeggen :? Bleef maar doorgaan, geblokkeerd, begon ie te smsen.. Te kansloos voor woorden :n

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:33

DreamGuide schreef:
Ik heb nog nooit gehoord van jongens die 'paardenmeisjes' juist leuk vinden.


Nja, ik weet niet. Als jij je heel de dag door profileert als penny die alleen maar over paardjes en alles eromheen kan praten dan snap ik heel goed dat er geen jongens (of meiden) zijn die daar op zitten te wachten.

Maar toen ik nog paardjes had en reed had ik altijd genoeg sjans hoor :j Zelfs een keer een toenmalige scharrel (die eerder mooiboy dan boerderij type was) op een van mijn ponys gezet, toen hij eraf flikkerde in de modder vond ie t volgens mij niet zo leuk meer.. _O-

Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:50

Hm dit is ondertussen meer een date topic dan de eeuwige single topic >;).
Ik merk dat ik single gewoon veel gelukkiger ben. Dus voel absoluut niet de behoefte om te daten. In de jaren heus wel eens leuke mensen tegen gekomen en daar wat meer begonnen maar na een aantal maanden is het dan weer tijd voor mezelf.
Wat vinden jullie vervelend aan single zijn?

Silly1972

Berichten: 14786
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 15:03

Oeps Dide, die had ik even niet door :D

Benoite Alles in mijn eentje doen, alle beslissingen alleen nemen, niemand die even voor je zorgt, niemand om lekker om de bank tegen aan te kruipen, de sex met juist net dat extra gevoel van verliefdheid en houden van.
Zo heb ik er nog wel meer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 15:50

Benoite schreef:
Hm dit is ondertussen meer een date topic dan de eeuwige single topic >;).
Ik merk dat ik single gewoon veel gelukkiger ben. Dus voel absoluut niet de behoefte om te daten. In de jaren heus wel eens leuke mensen tegen gekomen en daar wat meer begonnen maar na een aantal maanden is het dan weer tijd voor mezelf.
Wat vinden jullie vervelend aan single zijn?


Maar ja, er zijn ook singles die wel eens daten, dat hoort er toch een beetje bij..

Ik vind eigenlijk steeds minder vervelend aan het single zijn. Ga heerlijk op vakantie, vind het niet erg om ergens alleen heen te gaan en krijg er eigenlijk ook geen opmerkingen over.
Het enige wat ik mis is dat het financieel natuurlijk een stuk makkelijker is samen, maar dan moet je dus ook samenwonen en hiervan zie ik de voordelen nog niet opwegen tegen de nadelen :+

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:09

Benoite schreef:
Wat vinden jullie vervelend aan single zijn?

Niets;)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:27

Vervelend aan single zijn? Helemaal niks! :D

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:29

Benoite schreef:
Hm dit is ondertussen meer een date topic dan de eeuwige single topic >;).
Ik merk dat ik single gewoon veel gelukkiger ben. Dus voel absoluut niet de behoefte om te daten. In de jaren heus wel eens leuke mensen tegen gekomen en daar wat meer begonnen maar na een aantal maanden is het dan weer tijd voor mezelf.
Wat vinden jullie vervelend aan single zijn?


Ben wel eens alleen op vakantie geweest, dan vermaak ik me ook wel, maar toch mis ik dan iemand om de ervaringen mee te delen ofzo.
Of dat er niemand thuis op je wacht als je even een poedersuiker hebt gehad, al heb ik daar sinds ik een miauwende draak in huis heb genomem al een stuk minder last van :)

SparklingApp

Berichten: 1949
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:13

Ik heb in het verleden altijd aandacht genoeg gehad en juist ook wel lieve jongens tegen gekomen die mij helemaal leuk vonden, maar ik vind dat al snel erg verstikkend werken.
In mijn omgeving zie ik ook geen relaties waar ik jaloers op zou kunnen zijn, dus zie het hele nut niet om met iemand samen te moeten leven.
Persoonlijk vind ik het juist heerlijk dat ik zelf mijn beslissingen kan nemen en mijn eigen gang kan gaan.

Ooit na een dagje shoppen kwam er iemand de hele tijd achter me aan die zei dat hij graag aan mijn voeten wilde likken. :')
Ik moest heel hard lachen omdat ik er van overtuigd was dat na een dag shoppen niemand aan je voeten zou willen likken, maar uiteindelijk heb ik mijn auto nog ramkoers langs de zijne gereden omdat hij me klem probeerde te zetten nadat hij me al die tijd achtervolgd had.. blijkbaar zag hij het wel helemaal zitten. -O-

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:18

Benoite schreef:
Wat vinden jullie vervelend aan single zijn?

Ik merk dat ik echt mijn draai nog moet vinden. Dat ik het niet als iets negatiefs moet zien om op mezelf aangewezen te zijn, dat ik zelf actie moet ondernemen als ik sociaal contact wil, dat soort dingen.
Ik neem aan dat het van tijdelijke aard is maar toch, het is even wennen.

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:19

Iehh dat is wel een beetje creepy Sparkling!