Selka schreef:Geen endometriose cursebreaker?
..Dat het concert van de Backstreet Boys pas om 21:00 begint en ik waarschijnlijk pas rond 02:00 thuis ben en om 05:30 de wekker dan weer gaat..
Nee, dat is idd uitgesloten. De symptomen van mij komen ook grotendeels eigenlijk niet overeen met de symptomen van endometriose op de zwaardere menstruatie na - maar ik heb dan bv. ook geen extreme pijn tijdens de menstruatie wat dan wel weer een symptoom is van endometriose. Ik heb echo's gehad van baarmoeder en eierstokken enz, weefselafname van baarmoeder e.d., uitgebreid bloedonderzoek bij gyn en fertiliteit arts en erna nog onderzoeken gehad bij de internist omdat de gyn er niet meer uit kwam.
De internist zag een afwijking in de waardes van een hormoon in de hypofyse. Maar toen ze 'dieper' ging kijken kwam naar voren dat het werkende deel van dit hormoon, waar het om draait, wel goed zat qua waardes, dus ook zij konden me niet verder helpen.
Ze denken nu dat het te maken heeft met het feit dat ik veel ben bijgekomen in de afgelopen jaren - toen ook de cyclus is gaan veranderen - in combinatie met stress, wat ook logisch klinkt voor mij. Dus ik ben ook keihard proberen aan mezelf te werken nu in de hoop dat het dus 'vanzelf' wegtrekt weer. Deze keer zat er bv. 4 maanden tussen sinds de laatste menstruatie waar dat voorheen 6 maanden was. Dus ik blijf hopen dat dit een teken is van langzaam herstel. Maar het constant vloeien is wel echt heel vervelend en beperkt me enorm. Ik heb de eerste 1,5 week heel licht gehad maar nu al bijna 1,5 week zwaar.
---
pff dat is idd wel erg laat voor een concert. Wordt een lange avond/nacht dan! Ik ga aankomende maand naar Bon Jovi in Nijmegen en dat is ook 2u reizen voor ons, dus tegen de tijd dat ik thuis ben na het afzetten van 2 anderen, zal het ook wel pas 2u 's nachts gaan zijn.