Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:04

Selka schreef:
Geen endometriose cursebreaker?

..Dat het concert van de Backstreet Boys pas om 21:00 begint en ik waarschijnlijk pas rond 02:00 thuis ben en om 05:30 de wekker dan weer gaat..

Nee, dat is idd uitgesloten. De symptomen van mij komen ook grotendeels eigenlijk niet overeen met de symptomen van endometriose op de zwaardere menstruatie na - maar ik heb dan bv. ook geen extreme pijn tijdens de menstruatie wat dan wel weer een symptoom is van endometriose. Ik heb echo's gehad van baarmoeder en eierstokken enz, weefselafname van baarmoeder e.d., uitgebreid bloedonderzoek bij gyn en fertiliteit arts en erna nog onderzoeken gehad bij de internist omdat de gyn er niet meer uit kwam.

De internist zag een afwijking in de waardes van een hormoon in de hypofyse. Maar toen ze 'dieper' ging kijken kwam naar voren dat het werkende deel van dit hormoon, waar het om draait, wel goed zat qua waardes, dus ook zij konden me niet verder helpen.

Ze denken nu dat het te maken heeft met het feit dat ik veel ben bijgekomen in de afgelopen jaren - toen ook de cyclus is gaan veranderen - in combinatie met stress, wat ook logisch klinkt voor mij. Dus ik ben ook keihard proberen aan mezelf te werken nu in de hoop dat het dus 'vanzelf' wegtrekt weer. Deze keer zat er bv. 4 maanden tussen sinds de laatste menstruatie waar dat voorheen 6 maanden was. Dus ik blijf hopen dat dit een teken is van langzaam herstel. Maar het constant vloeien is wel echt heel vervelend en beperkt me enorm. Ik heb de eerste 1,5 week heel licht gehad maar nu al bijna 1,5 week zwaar.

---

pff dat is idd wel erg laat voor een concert. Wordt een lange avond/nacht dan! Ik ga aankomende maand naar Bon Jovi in Nijmegen en dat is ook 2u reizen voor ons, dus tegen de tijd dat ik thuis ben na het afzetten van 2 anderen, zal het ook wel pas 2u 's nachts gaan zijn.

Selka

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:19

Balen, beterschap/sterkte iig!

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:24

vikawiek schreef:
Aan dat ik wakker werd door een beste aardbeving om 5 uur en daarna amper nog heb geslapen #doedegaskraandichtzodatikanslapen :')

Same
En dat ze westerwijtwerd verkeerd uitspreken bij de NOS.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:26

De telefonisten bij de "opzeg service" van Ziggo. Ik wil opzeggen, niet verlengen met x kortingen tot het einde van het jaar!
Zegt hij meerdere keren: "ja, ik denk nu met je mee he" waarop ik zeg "moet ik daar dankbaar voor zijn dan?" hij: "nee, nee, dat zeg ik niet"
Vriend, dat zeg je wel! Kap met dat geleur, zeg mijn abonnement op! -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:28

Kat die denkt dat een nieuwe keuken meteen betekent dat je erop springen mag :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:33

Steeph schreef:
De telefonisten bij de "opzeg service" van Ziggo. Ik wil opzeggen, niet verlengen met x kortingen tot het einde van het jaar!
Zegt hij meerdere keren: "ja, ik denk nu met je mee he" waarop ik zeg "moet ik daar dankbaar voor zijn dan?" hij: "nee, nee, dat zeg ik niet"

Ging laatst bij Unicef opzeggen.. werd me gewoon even een behoorlijk schuldgevoel aangepraat. :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:51

Selka schreef:
Balen, beterschap/sterkte iig!

Dankje <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:52

Ergens opzeggen is inderdaad echt vreselijk als je dat telefonisch moet doen |o

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:00

Band lek, en ik heb zo een examen waar ik heen moet fietsen |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:17

Meliaforever schreef:
Steeph schreef:

Ging laatst bij Unicef opzeggen.. werd me gewoon even een behoorlijk schuldgevoel aangepraat. :=

Echt belachelijk.

cursebreaker schreef:
Ergens opzeggen is inderdaad echt vreselijk als je dat telefonisch moet doen |o

Idioot gewoon.

Nu zit ik weer te chatten met een medewerker van het bedrijf waar we naar gaan overstappen omdat ik van hun uit een mail kreeg dat ik zelf mijn abonnement bij Ziggo moet opzeggen, maar een half uur er voor dus een mail van Ziggo heb gehad dat mijn abonnement per x dus afloopt/opgezegd is :roll:
Ik ben er helemaal klaar mee

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:22

Om kwart voor 1 's middags, badend in het zweet, wakker schrikken. Mijn tenen stoten tegen de eerste beste deur die ik tegen kom en onder de douche shampoo in mijn oog krijgen. Lekker dagje wordt dit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:34

Dat ik een paar weken over tijd ben. Blijkbaar toch niet regelmatig ongesteld, dacht dat ik dat eindelijk was. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:01

Dat ik 2 dingen besteld had via ebay.
1x filter voor de vijver en 1 x UV lamp voor de vijver.
Nu heb ik alleen de filter binnen en ipv de UV lamp een infrarood heater voor op het teras. Euhm ja zon ding wil ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:44

Aan mensen die hun eigen gevoelens boven het welzijn van hun kinderen plaatsen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:25

Een stel mensen in de wachtkamer van de psycholoog die lekker hard zitten te praten met elkaar.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:39

Aan dat ik geen vakantie krijg omdat toevallig mijn baas dan ook op vakantie is, ja hallo ik ben toch niet je enigste werknemer of wel? _-:(

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:18

Dat ik zo dom ben geweest om niet genoeg te drinken vandaag en nu dus met super erge hoofdpijn op bed lig

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:23

Aan dat eeuwige politieke gezeur :x

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:47

Aan een hardnekkige chauffeur die maar niet doorkrijgt dat ik niet zit te wachten op telefoontjes laat staan bezoekjes. Alleen maar omdat ik vriendelijk was bij het aannemen van een bestelling. Nog een keer bellen van zijn kant en ik licht zijn baas in. Ongeoorlooft opslaan van een telefoonnummer en dat misbruiken voor dit soort dingen.

Nadat ik hem al twee keer nogal kortaf heb toegesproken vandaag erg blij dat ik kennelijk telefoontje gemist had en pas een uur later terugbelde. Anders had hij op de stoep gestaan onaangekondigd -:(- _-:( numer staat nu opgeslagen in mijn thuistelefoon. Erg blij dat ik die op geef bij dit soort dingen. Goede nummer herkenner

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:18

Aan mijn bijrijdster waar ik tijdje terug nog zo trots over was omdat ze zo verantwoordlijk is.
Omdat haar ouders met mijn ouders een discussie hebben gehad over miet nakomen van afspraken (aan hun kant) besluit ze ermee te stoppen.

Dag 1000en euro’s die ik in haar gestoken heb.
Maar vooral dag aan mijn paarden die eindelijk top lopen. Waar ik nu uit het niks andere ruiters voor moet zoeken

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:37

Het OV wat gaat staken precies op de dag van onze bruiloft. Ik weet dat het niet mijn probleem is, en mensen zelf moeten zien hoe ze er komen, maar waaaaaarom net die ene dag :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:42

Steeph schreef:
Steeph schreef:

Nu zit ik weer te chatten met een medewerker van het bedrijf waar we naar gaan overstappen omdat ik van hun uit een mail kreeg dat ik zelf mijn abonnement bij Ziggo moet opzeggen, maar een half uur er voor dus een mail van Ziggo heb gehad dat mijn abonnement per x dus afloopt/opgezegd is :roll:
Ik ben er helemaal klaar mee

En alsof mijn dag nog niet erger kon, werd ik daarna meteen gebeld door de assistente van de huisarts dat ik een formuliertje voor bloedprikken mocht komen ophalen (wat ik meteen heb gedaan) en een afspraak mocht maken voor morgen. Jippiejajeej :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:07

Dat ik precies 2 weken nadat mijn vorige auto Total loss is geraakt door een ander weer betrokken ben geraakt bij een aanrijding door een ander en dus weer de rompslomp in kan terwijl de vorige nog niet eens uitgekeerd is... grrrmbl. En dat met mijn nieuwe bakkie :(

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:22

Robijntjah schreef:
Dat ik precies 2 weken nadat mijn vorige auto Total loss is geraakt door een ander weer betrokken ben geraakt bij een aanrijding door een ander en dus weer de rompslomp in kan terwijl de vorige nog niet eens uitgekeerd is... grrrmbl. En dat met mijn nieuwe bakkie :(

Heel veel sterkte en succes hiermee.
Hopelijk niet total loss dit keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:39

Betrekkelijk weinig schade gelukkig dus we gaan er van uit van niet..