Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Jemig wat een stom ongelukje , heftig zeg .
Stikken in een aardbei , als kind heb ik wel ruzie gehad met harde zuigsnoepjes maar een zachte aardbei pff (allergie neem ik aan ?)
Linde99 schreef:Suzanne F. schreef:Ja die spoorrailzen zullen niet eerst helemaal schoongemaakt worden denk ik. Het lijkt me vooral verschrikkelijk als het een bekende is.
De sporen worden wel (gelijk) schoongemaaktdit sowieso omdat de nabestaanden nog wel eens naar de plek willen gaan.
Ik weet niet of Nielojram bedoelde dat de eksters daar zaten voor voedsel? Of dat ze om een onverklaarbare reden zaten
blokje schreef:Als je flakka train zoekt kom je ook een meisje tegen die zich zelf steekt etc. Denk ook onder invloed van flakka ofzo. Filmpje heb ik eerder gezien en vond ik heftig ze steekt zichzelf in haar edelen delen.
eenitraM schreef:blokje schreef:Als je flakka train zoekt kom je ook een meisje tegen die zich zelf steekt etc. Denk ook onder invloed van flakka ofzo. Filmpje heb ik eerder gezien en vond ik heftig ze steekt zichzelf in haar edelen delen.
Als er 100% real bij het filmpje staat, is het fake. Niet alles moet je geloven wat op internet staat.