[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:53

Het lijkt wel Final destination. Alsof het noodlot ze echt wou hebben.

Veel sterkte van hier ook!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:57

Varekaj schreef:
Alsof het noodlot ze echt wou hebben

ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die is gestikt in een aardbei....

Suzanne F.

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:58

Sterkte Silly, wat een triest ongeluk.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:02

Dank jullie wel, lief van jullie.
Doet wel goed en tja wat is een plekje.
Je leert ermee omgaan.
Maar accepteren blijft lastig ja.

Was mijn vader en stiefmoeder mijn eigen moeder was 4 jaar daarvoor al overleden aan ewn allergische reactie op Diclofinac, ook zoiets raars.

Final destination, moet ik eigenlijk wel om lachen, nooit op die manier gedacht :P

Meer dat die mij moet hebben zo voelt het haha

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:02

Avalanche81 schreef:
Varekaj schreef:
Alsof het noodlot ze echt wou hebben

ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die is gestikt in een aardbei....

Komt nog best vaak voor weet je dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:05

Jemig wat een stom ongelukje , heftig zeg .

Stikken in een aardbei , als kind heb ik wel ruzie gehad met harde zuigsnoepjes maar een zachte aardbei pff (allergie neem ik aan ?)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:06

@ Silly: Oh ja? Ik vond het zo bizar..... gewoon echt iets wat voor mijn gevoel nooit gebeurt. Hahaha ik wist helemaal niet dat het vaak voorkomt.

Rebecca schreef:
Jemig wat een stom ongelukje , heftig zeg .

Stikken in een aardbei , als kind heb ik wel ruzie gehad met harde zuigsnoepjes maar een zachte aardbei pff (allergie neem ik aan ?)

Nee geen allergie. Gewoon gestikt. Zoals met een knikker of zo. Heel raar vond ik het.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:39

Ja blijft iets bizars.
Maar is niet voor niets dat in elke bhv of ehbo cursus de Heimlich manoeuvre wordt geleerd ;)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:09

Kunnen we iets aan informatie bij links zetten in plaats van alleen een link? Ik ben niet zo van het klakkeloos klikken.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:18

Gaat over 9 skieers die dood zijn gegaan 30 jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:49

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:55

Dat is wel erg bijzonder ja, vooral dat de ene groep de kleding aanhad van de andere groep...verder is het goed mogelijk dat ze last hadden van de hyperthermie.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:47

Ik weet niet of het ondertussen al genoemd was, ben nog wat pagina's aan het bijlezen. Maar ik las over de Crocodile drugs en de Flakka. De Flakka drugs vind ik zo ongelooflijk eng, zeker omdat die mensen echt extreem gevaarlijk worden voor de omgeving ook.
Heb filmpjes gezien van een gast die volle snelheid tegen de achteruit van een auto aanvloog, gewoon terug opstond en verder liep. Vervolgens wordt hij geschept door een andere auto op de voorruit, de vrouw rijdt in paniek (begrijpelijk) verder. Gast vliegt volle snelheid van de auto af, staat op en loopt weer op volle snelheid weg...
Ook een filmpje van een vrouw in de trein die deze drugs genomen had, plots viel ze de man die naast haar zat gewoon een en begon ze heel demonisch te doen... Al was het aanvallen zelf niet het engste, maar gewoon de bewegingen die ze met haar gezicht/hoofd maakte waren niet normaal.
Nuja, er is genoeg over te vinden op Youtube alleszins. :') (Denk niet dat ik de filmpjes hier zo mag plaatsen. Maar als je op YT 'Flakka in train' intypt en 'Flakka car' dan vind je ze direct.)

Hoorde ook van mijn vriendin en mijn vader dat Frankfurt 's avonds blijkbaar echt een zombiestad is. Mensen liggen er gewoon openbaar aan de drugs. Ze vallen je bijzonder genoeg niet lastig maar mijn vader en vriendin hadden beiden het gevoel dat ze in een filmscène zaten omdat het gewoon zo bizar was. Was wel speciaal om te horen, dat zo'n mooie stad overdag 's nachts naar een zombiestad kan transformeren.. (En dan voornamelijk rond het station, wat 'logisch' is)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 14:53

Als je flakka train zoekt kom je ook een meisje tegen die zich zelf steekt etc. Denk ook onder invloed van flakka ofzo. Filmpje heb ik eerder gezien en vond ik heftig ze steekt zichzelf in haar edelen delen.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 15:00

Linde99 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ja die spoorrailzen zullen niet eerst helemaal schoongemaakt worden denk ik. Het lijkt me vooral verschrikkelijk als het een bekende is.

De sporen worden wel (gelijk) schoongemaakt :j dit sowieso omdat de nabestaanden nog wel eens naar de plek willen gaan.

Ik weet niet of Nielojram bedoelde dat de eksters daar zaten voor voedsel? Of dat ze om een onverklaarbare reden zaten

Ik denk echt voor voedsel. Ik was ook eens op zo'n klein station waar toen ik aankwam net iemand gesprongen was. Dat was wel een druk stuk spoor midden op de dag. Toen ik terugkwam van mijn afspraak, was het perron echt net vrijgegeven.

Ik ging altijd aan het eind van dat perron omhoog (de meeste mensen komen via de trappen in het midden). Daar was net de springer "opgeruimd". Omdat ik wist dat dat net gebeurd was, kijk je toch onwillekeurig op het spoor en ik weet dat er nog minuscule stukjes vlees en watjes lagen. Dat vond toen ik toen ook wel een raar idee.

Maar ik snap dus wel dat er vogels op af komen. Geloof ook niet dat je altijd alles kan opruimen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 15:02

Dat is ook een stukje natuur even hard gezegd , en idd je kan niet alles opruimen .

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 15:14

blokje schreef:
Als je flakka train zoekt kom je ook een meisje tegen die zich zelf steekt etc. Denk ook onder invloed van flakka ofzo. Filmpje heb ik eerder gezien en vond ik heftig ze steekt zichzelf in haar edelen delen.

Als er 100% real bij het filmpje staat, is het fake. Niet alles moet je geloven wat op internet staat.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:29

Doen we ook aan lugubere films? Thirteen ghosts vond ik vrij luguber, wel goed verhaal overigens. Heb hem meerdere keren gezien :)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:33

eenitraM schreef:
blokje schreef:

Als er 100% real bij het filmpje staat, is het fake. Niet alles moet je geloven wat op internet staat.

Bij het filmpje wat ik keek stond geen 100% real maar of het echt of nep is weer ik niet
Maar met die flakka doen mensen rare dingen heb een nieuws bericht gezien die man at aan zijn eigen arm en een andere man was aan een vrouw der gezicht begonnen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 20:40

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:27

Ik had het net met een vriendin over die schuur die in de fik is gevlogen met de varkens. Zij woont daar dicht in de buurt en zei dat de hele straat letterlijk rook naar barbeque/bacon. Vond ik best luguber :=

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:05

Sheehan schreef:
Ik had het net met een vriendin over die schuur die in de fik is gevlogen met de varkens. Zij woont daar dicht in de buurt en zei dat de hele straat letterlijk rook naar barbeque/bacon. Vond ik best luguber :=

geloof ik graag

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:08

Ja logisch, het ís bacon.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:09

Meer luguber vind ik het gekrijs dat er mogelijk uit is gekomen..... ooit hier een explosie in een mestput en varkens die erin waren gevallen of vast zaten, gewond waren. Het gekrijs was verschrikkelijk......