Black Friday 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:06

daantjuhhh schreef:
ApplePapple schreef:
Mijn hypostore bestelling is ook nog steeds niet binnen. Ligt nu al 5 dagen bij de post...

Dat van mij is nog niet eens bij de post. Was het maar zo...
Vorige week donderdag besteld!

Hier ook, vorige week besteld :=

Jildau

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:20

Mijn pakket is nu ook al 8 dagen onderweg..

febe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:32

Mijn pakket van de Hypostore is vandaag aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. 6 dagen geleden bestelt, maar 1 artikel was niet op voorraad dus levertijd zou van de leverancier afhangen. Als het goed is komt het morgen binnen.
Ik hoop voor jullie dat jullie pakketjes ook snel komen. Wachten is ook niet mijn hobby. :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 01:41

Ppfff, wat een gedoe met de pakketjes!
Mijn vriend had wat dingen besteld voor de vitrinekast (ledstrips en nog wat andere zooi) en dat duurde ook best lang.. en hij heeft het voor BF besteld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:31

Natuurlijk is wachten niet leuk als je iets hebt besteld dat je graag wil hebben, en moeten sommigen hier wel echt lang wachten. Maar als ik zie hoe ongelooflijk druk PostNL is, vind ik het niet verwonderlijk. := Op mijn werk is een afhaalpunt, daar worden nu gewoon 3 tot 5 keer zoveel pakketten gebracht. Daarvan komt een deel weer retour, moet ook weer bezorgd worden. Echt respect voor de PostNL medewerkers (en alle medewerkers van webshops, die zijn nu ook stervensdruk) die werken keihard om iedereen van hun pakketten te voorzien en krijgen dan vaak ook nog een grote bek terug als “dank” omdat het pakket niet binnen 24 u is geleverd of omdat mensen zelf te laat besteld hebben en bang zijn dat hun sinterklaascadeaus er niet op tijd zijn.... als ik de verhalen van onze bezorgster soms hoor...... :=

Mijn pakketjes werden snel geleverd, eentje zelfs de volgende dag al terwijl ze hadden aangegeven dat het 2 dagen zou duren ivm de enorme drukte. Gisteren ook mijn scheermachine binnen en die ziet er ook top uit, hopelijk scheert hij net zo goed :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:39

Bij mij zijn er 2 pakkertjes nu als steeds (3x) een dag verschoven en worden ze vandaag bezorgd... Op kantoor... Wat dicht is op zaterdag -O-
Probeerde gister nog te bellen om ze de moeite te besparen en vragen of ze maandag konden komen, maar ik kwam er echt niet doorheen...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:43

Ik heb iets besteld na BF. Kon tijdvak aangeven, dat ook gedaan en gezorgd dat ik thuis was.
Komen ze ineens 4 uur later, wanneer ik aan het werk ben en dus niet thuis..

Vandaag een nieuwe kans..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:44

Sani schreef:
Ik heb iets besteld na BF. Kon tijdvak aangeven, dat ook gedaan en gezorgd dat ik thuis was.

Ja dat had ik dus ook, daarom dacht ik dat ik het wel mooi op kantoor kon laten bezorgen. Maar als het 4 dagen later bezorgt wordt kan ik er helaas ook niks aan doen dat er dan niemand is...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:48

_Dreamer schreef:
Sani schreef:

Ja dat had ik dus ook, daarom dacht ik dat ik het wel mooi op kantoor kon laten bezorgen. Maar als het 4 dagen later bezorgt wordt kan ik er helaas ook niks aan doen dat er dan niemand is...

Tja dan kan je er niks aan doen hoor..

Het is gewoon jammer dat je zelf je best doet er te zijn en zij het dan plots op het laatste moment aanpassen.
Mijne stond tot gisterochtend nog op het gekozen tijdvak en toen ik gister aan het einde van het tijdvak keek (want nog geen bezorger) was het dus aangepast.
Het zou helpen als je kan kiezen het pakket bij bv een postkantoor af te laten geven na een mislukte bezorging maar helaas..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:15

Wat mij betreft gaan ze begin van de dag alle adressen bij langs en droppen ze alles wat ze niet konden bezorgen eind van de dag bij een ophaalpunt. Lijkt me voor hun fijner en voor de ontvanger ook.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:25

Ik denk dat de ophaalpunten daar minder blij van worden. Die hebben ook geen oneindige opslag

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:28

De onze lag in de kelder van de jumbo, i.p.v. in het normale opslaghok :')

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:29

Mijn Ralph Lauren blouses van Zalando zijn ook nog niet binnen. Zouden eerst woensdag, toen donderdag, toen vrijdag en nu vandaag binnenkomen. Hopelijk verschuift die datum niet nog verder :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:02

Nou ik krijg net mail dat 1 van mijn bestelde artikelen die er gisteren al zouden moeten zijn niet leverbaar is |o

febe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:26

xJitskee schreef:
Natuurlijk is wachten niet leuk als je iets hebt besteld dat je graag wil hebben, en moeten sommigen hier wel echt lang wachten. Maar als ik zie hoe ongelooflijk druk PostNL is, vind ik het niet verwonderlijk. := Op mijn werk is een afhaalpunt, daar worden nu gewoon 3 tot 5 keer zoveel pakketten gebracht. Daarvan komt een deel weer retour, moet ook weer bezorgd worden. Echt respect voor de PostNL medewerkers (en alle medewerkers van webshops, die zijn nu ook stervensdruk) die werken keihard om iedereen van hun pakketten te voorzien en krijgen dan vaak ook nog een grote bek terug als “dank” omdat het pakket niet binnen 24 u is geleverd of omdat mensen zelf te laat besteld hebben en bang zijn dat hun sinterklaascadeaus er niet op tijd zijn.... als ik de verhalen van onze bezorgster soms hoor...... :=

Mijn pakketjes werden snel geleverd, eentje zelfs de volgende dag al terwijl ze hadden aangegeven dat het 2 dagen zou duren ivm de enorme drukte. Gisteren ook mijn scheermachine binnen en die ziet er ook top uit, hopelijk scheert hij net zo goed :))

Het is ook zeker begrijpelijk dat alles wat langer duurt dan normaal. Is ook niet erg, in mijn geval in ieder geval. De mensen die zitten te stressen of het wel binnen is voor Sinterklaas hadden het wat eerder moeten bestellen en dan maar zonder korting als ze dat risico niet wilden. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:34

Jildau schreef:
Wat mij betreft gaan ze begin van de dag alle adressen bij langs en droppen ze alles wat ze niet konden bezorgen eind van de dag bij een ophaalpunt. Lijkt me voor hun fijner en voor de ontvanger ook.

Alsjeblieft niet :')
Een ophaalpunt heeft geen onbeperkte opslagruimte en krijgt al amper vergoeding van PostNL := hartstikke leuk als mensen de grootste tv’s en complete tuinsets bij een ophaalpunt laten bezorgen en het vervolgens een week later pas ophalen _O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:35

febe6 schreef:
xJitskee schreef:

Het is ook zeker begrijpelijk dat alles wat langer duurt dan normaal. Is ook niet erg, in mijn geval in ieder geval. De mensen die zitten te stressen of het wel binnen is voor Sinterklaas hadden het wat eerder moeten bestellen en dan maar zonder korting als ze dat risico niet wilden. :P

Als je het de 23ste besteld dan verwacht je het echt wel voor 5 december.
In mijn geval was dat normaal ook zeker gelukt. Is het niet dat about you een storing in het magazijn heeft. Het is echter wel een beetje vreemd dat ze er na 9 dagen pas achter komen dat iets niet meer leverbaar is.
Gelukkig zag ik het jurkje in maat S nog 1 leverbaar staan. Ik had XS besteld maar ik twijfelde al aan de maat.
Dus nu op hoop van zegen de S besteld.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:31

Ik heb gisteravond iets besteld en dat is nu al binnen Y;(
Zo kan het ook bij post.nl

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:35

Jildau schreef:

Dat doen ze hier in Zweden wel hoor, als ik niet thuis ben voor een pakket gaat het naar het afhaalpunt ik vind dat echt fijn haha

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:39

daantjuhhh schreef:
ApplePapple schreef:
Mijn hypostore bestelling is ook nog steeds niet binnen. Ligt nu al 5 dagen bij de post...

*\o/* wordt vandaag bezorgd!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:16

ApplePapple schreef:
daantjuhhh schreef:

*\o/* wordt vandaag bezorgd!

Aaahh fijn. Die van mij waarschijnlijk maandag.
Op 1 artikel na

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:24

Heel raar weer dit.

Die deken die ik had bestelt hadden ze toch niet meer op voorraad? Was ook van de site af enzo en nu staat ie wel weer op de site van de epplejeck. :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:31

_Dominique schreef:
Heel raar weer dit.

Die deken die ik had bestelt hadden ze toch niet meer op voorraad? Was ook van de site af enzo en nu staat ie wel weer op de site van de epplejeck. :+

... mijn schoenen ook die ik had besteld!! Kun je gewoon weer bestellen in maat 40 :x

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:40

Drico schreef:
_Dominique schreef:
Heel raar weer dit.

... mijn schoenen ook die ik had besteld!! Kun je gewoon weer bestellen in maat 40 :x

Die zijn dan vaak retour gegaan of van een geannuleerde bestelling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:34

Ooh echt? Dan houd ik de site in de gaten. Ik had een zweetdeken besteld maar maat 185 was uitverkocht.. hopelijk komt er dan nog eentje retour :D