Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Lauriannnn schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.
De bioscopen zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze de woekerprijzen er af gooien
Denk je dat? Ik denk dat een groot deel nu de woekerprijzen als excuus aanvoert, en zonder de woekerprijzen gewoon op zoek gaat naar een ander excuus voor hetzelfde gedrag.
Mariska88 schreef:Nu jullie het hebben over eten meenemen naar de bioscoop (wat nog nooit in mij was opgekomen om.dat tr gaan doen)
Vind ik het ook altijd zo grappig in pretparken / dieren tuinen etc.
Mensen met tassen vol eten en drinken, lopen er mee te sjouwen. Heb je uiteindelijk lauw drinken en een geplet broodje..
Als ik / wij ergens heen gaan,dagjes uit of iets. Dan gaan we dus ook weg en gaan we genieten. En dus ook absoluut geen eten drinken meenemen
verootjoo schreef:Fitzroy schreef:Omdat ik last heb van de geluiden. Werd al eerder aangegeven. En verder vind ik het gewoon gierig en laat dat nu net het onderwerp zijn van dit topic
Hoe verschilt het geluid van een in de bios gekochte zak m&m’s/ chips/whatever of een meegebrachte zak eten?Of van bios drinken vs supermarkt drinken.
En gierig is relatiefIk vind het logisch, vind geld uitgeven aan nuttige dingen niet erg, maar zie hier het nut niet van in om 3x zoveel te betalen voor hetzelfde
Mariska88 schreef:Nu jullie het hebben over eten meenemen naar de bioscoop (wat nog nooit in mij was opgekomen om.dat tr gaan doen)
Mensen met tassen vol eten en drinken, lopen er mee te sjouwen. Heb je uiteindelijk lauw drinken en een geplet broodje..
Als ik / wij ergens heen gaan,dagjes uit of iets. Dan gaan we dus ook weg en gaan we genieten. En dus ook absoluut geen eten drinken meenemen
Mars schreef:Ik neem gewoon cola/snoep mee naar Pathe, ook bij tascontrole nooit opmerkingen over gehad. No way dat ik 4 euro voor een cola betaal.
verootjoo schreef:M_D_H schreef:6 euro? Waar ga jij naar de biosscoop? Ik heb nog nooit 6 euro voor een zakje m&ms betaald. Sterker nog... Nog niet eens de helft
Nou dat zeg ik, bij de cinemec.
En ze hebben niet eens popcorn. Alleen belachelijk dure m&ms en suikerbommen snoep. En dan denk je dat het een kilozak zal zijn wat je krijgt maar toen ik dat idioot kleine zakje kreeg waar je niet eens met 2P van kan eten heb ik besloten dat ik nooit meer daar eten haalafzetters.
Als je met z’n 2en gaat ben je gewoon 25€ voor kaartjes kwijt en 20€ voor 2drankjes en iets lekkers. Vind ik echt over de top.
oomens schreef:Denk je dat? Ik denk dat een groot deel nu de woekerprijzen als excuus aanvoert, en zonder de woekerprijzen gewoon op zoek gaat naar een ander excuus voor hetzelfde gedrag.
Vjestagirl schreef:Mariska88 schreef:Nu jullie het hebben over eten meenemen naar de bioscoop (wat nog nooit in mij was opgekomen om.dat tr gaan doen)
Terwijl voor mij deel van de pret zit in de dag van te voren lekkere flesjes/pakjes drinken uitzoeken in de supermarkt, eitjes bakken voor op brood, broodjes smeren, iets lekkers inpakken.
Ik haal ook echt nog wel een frietje oid, maar ik ga geen wereldbedragen betalen voor een flesje drinken oid.
ReadTheRulez schreef:Jaren geleden gingen we met 4 school vriendinnen bij elkaar eten. Gaf 1 van die meiden aan dat als we lekkers wouden we dat zelf mee moesten brengen. Om later te horen hoeveel mevrouw op de spaarrekening had staan.
We waren toch wel lichtelijk verrast ....
ReadTheRulez schreef:Jaren geleden gingen we met 4 school vriendinnen bij elkaar eten. Gaf 1 van die meiden aan dat als we lekkers wouden we dat zelf mee moesten brengen. Om later te horen hoeveel mevrouw op de spaarrekening had staan.
We waren toch wel lichtelijk verrast ....
Eef_Bam schreef:Intussen probeer ik daar een beetje tussenin te gaan zitten, soms wat mee, soms gewoon wat lekkers kopen en op een terrasje zitten. Maar het blijft moeilijk, doet toch een beetje pijn als er ergens woekerprijzen gevraagd worden.
Daphara schreef:Toch kan ik mezelf er niet toe zetten even goed bij een kringloop rond te kijken, krijg altijd de kriebels in kringloopwinkels. Het begint me letterlijk overal te jeuken binnen enkele minuten. Dan maar niet zuinig en gewoon nieuw kopen.