Hier ook iemand die geen nagellak gebruikt ivm werk. Mij maak je ook niet heel blij met make-up aangezien ik voor vele allergisch ben.
Daarentegen hou ik heel veel van babylips
MarlonNaldo
Geplaatst: 14-09-17 19:32
Nagellak valt bij mij ook onder Make-up. Ook ivm werk geen aanrader.
Oorbellen (hangers) vind ik wel heel leuk. Ik doe aan stijldansen met mijn vriend en dan is het toch leuk wat in te kunnen doen. Langer dan zon avond gaat helaas al niet ivm allergie.
Memories
Geplaatst: 14-09-17 19:48
Weer even wat doorgelezen dus tijd voor wat aanvullingen voor mij
- harry potter word ik niet gelukkig van zelfde geldt voor boeken/tijdschriften, ik kom er echt niet aan toe om te lezen. - glitters/roze/unicorns/mermaid/holo is allemaal helemaal super - sierraden ook leuk, ben nergens allergisch voor dus het kan allemaal alleen geen oorbellen, ik heb geen gaatjes. - 2dehands spullen zijn geen probleem - als je iets met kleding/maten wil (ook prima, ik laat me wel verrassen): L/XL (bij twijfel XL) of 42. Voet ook 42 - even vergeten of ik het er al eerder had bij gezet maar nagellak is ook een top
hier ook geen nagellak ivm. werk en school.. al vind ik het zoo leuk makeup is allemaal prima. houd er wel rekening mee dat ik de huidskleur van een lijk heb
Hier ook geen gaatjes, dus oorbellen hoeven niet van nagellak heb ik behoorlijk veel
Unicorns vind ik wel leuk (natuurlijk) En tweedehands spullen zijn geen probleem. (Mits ze goed zijn). Eigen gemaakte dingen vind ik uiteraard ook tof! De moeite die iemanddvoor iets zelfgemaakts doet is al een cadeautje opzich
Zelf ben ik wel van het stoere Dus liever een lederen armband dan een dunne roze met bedeltjes
Ik hou van makeup! Ik heb er alleen nooit tijd voor of mn ogen zijn de dag erna super dik Nagellak is er bij mij binnen een dag weer af helaas
xApple
Geplaatst: 15-09-17 08:22
Ik ben gek op oorbellen (wel knopjes geen hangers) en kaarsjes !
Make up vind ik nogal persoonlijk en nagellak gebruik ik echt nooit.
Tijdschriften vind ik erg leuk, sokken ook (mt 39).. Knutselspulletjes vind ik ook erg leuk. Dingen voor m'n hond zijn ook altijd goed. Of de ponys natuurlijk.
Ik ben allergisch voor oorbelle maakt niet uit welke soort mijn oren zwellen dan net als balonnen op XD Nagellak kan ik ivm niet dragen dus als dat erbij zou zotten maak je mijn moeder blij XD
Eerste week nov staat in de op...maar kan ook wat eerder zijn...
Lous
Geplaatst: 16-09-17 18:28
Ik ga om de vier weken naar de styliste voor kunstnagels en heb al een aardige collectie voor op mijn tenennagels. Dus liever niet
Puck is toe aan een nieuw halstertje, maar ik hoef geen paars/bont/glitter voor hem. Dus als iemand toevallig nog iets leuks tegenkomt... Ik heb zelf nog niks geschikts kunnen vinden, of gewoon veel te duur.
Anoniem
Geplaatst: 16-09-17 18:28
We zouden het vervroegen , maar de OP is nog niet aangepast
Ik heb al wat plannen in mijn hoofd , shoppen komt wel binnenkort. Even goed nadenken