Capri sprijkerbroek in een roze wassing
Erboven een kekke
tuniek in een paar tinten donkerder roze met wit en blauwe letters, witte all-stars eronder(mag van de all-stars niets van zeggen heb ik zelf ook) maar dan wel afgetopt met een enkelsok in het roze die veel te veel boven dr schoenen uitkwam
Uiteraard inclusief kort pittig kapsel
Trouwens wat vinden jullie van een trend die hier op kantoor(even voor de beeldvorming zeer grote firma dat internationaal werkt, dus geen klein kantoor van 20 man) als paddenstoelen de grond uit schiet?
Nette zakelijke rok of jurk en dan fel gekleurde sportschoenen er onder? Variërend van Nike's, New balance, sketchers etc? en nee de schoenen zijn niet omdat ze de hakken vervelend vinden lopen, die dingen blijven de hele dag aan

Kijk voor casual vind ik het prima, maar dan met een rustige kleur sneaker, maar hier lopen ze dus op van die neon gekleurde dingen

Hier op kantoor (ook grote internationale firma) worden wel zwarte nikes etc gedragen onder kokerrokken/jurkjes, maar alleen onder je bureau (of op de fiets of naar de bus)
En ja, ben ik het mee eens. Stuk vlotter. Vind de tijd dat vrouwen altijd maar op hakken moeten lopen om er representatief uit te zien een beetje voorbij hoor.