Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:29

Ok ik heb net iets voorbij zien komen :')

Capri sprijkerbroek in een roze wassing :Y) Erboven een kekke :x tuniek in een paar tinten donkerder roze met wit en blauwe letters, witte all-stars eronder(mag van de all-stars niets van zeggen heb ik zelf ook) maar dan wel afgetopt met een enkelsok in het roze die veel te veel boven dr schoenen uitkwam :+

Uiteraard inclusief kort pittig kapsel *\%/*

Trouwens wat vinden jullie van een trend die hier op kantoor(even voor de beeldvorming zeer grote firma dat internationaal werkt, dus geen klein kantoor van 20 man) als paddenstoelen de grond uit schiet?

Nette zakelijke rok of jurk en dan fel gekleurde sportschoenen er onder? Variërend van Nike's, New balance, sketchers etc? en nee de schoenen zijn niet omdat ze de hakken vervelend vinden lopen, die dingen blijven de hele dag aan :j

Kijk voor casual vind ik het prima, maar dan met een rustige kleur sneaker, maar hier lopen ze dus op van die neon gekleurde dingen :+
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 14-06-17 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:41

Geweldig , zag ik in New york vorige maand ook vaak.

Ik denk dat ik daar maar eens aan mee ga doen, en wat mij betreft dan een trend ( al houd ik er meer van vanwege het praktische)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:44

Jolien87 schreef:
lieveli schreef:
Whuuuut... Maar waarom luister je dan ook gewoon niet?

Omdat ik wel heel benieuwd was wat er zou gebeuren als ik tóch hakken zou dragen. En het ergste was: zo heel hoog waren ze niet. :o

Als ik hakken draag ben ik even lang of langer dan mijn vriend (en ik ben 1.62) maar wat heeft dat met mode te maken :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:46

Fenrir schreef:
Als ik hakken draag ben ik even lang of langer dan mijn vriend (en ik ben 1.62) maar wat heeft dat met mode te maken :+

Het betekent dat je vriend aan de hakken moet. Niks aan te doen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:48

Ja precies. Ik ga toch echt geen platte schoenen onder een jurk of rok aantrekken.

De sportschoenen onder een nette jurk of rok heb ik nog niet gezien. Het klinkt verschrikkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:52

Ik vind het juist wel gaaf en prima kunnen. Is natuurlijk super afhankelijk van het bedrijf waar je werkt en wat de sfeer daar onderling is, maar vooral in grote steden waar je vaak veel moet lopen snap ik het heel goed. Ik vind een nette sneaker onder een mantelpakje of jurkje/rokje ook prima kunnen, maar dat is heel persoonlijk. Moet er echt niet aan denken om op hakken te moeten lopen om er representatief uit te zien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:52

En ik ga daarentegen niet elke dag op hakken rond struikelen :') Mijn overknees hebben wel hakken, maar meestal heb ik toch gewoon allstars onder mijn jurkjes aan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:53

dieseltje09 schreef:
Trouwens wat vinden jullie van een trend die hier op kantoor(even voor de beeldvorming zeer grote firma dat internationaal werkt, dus geen klein kantoor van 20 man) als paddenstoelen de grond uit schiet?

Nette zakelijke rok of jurk en dan fel gekleurde sportschoenen er onder? Variërend van Nike's, New balance, sketchers etc? en nee de schoenen zijn niet omdat ze de hakken vervelend vinden lopen, die dingen blijven de hele dag aan :j

Kijk voor casual vind ik het prima, maar dan met een rustige kleur sneaker, maar hier lopen ze dus op van die neon gekleurde dingen :+

Zo een felgekleurde sneaker eronder vind ik geen gezicht. := Hier op kantoor (ook grote internationale firma) worden wel zwarte nikes etc gedragen onder kokerrokken/jurkjes, maar alleen onder je bureau (of op de fiets of naar de bus) :+ zodra men de afdeling verlaat gaan de hakjes weer aan haha.
Laatst bijgewerkt door Frummels op 14-06-17 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:53

lieveli schreef:
En ik ga daarentegen niet elke dag op hakken rond struikelen :') Mijn overknees hebben wel hakken, maar meestal heb ik toch gewoon allstars onder mijn jurkjes aan.

Precies. Echt hell no. Ook als ik op redactie werk ga ik écht niet op hakken lopen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:55

Ik draag zelf ook niet vaak hakken onder mijn jurk of kokerrok hoor, maar er zijn nog wel heel veel andere opties dan felgekleurde gympen vind ik :D

Schemerdier

Nies_ schreef:
Ja precies. Ik ga toch echt geen platte schoenen onder een jurk of rok aantrekken.

De sportschoenen onder een nette jurk of rok heb ik nog niet gezien. Het klinkt verschrikkelijk.

Eindelijk iemand die me snapt! :D

Fenrir

lieveli schreef:
Fenrir schreef:

Het betekent dat je vriend aan de hakken moet. Niks aan te doen.

:D wordt dit de nieuwste trend 8-)

Ik draag bijna altijd hakken (standaard 8 cm). Wel met stevige hak, geen naaldhak. Zit gewoon zo lekker :=

Urbanus

Zoals Teva sandalen bedoel je, Frummels?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:56

lieveli schreef:

Ja van die chique

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:57

Frummels schreef:
lieveli schreef:

Ja van die chique

Die kunnen overal bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:57

Ik ben 1.88 en zie er gewoon echt niet uit op hakken. Buiten dat ik heel lang ben kan ik er ook nog eens niet op lopen en ben ik niet bereid om het te leren, dus zie er echt uit als een pasgeboren kalf als ik langer dan een half uur op hakken sta. Klap zo vaak door m'n enkels dat het ook niet meer charmant of sexy is (en waarom zou ik uberhaupt hakken aan moeten?).

Ik heb echt wel gympen die prima representatief onder een rokje of jurkje kunnen. Ziet er representatiever uit dan als je mij op hakken laat rondstrompelen in ieder geval.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:58

Dat is wel echt voor op kantoor, niet zo casual.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:59

Emmaa_ schreef:
Ik ben 1.88 en zie er gewoon echt niet uit op hakken. Buiten dat ik heel lang ben kan ik er ook nog eens niet op lopen en ben ik niet bereid om het te leren, dus zie er echt uit als een pasgeboren kalf als ik langer dan een half uur op hakken sta. Klap zo vaak door m'n enkels dat het ook niet meer charmant of sexy is (en waarom zou ik uberhaupt hakken aan moeten?).

Ik heb echt wel gympen die prima representatief onder een rokje of jurkje kunnen. Ziet er representatiever uit dan als je mij op hakken laat rondstrompelen in ieder geval.

Ik zie nu zo'n stervende, strompelende antilope voor me :')

Vind gympen vaak juist wel leuk staan. Wat sportiever. Zie dat veel liever dan bijv. ballerina's ( vreselijk :x )

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:59

lieveli schreef:
Die kunnen overal bij.

Jij snapt het! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:00

Fenrir schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik zie nu zo'n stervende, strompelende antilope voor me :')

Vind gympen vaak juist wel leuk staan. Wat sportiever. Zie dat veel liever dan bijv. ballerina's ( vreselijk :x )

Zo ziet het er ook uit _O- En ja, ben ik het mee eens. Stuk vlotter. Vind de tijd dat vrouwen altijd maar op hakken moeten lopen om er representatief uit te zien een beetje voorbij hoor.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:01

Emmaa_ schreef:

Gelukkig nog een lotgenoot :P
Ik ben dan wel wat kleiner (1,78), maar mede door een operatie zou niet eens meer hakken aankunnen..
Nou ben ik ook geen mantelpakjes of kokerrokjes dragend type dus dat scheelt. Anders heb ik wel andere nette leuke schoenen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:04

In Amsterdam was laatst een feestje, of komt een feestje met het thema 'gozerwijffies'. Wilde ik zo graag heen!
Afbeelding

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:13

trouwens lijkt toch wel een dingentje te zijn, fel gekleurde sportschoenen met een nette rok :+

Afbeelding

Afbeelding

Zo lopen ze er dus bij :') (ok rok iets langer als bij deze dames maar jullie snappen de strekking)

Kijk ook ik trek echt wel een nette!! sneaker onder een rokje aan maar niet op kantoor. Dagje stad in en terrasje pakken vind ik wat anders dan kantoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:14

lieveli schreef:
In Amsterdam was laatst een feestje, of komt een feestje met het thema 'gozerwijffies'. Wilde ik zo graag heen!
[ Afbeelding ]

Haha, ben wel benieuwd waar die naam vandaan komt? Nog nooit van gehoord maar hoor het lekker Amsterdamse accent er ook wel bij :P

edit: dit vind ik toch ook wel een modeblunder en lijkt me bijzonder irritant typen/lezen/schrijven/douchen/leven:

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 14:26

Gadverdamme. Ik vind lange nagels zo vies :')