Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:01

Ik vind onderhandelen erg lastig, ik bied eigenlijk altijd gewoon de vraagprijs haha

Hier ih topic mag je zeker niets te koop aanbieden?

Bij mn zus gaat alles ook steeds van de een naar de ander. Of uiteindelijk naar 2e hands zaak.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:02

Voor de moeders met wasbare luiers, ik heb nog een set te koop.
Gekocht om te proberen maar het wil hier niet lukken.
Zitten geloof ik 19 luiers in met (hoe heten die dingen, inserts?) bij de helft zou het elastiek van de beentjes vervangen moeten worden.
Ik heb er 150€ voor betaald exc verzenden en zou dat er graag weer voor krijgen.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:05

Wasbare luiers doen het wel vrij goed op MP, die zou ik er zeker op zetten.

Wij zijn echt voorzien. Ga zelfs langzaam over op niet wasbaar omdat Gup eruit begint te groeien (spekpootje) en ik het de moeite niet vind om een volledige set nieuwe aan te schaffen.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:07

Kleding gaat hier over het algemeen naar mijn neefje en wat over is gaat hier in zakken die naar goede doelen gaan. Alleen de echt duurdere dingen die nog als nieuw zijn wil ik nog wel eens verkopen zoals dure winterjasjes of vrijwel ongedragen schoentjes.

Qua luiers ben ik ruimschoots voorzien tot het einde van de luiertijd.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:12

Kaka schreef:
Wasbare luiers doen het wel vrij goed op MP, die zou ik er zeker op zetten.

Wij zijn echt voorzien. Ga zelfs langzaam over op niet wasbaar omdat Gup eruit begint te groeien (spekpootje) en ik het de moeite niet vind om een volledige set nieuwe aan te schaffen.

Zowel met drukkers als met klitteband kun je nog wel een beetje tweaken dat het om spekpootjes (of te dunne pootjes) past. Door de onderste drukker niet op de gelijke drukker te doen als de bovenste, maar eentje verder naar buiten. En bij klitteband niet recht erop plakken, maar beetje schuin van boven naar onder plakken.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:18

I know, maar zelfs dan heeft hij echt rode randen in zijn beentjes staan na een nacht. Voor de nacht gebruiken we dus al gewone luiers. Overdag wisselen we gewoon een keertje extra, dat gaat nog net.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:35

Ik zit ook nog goed met m'n luiers. Even zien hoe dat straks gaat met nummer twee en als die over moet naar de grote maat.

CC: obaibi is het baby gedeelte van Okaidi. Geen idee in welke maat jouw uk inmiddels zit maar grote kans dat jij dus naar de Okaidi rompers moet kijken. Wat ik zo kon zien aan het hangertje vallen die redelijk gelijk. Sowieso vallen de Franse rompers meestal wat langer heb ik het idee.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 14:38

Cemlys: heb het nu nergens meer staan en allemaal weer in dozen op zolder gezet. Geloof het wel :')

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:43

Verkopen heb ik nog niet eens geprobeerd. Staat allemaal in dozen voor eventueel hergebruik.
Ik koop wel af en toe wat op rommelmarkten.

Wanneer het nog goed is en ik het niet meer nodig heb gaat het ook hier een kledingcontainer in voor de minderbedeelden.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:24

Jammer lautje :) je hebt er altijd wel leuk spul tussen zitten.

Obaibi net een pakje van gehad. Kende het ook niet.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:56

Verkoop gaat hier ook niet fantastisch. Het mooie bewaar ik voor een eventuele 2e. Merkkleding verkoop ik soms in pakketten en heel soms los voor veel te weinig :D en ik geef een gedeelte weg.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:00

Ik bewaar alles, komt altijd wel van pas met een tweede. Ik heb veel in blauw en wit, dus mocht het nodig zijn vul ik dat tegen die tijd wel aan met roze. Kan prima :Y)

Maar ik koop ook liever nieuw (in de sale) dan tweedehands. Scheelt vaak niet eens zo heel veel, dus dan liever die paar euro meer en weten wat er mee is gebeurd, etc.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:03

Volgens mijn boekhouding heb ik nu 550€ verkocht via MP

Persoonlijk ben ik daar wel blij mee

Vorige week tuniek vest en jurk van FLO verkocht incl verzenden 21€ tja lijkt me niet verkeerd

En boxpakje van tumble voor 12€ incl verzenden

Toch 33€ op de rekening vind wel leuk

Hier mag je niet verkopen maar als iemand interesse heeft of iets zoekt kun je toch gewoon even posten

Lijkt mij

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:12

Verkopen is mij teveel moeite. Zal wat mooi blijft bewaren voor Caligula #2 of weggeven.

Moet bekennen dat ik ook niks tweedehands heb op 1 pakje na maar dat was een cadeau en is al kwijt :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:24

Heb nu een leuk setje op het oog via mp, jasje, 2 shirtjes, rokje, legging van Gymp 17,50

Tita, als je dingen hebt mag je mij wel pb of whatsapp doen. Denk dat er best wat dingen zijn die ik leuk vind (al volgensmij ook wel eea niet hihi)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 17:25

Ons eerste pakje was tweedehands :D

Een te schattig velours pakje van Petit Bateau maat 50.
Zou een heul groot kond krijgen dus had 2 pakjes 56 mee en deze voor reserve. Toen ik mij klaar moest maken voor de keizersnede vroegen ze wat ze moesten pakken en heeft mijn man deze gepakt. En het paste eigenlijk precies (na een week niet meer) en was eigenlijk een heel mooi pakje.
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:27

Ik heb voor het eerste pakje een dubbele set in 2 maatjes, wit gebreid driedelig setje van Noppies. Maar beval hopelijk thuis.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:35

Michelle77 schreef:
Heb nu een leuk setje op het oog via mp, jasje, 2 shirtjes, rokje, legging van Gymp 17,50

Tita, als je dingen hebt mag je mij wel pb of whatsapp doen. Denk dat er best wat dingen zijn die ik leuk vind (al volgensmij ook wel eea niet hihi)

Das niet duur mies.
Stuur je nummer maar ff per BP.

Persoonlijk vind ik rokjes pas leuk als de beeb gaat lopen.
Ik heb echt een foei lelijk rokje gekocht van beebielove tijdens de Pinc sale (nooit meer waardeloos concept) met nog lelijkerder shirt....trokken we het aan en staat het beeldig _/-\o_ :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:42

Vond die pinc sale ook niets bijzonders toen ik er was...

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:44

Hier nooit maat 50 aangehad :')

Hihi Rita, dat heb ik juist andersom. Hoop dingen voor mn bevalling gekocht, wat ik leuk vond, en wat nu niet zo leuk staat.
Ligt ook aan dr haarkleur denk ik, ze is rossig/rood.

Hier in de buurt is 2x per jaar een tweedehands beurs, dat is ook wel leuk shoppen, en kun je het tenminste even bekijken voor je het koopt, dat kan op marktplaats dan weer niet.

Verkopen doe ik ook niet, teveel moeite, en gaat hier wel verder de familie in. En ik ben toch van de wat goedkopere merken , da's de moeite niet!

Heb wel wat leuke dingetjes van next gekocht, mt 74 voor de herfst!

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 18:38

Ik kan altijd super slagen bij de Pinc Sale.
:Y)

Maar goed ik ben gek van Cakewalk en daar hebben ze echt veel van vaak. Moet wel zeggen dat het aanbod per sale erg kan wisselen.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:08

Ik verkoop zelden iets via marktplaats, simpelweg teveel moeite en dan geven we het liever weg. Onlangs nog een vluchtelingengezin dat onze familie min of meer 'geadopteerd' heeft voorzien van een stapel zo goed als nieuwe baby- en kinderkleding. Heerlijk om die blije gezichten dan te zien :j

Onze kinderen dragen van alles, van dure merkkleding tot zeeman basics, maar als baby steek ik ze altijd helemaal in het nieuw. Heb voor de komende newborn wel minder dure kleertjes gekocht, maar dan wel weer een super mooi jasje bijv.
Ik denk dat wij voor het eerste pakje gewoon een simpel boxpakje kiezen (donkerblauw met roze gestreept en een klein strikje) ik heb nog geen 'wauw' item kunnen vinden helaas.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:29

Oh ja! Ik heb vorig jaar nog 3 jurkjes van cakewalk van mp gehaald voor 21 euro! Waren nog heel mooi.
Gaan er straks ook gewoon weer op.
Ik heb geen moeite met 2e hands.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:35

Ik heb heel veel tweedehands kleding. Koop zelf ook wel dingen maar ze groeien zo hard. Daarnaast alleenstaand, geen alimentatie en hypotheek enzo. Ik heb van zeeman tot Tommie hilfiger, esprit, benneton en st Oliver. Mij maakt nieuw of tweedehands niet veel uit. Zelfs tweedehands met kaartjes. Kan straks nog genoeg nieuw kopen. Voor als hij geboren is heb ik verschillende maten in de tas. 44 tot 56. Daarnaast verschillende de rompers enzo allemaal van lengte. Liever teveel mee dan te weinig

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:53

Ik had voor ZL een heleboel tweedehands gekregen van een nicht die 6 maanden eerder was bevallen.
Hier op MP staat weinig interessants, wel net een kinderwagen gekocht (een tweelingwagen omdat DL en baby maar 22 maanden zullen schelen ) en de eerste kinderwagen kwam ook van MP net als het ledikantje, 15€ voor betaald en baby 3 gaat er straks in.