Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sokje_6 schreef:Er is een heel groot verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Bij pedofilie zijn er alleen gedachten of gevoelens of het verlangen, maar dat wordt niet per se ook tot uiting gebracht. Als een persoon het daadwerkelijk bezigt, wordt het pedoseksualiteit.
Van het eerste heb je in principe niet per se last, het tweede vormt een groot probleem, die kunnen inderdaad zoals jij het noemt 'handjes niet thuishouden'.
annetm schreef:Waarom is een presentator/zanger altijd prima te verstaan via de microfoon, maar iemand anders niet op het moment dat die wat mag zeggen/zingen?
Anoniem schreef:Is dat niet gewoon omdat de geluidsman dan vergeet het knopje in te drukken?anders hoor je ook iedere keer een 'tok' als ze de microfoon neer zouden leggen, en zouden ze de hele avond stil moeten zijn als ze niet aan de beurt zijn
Confession schreef:Wat is een goede Nederlandse vertaling voor de Engelse uitdrukking "to be a fly on the wall"? Een vlieg op de muur zijn kennen wij toch niet in Nederland, of zeg ik nu iets doms?
Confession schreef:Wat is een goede Nederlandse vertaling voor de Engelse uitdrukking "to be a fly on the wall"? Een vlieg op de muur zijn kennen wij toch niet in Nederland, of zeg ik nu iets doms?