Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Origineel schreef:Veel discussies hier vandaag, eerst mokkeltje en nu dit.![]()
What happpend Yvanka? Je was zo lekker bezig met daten!
Relaxed schreef:Ailill schreef:Jullie vrouw-wezens zijn net zo erg! Dag 2 op Tinder verloopt wat drukker en ik krijg van een 'dame' binnen tien minuten haar adres, zonder aanleiding
Haha ik heb idd van mannen ook wel eens gehoord dat vrouwen ook erg zijn.. sturen ook gerust pussy picks enz
ElizeVdS schreef:Mokkels, geen miepjesBritten, oké Ieren in dit geval, verwarren ondergoed ook met kleding.. dus dansen met iets anders verbaast me niet zo.
Heb een half jaar in Ierland gewoond. Wij met spijkerbroek, laarzen en dikke jas over straat, de 16 jarige miepjes met mini rokje en 2 BHs over elkaar..
ElizeVdS schreef:Klopt, geweldig land voor een (half) jaar, bij mij iets langer. Eerst een jaar studie in Dublin, Trinity en daarna een goed halfjaar gewerkt/gereden voor een eventing stal in Dongelal.Ik ben verder helemaal verliefd op Ierland hoor, wat min of meer automatisch ervoor zorgt dat Schotland wat minder hoog in mijn achting staat. Je moet d'r alleen niet willen wonen en iets voor mekaar willen krijgen. En een blokje omgaan voor de gypsy's.
Miepjes is mijn studentenwoordje waar ik niet af kom denk ik.
En om 't off topic te houden: waar heb je gestudeerd?