Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:04

In Engeland kan alles op dat gebied :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:05

GamblersCup schreef:
Thenexttry schreef:
Ik dans altijd op k3 :')

Dat vraagt eigenlijk om een filmpje... :j :D

Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden... maar aangezien ik dit wel een paar keer per week doe kan er zo een nieuwe gemaakt worden hoor

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:22

Origineel schreef:
Veel discussies hier vandaag, eerst mokkeltje en nu dit. :Y)

What happpend Yvanka? Je was zo lekker bezig met daten!

De jongen die het tot date 2 heeft gered, wat het zo leuk mee klikte een die toen opeens niks meer wilde. Ik vond hem blijkbaar leuker dan ik zelf doorhad := Heb zaterdag even met hem gesproken, maar hij zat toen aan de pillen dus weet er wss niks meer van, en ik die misschien dacht hem nog op andere gedachten te kunnen brengen. Ik heb hem vandaag gevraagd wat heeft gezorgd voor die plotselinge ommekeer,waarop zijn antwoord was dat hij zijn interesse verloren had.
Achja, zal vast nog wel vaker gebeuren, maar voor nu hou ik er maar even mee op.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:29

Jullie vrouw-wezens zijn net zo erg! Dag 2 op Tinder verloopt wat drukker en ik krijg van een 'dame' binnen tien minuten haar adres, zonder aanleiding _O-

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:30

Zat aan de pillen?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:33

Jammer Yvanka! Gelijk heb je, goed om jezelf denken :j

Hahaha Ailill <<)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:38

Oei aan de pillen... Daar hou ik niet zo van.. Next!

Mijn match appt normaal niet veel, maar nu nog minder haha.. Dus weekend maar ff horen hoe we er nu voor staan, anders weet ik het graag op tijd..

Maar waarschijnlijk maak ik me druk om niks haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:46

Alweer zo veel pagina's bij te lezen haha! Opzich niet vervelend als ik me aan het vervelen ben!
Ik vraag me wel af of dit topic inmiddels niet toch weer in de huiskamer hoort met al deze verhalen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:58

Ailill schreef:
Jullie vrouw-wezens zijn net zo erg! Dag 2 op Tinder verloopt wat drukker en ik krijg van een 'dame' binnen tien minuten haar adres, zonder aanleiding _O-

Haha ik heb idd van mannen ook wel eens gehoord dat vrouwen ook erg zijn.. sturen ook gerust pussy picks enz :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:03

Ik heb tegen elke match gepraat vanavond.. dacht ga alles een berichtje sturen. Ging best goed tot de berichtjes terug kwamen toen tripte tinder hem

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 00:07

idinn schreef:
Het lijkt hier wel steeds meer op een HK topic zo :+

Jildau, je bent absoluut niet raar daarin hoor! Ik heb al die jaren echt niks gemist. Maar vriendlief kan zich niet voorstellen dat ik zo lang droog heb gestaan. En ik nu ook niet meer :')

Daarom had ik het dus ook in de hk geplaatst :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:13

Thenexttry schreef:
Ik heb tegen elke match gepraat vanavond.. dacht ga alles een berichtje sturen. Ging best goed tot de berichtjes terug kwamen toen tripte tinder hem

Toos Duimloos :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 00:14

@yvanka, een pillenslikker heb je niks aan :n mooi dat je daar vanaf bent :=.
Ik ben ook weer braaf aan het tinderen. Een match reageerde al meteen met wanneer gaan we daten, kan ik de humor wel van inzien, dus we gaan een wijntje doen :))

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:14

Relaxed schreef:
Ailill schreef:

Haha ik heb idd van mannen ook wel eens gehoord dat vrouwen ook erg zijn.. sturen ook gerust pussy picks enz :+

Dat kan ik bevestigen :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:14

Britten, oké Ieren in dit geval, verwarren ondergoed ook met kleding.. dus dansen met iets anders verbaast me niet zo.

Heb een half jaar in Ierland gewoond. Wij met spijkerbroek, laarzen en dikke jas over straat, de 16 jarige miepjes met mini rokje en 2 BHs over elkaar..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:17

ElizeVdS schreef:
Britten, oké Ieren in dit geval, verwarren ondergoed ook met kleding.. dus dansen met iets anders verbaast me niet zo.

Heb een half jaar in Ierland gewoond. Wij met spijkerbroek, laarzen en dikke jas over straat, de 16 jarige miepjes met mini rokje en 2 BHs over elkaar..
Mokkels, geen miepjes :P

Ierland is inderdaad nog een tikkeltje erger, jaartje mogen studeren. Blij dat mijn roots Schots zijn, slainte :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:17

janderegelaa schreef:
Relaxed schreef:

Dat kan ik bevestigen :D
Ze is 1.89, ik durf niet :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:20

Ik ben verder helemaal verliefd op Ierland hoor, wat min of meer automatisch ervoor zorgt dat Schotland wat minder hoog in mijn achting staat ;). Je moet d'r alleen niet willen wonen en iets voor mekaar willen krijgen. En een blokje omgaan voor de gypsy's.

Miepjes is mijn studentenwoordje waar ik niet af kom denk ik ;).

En om 't off topic te houden: waar heb je gestudeerd?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 00:23

Neee echt? Dafuq, dat snap ik nou gewoon niet :n je gaat toch niet random dat soort foto's en gegevens sturen :=

Ik hou van Schotten en Ieren <3, heb een paar keer gedate met een engelsman, maar die werkt af en aan in nederland, dus dat is wat lastig als tinderdate

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:26

ElizeVdS schreef:
Ik ben verder helemaal verliefd op Ierland hoor, wat min of meer automatisch ervoor zorgt dat Schotland wat minder hoog in mijn achting staat ;). Je moet d'r alleen niet willen wonen en iets voor mekaar willen krijgen. En een blokje omgaan voor de gypsy's.

Miepjes is mijn studentenwoordje waar ik niet af kom denk ik ;).

En om 't off topic te houden: waar heb je gestudeerd?
Klopt, geweldig land voor een (half) jaar, bij mij iets langer. Eerst een jaar studie in Dublin, Trinity en daarna een goed halfjaar gewerkt/gereden voor een eventing stal in Dongelal.

En jij? Enkel Dub? Ben je er lang geweest?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:44

Wauw pillen Yvanka!? Ook zo een een korte periode gedate. Super leuke jongen als gewone vriend. Door die drugs erg wisselend in gedrag en daar kan ik niet tegen. Ben van mezelf al erg genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:47

DanielleB schreef:
Mokkeltje... Klinkt alsof je met iemand van 18 thuis komt.

Ook dat niet...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:52

Ik hoor ook van best wat mannen op tinder dat de meiden op tinder echt erg zijn over het algemeen. Ken er ook een aantal die gestopt zijn met tinder daarom, geen serieuze meiden te vinden.. :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 01:19

Ik ben (uiteraard :') ) toch eens gaan kijken... lach me rot! Een foto van een kapstok met hondenriempjes... aaah, dacht ik, die heeft vast 3 hondjes... nog een keer kijken... was een houten andreaskruis aan de muur met halsband en handboeien om iemand vast te binden _O- _O-

Zitten best leuke kerels tissen hier en daar, maar ach, ik heb geen zin in een relatie dus wat moet je er mee? :D
Eentje wilde ik een berichtje sturen ivm een foto van iets wat maar weinig mensen kennen: La Linea. Maar ik was te snel en had m al weggeswiped :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 08:24

Babeth schreef:
Zat aan de pillen?

Drugs ;)