Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelaa2 schreef:REnD schreef:Mijn ouders vonden het prima etc en ik weet welke comsequenties eraan vast zitten. Maar blijkbaar ben ik er door de organisatie toch uitgezet, omdat ik 13 ben. Tja niet iedereen van 13 kan dit maar ik weet van mezelf van wel. Ik zeg nu dus ook vaarwelmisschien zal ik afentoe nog wel gezellig meepraten
Ik denk dat ze eerst wilden weten of je ouders het goed vinden. Het zou jammer zijn als je bijv. Op t laatste moment toch niets kan versturen omdat het niet mag van je ouders.
Denk niet dat ze je zijn vergeten hoor! Ze zijn ook heel erg druk en er werd zo veel gekletst en ze zitten denk ik niet alleen maar op BoktIk zou, als je nog mee wilt doen, aangeven dat je ouders het ok vinden en je mee wilt doen!
REnD schreef:Angelaa2 schreef:REnD schreef:Mijn ouders vonden het prima etc en ik weet welke comsequenties eraan vast zitten. Maar blijkbaar ben ik er door de organisatie toch uitgezet, omdat ik 13 ben. Tja niet iedereen van 13 kan dit maar ik weet van mezelf van wel. Ik zeg nu dus ook vaarwelmisschien zal ik afentoe nog wel gezellig meepraten
Ik denk dat ze eerst wilden weten of je ouders het goed vinden. Het zou jammer zijn als je bijv. Op t laatste moment toch niets kan versturen omdat het niet mag van je ouders.
Denk niet dat ze je zijn vergeten hoor! Ze zijn ook heel erg druk en er werd zo veel gekletst en ze zitten denk ik niet alleen maar op BoktIk zou, als je nog mee wilt doen, aangeven dat je ouders het ok vinden en je mee wilt doen!
Ik heb ze gezegd dat mijn ouders het allemaal prima vinden maar dat mn ma woensdag met me rond de tafel wilde om van 99% ~> 100% procent te maken
Maar nu dus ontvangen dat ze me eruit hebben gezet
Dott schreef:Ik heb inderdaad een pb naar REnD verzonden dat ik na wat nadenken het toch verstandiger vond om haar niet mee te laten doen. Ik vind 13 gewoon erg jong, en kan inderdaad niet controleren of haar ouders dit daadwerkelijk goed vinden. 15/16 vind ik een grensleeftijd. Ik neem als referentie mezelf op die leeftijd.
Als ik nu mensen over me heen krijg dan zij dat zo.
Angelaa2 schreef:Dott schreef:Ik heb inderdaad een pb naar REnD verzonden dat ik na wat nadenken het toch verstandiger vond om haar niet mee te laten doen. Ik vind 13 gewoon erg jong, en kan inderdaad niet controleren of haar ouders dit daadwerkelijk goed vinden. 15/16 vind ik een grensleeftijd. Ik neem als referentie mezelf op die leeftijd.
Nee, ik vond het alleen lichtelijk vreemd omdat je eerst aan gaf dat ze mee kon doen als haar ouders het ok vonden.
Maar je moet ergens een grens trekken en je kunt het inderdaad niet controleren en het zou jammer zijn als iemand straks zonder pakket zit bijv. omdat iemand ja heeft gezegd maar zn ouders het niet goed vinden oid.
Jammer voor RenD, maar ook begrijpelijk.
DeEenhoorn schreef:ik ben vanaf pagina 35 aan het meelezen en heb ondertussen me ook aangemeld en de pb verstuurd, maar heb gemist hoeveel je dit jaar maximaal mag betalen (incl/excl verzenden)?
Dott schreef:Ik heb inderdaad een pb naar REnD verzonden dat ik na wat nadenken het toch verstandiger vond om haar niet mee te laten doen. Ik vind 13 gewoon erg jong, en kan inderdaad niet controleren of haar ouders dit daadwerkelijk goed vinden. 15/16 vind ik een grensleeftijd. Ik neem als referentie mezelf op die leeftijd.
SpeechLess schreef:Jammer voor REnD, maar wel begrijpelijk. Hoe jonger, hoe lastiger ook om in te schatten wat oudere mensen leuk vinden om te krijgen lijkt me.