Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:22

Oh ok.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:23

Ik ben 15 in maart maar heb al wel eerder aan dit soort dingen meegedaan, snap het wel als jullie mij ook eruit willen zetten ivm leeftijd. :) Lijkt me wel eerlijk tegenover REnD om dan ook even te vertellen dat ik ook jong ben, anders moet zij eruit vanwege leeftijd en andere jonge mensen niet.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:24

REnD schreef:
Stamper schreef:
Dit zal vast niet bewust zijn gebeurd.

Heb een mailtje ontvangen :')

Dat je niet mee mag doen?

Lonni

Ik heb mijn plekje voor een ander opengezet omdat ik zelf geen tijd heb om een leuk pakketje te maken, ik doe nog aan 3 andere surprises mee en wil voor deze echt niemand teleurstellen.
Je doet het, of je doet het niet, maar áls je het doet, doe het dan goed ;)

Trui

Angelaa2 schreef:
REnD schreef:
Mijn ouders vonden het prima etc en ik weet welke comsequenties eraan vast zitten. Maar blijkbaar ben ik er door de organisatie toch uitgezet, omdat ik 13 ben. Tja niet iedereen van 13 kan dit maar ik weet van mezelf van wel. Ik zeg nu dus ook vaarwel :o misschien zal ik afentoe nog wel gezellig meepraten :j

Ik denk dat ze eerst wilden weten of je ouders het goed vinden. Het zou jammer zijn als je bijv. Op t laatste moment toch niets kan versturen omdat het niet mag van je ouders.
Denk niet dat ze je zijn vergeten hoor! Ze zijn ook heel erg druk en er werd zo veel gekletst en ze zitten denk ik niet alleen maar op Bokt :) Ik zou, als je nog mee wilt doen, aangeven dat je ouders het ok vinden en je mee wilt doen!

Ik heb ze gezegd dat mijn ouders het allemaal prima vinden maar dat mn ma woensdag met me rond de tafel wilde om van 99% ~> 100% procent te maken ;)

Maar nu dus ontvangen dat ze me eruit hebben gezet /3

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:35

REnD schreef:
Angelaa2 schreef:
REnD schreef:
Mijn ouders vonden het prima etc en ik weet welke comsequenties eraan vast zitten. Maar blijkbaar ben ik er door de organisatie toch uitgezet, omdat ik 13 ben. Tja niet iedereen van 13 kan dit maar ik weet van mezelf van wel. Ik zeg nu dus ook vaarwel :o misschien zal ik afentoe nog wel gezellig meepraten :j

Ik denk dat ze eerst wilden weten of je ouders het goed vinden. Het zou jammer zijn als je bijv. Op t laatste moment toch niets kan versturen omdat het niet mag van je ouders.
Denk niet dat ze je zijn vergeten hoor! Ze zijn ook heel erg druk en er werd zo veel gekletst en ze zitten denk ik niet alleen maar op Bokt :) Ik zou, als je nog mee wilt doen, aangeven dat je ouders het ok vinden en je mee wilt doen!

Ik heb ze gezegd dat mijn ouders het allemaal prima vinden maar dat mn ma woensdag met me rond de tafel wilde om van 99% ~> 100% procent te maken ;)

Maar nu dus ontvangen dat ze me eruit hebben gezet /3

Ik snap wel dat de organisatie heeft besloten om je niet mee te laten doen, je bent gewoon heel jong nog en dat brengt risico's met zich mee. Ik zou zeggen; kijk lekker mee en als je een paar jaar ouder bent doe je ook gezellig mee.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-16 19:36

Ik heb inderdaad een pb naar REnD verzonden dat ik na wat nadenken het toch verstandiger vond om haar niet mee te laten doen. Ik vind 13 gewoon erg jong, en kan inderdaad niet controleren of haar ouders dit daadwerkelijk goed vinden. 15/16 vind ik een grensleeftijd. Ik neem als referentie mezelf op die leeftijd.

Als ik nu mensen over me heen krijg dan zij dat zo.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:40

Ik snap het opzich wel hoor, ik vind 13 echt jong. Ik zie mezelf op die leeftijd dat ook niet helemaal uitzoeken enzo..

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:41

Dott schreef:
Ik heb inderdaad een pb naar REnD verzonden dat ik na wat nadenken het toch verstandiger vond om haar niet mee te laten doen. Ik vind 13 gewoon erg jong, en kan inderdaad niet controleren of haar ouders dit daadwerkelijk goed vinden. 15/16 vind ik een grensleeftijd. Ik neem als referentie mezelf op die leeftijd.

Nee, ik vond het alleen lichtelijk vreemd omdat je eerst aan gaf dat ze mee kon doen als haar ouders het ok vonden.
Maar je moet ergens een grens trekken en je kunt het inderdaad niet controleren en het zou jammer zijn als iemand straks zonder pakket zit bijv. omdat iemand ja heeft gezegd maar zn ouders het niet goed vinden oid.

Jammer voor RenD, maar ook begrijpelijk.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:41

Ik snap het eigenlijk ook wel.. niks ten nadele van anderen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:45

Ik kan mij er zeker ook in vinden , tuurlijk is niet leuk voor haar maar ik snap je beweegreden ervoor :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-16 19:47

Angelaa2 schreef:
Dott schreef:

Nee, ik vond het alleen lichtelijk vreemd omdat je eerst aan gaf dat ze mee kon doen als haar ouders het ok vonden.
Maar je moet ergens een grens trekken en je kunt het inderdaad niet controleren en het zou jammer zijn als iemand straks zonder pakket zit bijv. omdat iemand ja heeft gezegd maar zn ouders het niet goed vinden oid.

Jammer voor RenD, maar ook begrijpelijk.

Klopt ook. En in principe vond ik dat ook. Maar ik ben er wel over gaan nadenken. Ik kan helemaal niks controleren, en ik wil dat iedereen een leuke SS heeft. Niet dat ik zeg dat ze het niet kan omdat ze 13 is, maar ik kan gewoon niet controlereb dat haar thuisfront het ermee eens is. En ja, het is zuur dat ik daar nu mee kom en mijn excuses daar ook voor. Maar dit is voor het eerst dat ik dit dilemma tegen kom.

Ik pas de lijst morgen weer aan op de pc.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:48

Sluit me er volledig bij aan

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:50

Jammer voor REnD, maar wel begrijpelijk. Hoe jonger, hoe lastiger ook om in te schatten wat oudere mensen leuk vinden om te krijgen lijkt me.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:51

ik ben vanaf pagina 35 aan het meelezen en heb ondertussen me ook aangemeld en de pb verstuurd, maar heb gemist hoeveel je dit jaar maximaal mag betalen (incl/excl verzenden)?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:52

DeEenhoorn schreef:
ik ben vanaf pagina 35 aan het meelezen en heb ondertussen me ook aangemeld en de pb verstuurd, maar heb gemist hoeveel je dit jaar maximaal mag betalen (incl/excl verzenden)?

€12,50 excl :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:53

DeEenhoorn schreef:

Budget is dot jaar €12,50 exclusief verzenden. Meer mag altijd maar moet niet.

Minder is eigenlijk niet de bedoeling.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:53

Dott schreef:

Helemaal prima!

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:54

SpeechLess schreef:
Jammer voor REnD, maar wel begrijpelijk. Hoe jonger, hoe lastiger ook om in te schatten wat oudere mensen leuk vinden om te krijgen lijkt me.

Over dat tweede, als je het vorige topic over SS leest dan is het prima in te schatten. :o

Ik ben "te jong", het zal denk ik niet veranderen als je mijn moeder mag bellen?
Of iemand van het forum waar ik het eerder deed maar goed, dat is moeilijker te controleren dat het echt iemand is van dat forum.
Laatst bijgewerkt door Scamander op 20-09-16 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:54

bedankt voor jullie snelle antwoord ynskek en stamper :D dat gaat dan goedkomen!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:56

Je kan niet controleren zeg je Dott, wil je dat mn moeder een bericht stuurt als het mag?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:57

DeEenhoorn schreef:
bedankt voor jullie snelle antwoord ynskek en stamper :D dat gaat dan goedkomen!

Natuuuuurlijk! :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:59

Vervelend voor de mensen die wat jonger zijn. Maar ik ben het er wel mee eens, de leeftijd-grens.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:59

REnD ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is toch :)

Ik vind dit sowieso eigenlijk meer iets voor 16+ ofzo. Het is toch best lastig als jonger iemand om iets te verzinnen voor een volwassene, etc. Niet om iemand voor het hoofd te stoten ofzo, maar dat is wel hoe ik erover denk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:15

Misschien kunnen de jongere bokkers met elkaar iets organiseren op het gedeelte speciaal voor jonge bokkers?

[JH] Jeugdhonk