Liselot schreef:Wel eens van buiten spelen gehoord Sammie?
Ik zie niet in waarom iemand dingen zou moeten gaan regelen voor andermans kids. Laat ze thuis met een oppas of blijf zelf thuis. Is voor die kids vaak ook geen hol aan, zo'n feest.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sees schreef:Spatter, nou ik vind eerlijk gezegd niet dat het bruidspaar daar voor op hoeft te draaien. Hoe moeilijk is het om gewoon een dagje oppas te regelen. heerlijk toch juist een dag zonder kids, alleen met je partner?
Liselot schreef:Wel eens van buiten spelen gehoord Sammie?
Shadow0 schreef:Het bruidspaar 'hoeft' het niet te doen, maar een bruiloft gaat (onder andere) over relaties en het delen van zaken, niet om een juridisch conflict.
Shadow0 schreef:In elk geval is het aan iedere ouder zelf om te bepalen of ze een dagje zonder kids wel of niet 'heerlijk' vinden. Dat is simpelweg niet aan een ander om dat in te vullen. Als ouders het niet heerlijk vinden maar een gemis om zonder kinderen te zijn, dan hebben ze 100% gelijk omdat het hun gevoel is. Als ouders het wel heerlijk vinden om een keer op stap te gaan zonder kinderen, hebben ze overigens ook 100% gelijk, omdat het hun gevoel is.
Ayasha schreef:Maar ook dát geldt van twee kanten he. Ook degene die perse alleen met de kids wil komen werkt mee aan het bekoelen van die relatie omdat de ander zich niet volledig voegt naar zijn/haar beeld.
Sees schreef:Ayasha, nou dat dus. Ik zou me er dus ook niet druk om hebben gemaakt, kan het me alleen totaal niet voorstellen. Ik heb werkelijk waar ook nog nooit gehoord dat iemand moeilijk deed over het feit dat kinderen niet uitgenodigd waren.
miesnaom schreef:Kan zelf wel begrijpen dat er wordt gevraagd kinderen thuis te houden. Vond kinderen vroeger erg leuk, maar bij sommige tegenwoordigvooral de vrije opvoeding wat een drama. Dus ja ik vind het logisch als er wordt gevraagd de kinderen even thuis te laten. Vaak wordt het ook niet op prijs gesteld als je zegt joh hij schreeuwt jankt gilt alles bij elkaar en rent overal heen zou je even naar achteren kunnen lopen of een speen willen geven. Zeker in mijn geval irriteer ik me er vrij snel aan. Ben vrij slechthorend en daardoor mis ik echt veel. Het verschil is natuurlijk of ze echt schreeuwen omdat ze hun zin niet krijgen of net keihard op hun bekkie zijn gevallen. En baby's of ze honger hebben maar daar s wat aan te doen haha.
Voordat iedereen er over gaat rellen ; niet ALLE kinderen zijn zo, als ze goed zijn opgevoed dat is het juist harstikke leuk om ze erbij te vragen en ze een taakje te geven.
miesnaom schreef:Voordat iedereen er over gaat rellen ; niet ALLE kinderen zijn zo, als ze goed zijn opgevoed dat is het juist harstikke leuk om ze erbij te vragen en ze een taakje te geven.
Brainless schreef:Sees schreef:Ayasha, nou dat dus. Ik zou me er dus ook niet druk om hebben gemaakt, kan het me alleen totaal niet voorstellen. Ik heb werkelijk waar ook nog nooit gehoord dat iemand moeilijk deed over het feit dat kinderen niet uitgenodigd waren.
[LZP] Bruiloft; wel of geen kinderen bij diner?
Huertecilla schreef:miesnaom schreef:Voordat iedereen er over gaat rellen ; niet ALLE kinderen zijn zo, als ze goed zijn opgevoed dat is het juist harstikke leuk om ze erbij te vragen en ze een taakje te geven.
Ik vind hetom goed opgevoede kinderen wel en slecht opgevoede niet toe te staan.
Ik zie niet waarom de goeden onder de kwaden moeten lijden en ook dat je gewenst gedrag moet belonen.
Ouders die dat beledigend vinden zuigen er maar een puntje aan en![]()
Voor wie niet weet hoe een gast zich dient te gedragen is er geen gastvrijheid.
Amandavd schreef:Alhoewel ik het ergens met je eens ben, kan ik je vertellen dat het NIET gewaardeerd wordt door ouders.
Sees schreef:Amandavd, nee maar can you blame them?