Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:53

Oh hel aan lush glitterballen -:(- een dag later vallen de glitters nog van je en voel je ze nog prikken -:(-

Dat is lekker little_birdy *\o/* fijna wat leuks uitzoeken!

Yv_

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:56

Fijn! Fijn!! Dat geeft echt motivatie Sylvia!!

|( |(

Nouja, heb nog een heeeeeeeeeerlijke ( :r ) koffiescrub staan van PS, dan blijf ik een beetje in de mood joh!

:')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:57

_O- _O- _O-

Ik weet gelijk een leuk cadeautje voor je yv!! Nog meer lush bruisballen _O- _O- _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:59

Nou dan bestel ik gelijk nog wat koffie scrubs!

Nee ff serieus.. Ik ben echt niet blij! Net mn bed opgemaakt. Kan ik mrgen natuurlijk weer opnieuw gaan doen :').

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:01

Wat is Silke van Sweet Mamselle toch een schat <3
Had mijn pakket nog niet en ook geen T&T code. Gemaild en gelijk mailtje terug dat ze maandag gelijk even gaat bellen. Super service :D

Glitterende Yv <3 Zo mooi <3 <3 :') :') :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:02

Oh nee geen kliekjes :) ik vind het altijd wat lastig als mensen elkaar al best goed kennen om dan mee te gaan, introvert enzo Haha!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:05

Denk dat dat wel mee valt hoor. Ik ken alleen yv en yonker.
Dnt en raja ook, maar die komen niet :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:19

Ik heb de hele avond al dragonsblood votive van wme aanstaan. Moeders is fan dus ik moet nu wme's site in de gaten houden voor die votives. Ze wil dr minstens 2 :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:20

Yv_ schreef:
Haha nee ik zelf niet, zit meer andere mensen te griepen :'). Komt omdat ik in bad ging met een bruisbal van Lush die allemaal glittertjes had. Wel hondermiljoen ofzo. En ik háát glittertjes :=.

Close Eight? Er zijn toch niet echt kliekjes ofzo? Althans, dat idee/gevoel heb ik niet?
Wel zonde als je daardoor een dagje snuffelen aan je voorbij laat gaan!

Whoo, wat een berg handmade cupjes Molenhoek :oo !

Oh Stamper, over die electrische brander! In het vorige topic is er heel wat over gekletst, misschien daar even filteren op electrisch? Wie weet haal je er nog wat tips uit? Weet niet meer precies wat er gekletst was hoor, maar aardig wat volgens mij.

Ben inderdaad aan het terug zoeken. Maar nieuwe telefoon aan het goedzetten, oude topic teruglezen, redelijk moe... Dus gaat vanavond ook niet heel soepeltjes haha.

Heb wel even getest of de brander niet heet werd. Maar volgens mij tot nu toe niet. Ga er morgen denk een van GC of mss van WME erin doen! :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:27

Oh ik dacht dat het een heel hecht clubje was waar jullie mee gingen, misunderstanding :))

Volgens mij is dragons blood een moeders ding friendly Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:30

Nee hoor! En degenen die elkaar irl kennen, gaan ook niet mee met de meeting omdat ze allemaal mensen meenemen die ze ook verslaafd proberen te krijgen _O-. Of al zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:51

Yv_ schreef:
Fijn! Fijn!! Dat geeft echt motivatie Sylvia!!

|( |(

Nouja, heb nog een heeeeeeeeeerlijke ( :r ) koffiescrub staan van PS, dan blijf ik een beetje in de mood joh!

:')

Die scrub is echt heerlijk! En ja, heb besloten dat de handmade cupjes eerst maar eens op moeten.

De rest reageer ik morgen. Heb te veel genoten van de huiswijn van het restaurant. Moet elk woord 3 keer typen eer het juist is :')

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 01:39

Ik heb Annemarie nog een mailtje gestuurd met betrekking tot de missende tarts. Echter verwarde ze me met iemand anders, ik kreeg dus wel reactie, maar niet de juiste. Nu hoop ik dat we gewoon kunnen afspreken dat ik ze de 28e meeneem, dat lijkt me het makkelijkste.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:36

Vandaag eerste de paardjes doen, daarna het huis opruimen en weet nog niet welk lekker luchtje ik op ga zetten :) Wordt weer moeilijk om te kiezen.
En daarna vanavond heerlijk uit eten. :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:12

Eight ; valt volgensmij wel mee toch?

Stamper; de elektrische branders van Bridgewater zijn ook fijn...die zijn 12watt ipv de Action branders van 8watt.
Alle merken wax kunnen wel op een elektrische brander.

Century; lastig!
Ik merk wel dat sinds ik haar een keer heb gebeld en gekletst met dr, de communicatie beter is (als in uitgebreider, sneller weet ik niet hoor.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:38

Eight schreef:
Ik denk dat ik er niet bij ben bij de duizendpoot meeting, ik heb het idee dat dit toch best een hecht groepje is, en ik ben bang dat ik dan buiten te boot val :) overigens ga ik wel binnenkort met mijn moeder om voor haar verjaardag was leuks uit te zoeken.

Jammer,ik ken helemaal niemand hier maar was wel van plan naar de meeting te gaan. Begin nu ook te twijfelen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:41

Er zijn er maar een aantal die elkaar kennen, de rest kent elkaar niet. Dus gewoon lekker komen dames!! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:46

En voor zover ik weet bijt er niemand... :)

Tis gewoon een extra open dag, er komen ook mensen van buiten af, niet alleen bokt.

Ben ik alleen de enigste die het raar vind dat ze er op haar site ofzo nog niks van bekend heeft gemaakt? :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:13

Cerastes schreef:

Stamper; de elektrische branders van Bridgewater zijn ook fijn...die zijn 12watt ipv de Action branders van 8watt.

Century; lastig!
Ik merk wel dat sinds ik haar een keer heb gebeld en gekletst met dr, de communicatie beter is (als in uitgebreider, sneller weet ik niet hoor.)

Maar er is wel echt verschil in heel heet wordende branders of juist niet.
Ik heb een 25watt lamp brander maar die is heel groot en heeft dat wel echt nodig. Ik vind die heel fijn.
De scent chips daar vond ik bij mijn melts de geur echt heel snel weg en ze gingen echt stinken terwijl yc het er juist heel goed op deed. Het stinken vind ik echt niet fijn. Dat heb je ook met gewone branders die heel warm worden maar daar doen scent chips en yc het bijvoorbeeld ook goed oo.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 11:18

Cerastes schreef:

Century; lastig!

Ik heb nu van de action gehaald! ;)

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:53

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:17

<3 <3
Gaaf!

Wat branden jullie? Ik kom er net achter dat ik nog niks aan heb staan, zit sinds dat ik wakker ben heel saai met mn neus in de boeken. Ga denk ik Napa Valley Sun eens op de brander leggen.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:19

Ik heb een melt van BBW aan, Mocha Latte Swirl, yummie.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:32

Dankje! <3

Line Dried Cotton staat hier aan, maar die gaat zo uit, staat ondertussen kippensoep op, haha dan ruik ik niets van die jar en wil een review schrijven, dus later vandaag een 3e poging :( gisteren kwam er niet echt geur vanaf :( rook ik voornamelijk de lont.

Verder staan er 2 votives aan, maar ook die ruik ik niet :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:35

Hoe doen die melts het Liesje?

Balen Sylvia. Bedoel je nu jar van Line Dried Cotton?