Dat is lekker little_birdy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Haha nee ik zelf niet, zit meer andere mensen te griepen. Komt omdat ik in bad ging met een bruisbal van Lush die allemaal glittertjes had. Wel hondermiljoen ofzo. En ik háát glittertjes
.
Close Eight? Er zijn toch niet echt kliekjes ofzo? Althans, dat idee/gevoel heb ik niet?
Wel zonde als je daardoor een dagje snuffelen aan je voorbij laat gaan!
Whoo, wat een berg handmade cupjes Molenhoek!
Oh Stamper, over die electrische brander! In het vorige topic is er heel wat over gekletst, misschien daar even filteren op electrisch? Wie weet haal je er nog wat tips uit? Weet niet meer precies wat er gekletst was hoor, maar aardig wat volgens mij.
Yv_ schreef:Fijn! Fijn!! Dat geeft echt motivatie Sylvia!!
![]()
![]()
Nouja, heb nog een heeeeeeeeeerlijke () koffiescrub staan van PS, dan blijf ik een beetje in de mood joh!
Eight schreef:Ik denk dat ik er niet bij ben bij de duizendpoot meeting, ik heb het idee dat dit toch best een hecht groepje is, en ik ben bang dat ik dan buiten te boot valoverigens ga ik wel binnenkort met mijn moeder om voor haar verjaardag was leuks uit te zoeken.
Cerastes schreef:Eight ; valt volgensmij wel mee toch?
Stamper; de elektrische branders van Bridgewater zijn ook fijn...die zijn 12watt ipv de Action branders van 8watt.
Alle merken wax kunnen wel op een elektrische brander.
Century; lastig!
Ik merk wel dat sinds ik haar een keer heb gebeld en gekletst met dr, de communicatie beter is (als in uitgebreider, sneller weet ik niet hoor.)
Cerastes schreef:Eight ; valt volgensmij wel mee toch?
Stamper; de elektrische branders van Bridgewater zijn ook fijn...die zijn 12watt ipv de Action branders van 8watt.
Alle merken wax kunnen wel op een elektrische brander.
Century; lastig!
Ik merk wel dat sinds ik haar een keer heb gebeld en gekletst met dr, de communicatie beter is (als in uitgebreider, sneller weet ik niet hoor.)