Haha, saarom laten wij de auto gewoon even stationair draaien en hebben we van dat spray als het echt hardnekkig is. Niet geheel milieu bewust, maar goed. Voor die 2 dagen vind ik het wel best.
Inderdaad. voor die paar dagen in het jaar dat ik de auto ff laat draaien zodat het krabben makkelijker gaat (vooral toen met die ijzel, pfff, daar was je anders echt niet doorheen gekomen)..
Nouja omdat het hier nu al flink koud is doe ik zon zeilachtig iets eroverheen. Werkt prima. En anders dan krijg ik morgen mijn deur niet meer open, had ik dus gister ochtend last van... En dat is vervelend
Rawr
Geplaatst: 18-01-16 21:22
Ugh, ik bid dat we morgenochtend weer een code rood hebben en ik thuis kan blijven. Alle spieren en botten in mijn lijf doen zeer en ik kan niets door mijn keel krijgen. Hallo griep!
Liever een betaalde vrije dag dan een niet-betaalde wachtdag.
Anoniem
Geplaatst: 18-01-16 21:53
Mjjn fiets zijn versnelling bevriest steeds , heel irritant
1 a 2 keer , als hij buiten staat is hij direct vast en in schuur na 20 a 30 minuten. Kan dan alleen de 1 en 2 switchen maar hij trapt super zwaar. Trap ik even naar achteren kan ik even gewoon fietsen en na paar minuten weer zwaar . Word er knorrig van
Hier is het ook lekker fris. Wel met de auto gegaan ipv de fiets omdat de wegen schoner zijn dan de fietsroute. Gisteravond wel gefietst en eenmaal op pad viel het gelukkig mee
Om 11 uur ben ik naar buiten geweest, allemaal sneeuw nog. Nu kijk ik weer naar buiten, en heel veel sneeuw is gesmolten? Wel een grijze lucht, maar geregend heeft het ook niet, auto's zijn nog droog.
HEerlijk! Ik kijk uit over alle tuinen en zie daken met sneeuw en trampolines met sneeuw, maar meer ook niet. De laatste vlokjes vallen helaas. Hopen op een lekker dik pak, dat de weg morgen goed begaanbaar is maar in onze tuin het helemaal vol ligt (onmogelijk, maar toch xD)